menu

Film / Cast en crew / Vergeten, onderschatte acteurs

zoeken in:
Aaron Eckhart is erg onderschat. Hij krijgt ook bijna nooit lof voor zijn werk, wat ik erg jammer vind want hij is 1 van de betere acteurs van dit moment

hell300 schreef:
izidane is gewoonweg de beste speler aller tijden, zo moeilijk is dat toch niet?

Ja, na ondermeer Pele,Cruijff, Maradona, Beckenbauer, Platini, Eusebio, Di Stefano, Best , Puskas... en dan kunnen we beginnen denken aan Zidane.

Powers Boothe .

Dick2008
zinulzki schreef:
Ik heb de indruk dat steeds dezelfde acteurs (terecht) bejubeld worden
...en ook films.

Dick2008 schreef:
Toen ik op moviemeter begon praatte ik net zo maar ben er van terug gekomen. Het is maar waar je interesse liggen. Ik kom heel aardige hedendaagse films tegen met goede acteurs. Oude films zijn ook niet allemaal even goed. Gregory Peck hoort bijvoorbeeld tot mijn favorieten, leuk, goed, goeduitziend. Maar die films zijn lang niet allemaal even geweldig.

Ik vind die Gregory Peck ook niet helemaal ....dat die nog echt tot mijn favoriete acteurs hoort. Hij heeft wel wat leuke rollen gespeeld en 15 films gezien, nou en.

Onbenullig topic eerlijk gezegd.
Je plaatst een lijstje, als individu (kan jouw toch geen zak schelen dat andere mensen die niet meer kennen, een lijstje kan natuurlijk wel in de loop der tijd veranderen).

Staat in spoilertags onder de foto. Formby, de koning van de banjolele, was vroeger nog wel veel op tv. Ik vond hem wel leuk. Ik ben nog steeds gek op dit liedje van hem (vanaf 1:08):

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=w9LRGCc9gn0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Film Pegasus (moderator)
geplaatst:
Net opnieuw My Summer of Love gezien, de debuutfilm van Emily Blunt. Het viel me op dat ze toch telkens opnieuw schittert in films. Denk maar aan Sicario, Edge of Tomorrow, A quiet place en Mary Poppins Return. Toch wel een onderschatte actrice waar we hopelijk nog veel meer van gaan zien.

geplaatst:
Er is een wisselwerking, goede acteurs zul je niet zien in matige films. Daar lenen ze zich gewoon niet voor.
B acteurs accepteren wel matige scenario's om maar aan het werk te blijven.
Daarom zocht ik aanvankelijk bij acteurs die zich bewezen hebben wanneer ik een film zocht.
Dan ben je letterlijk vrij snel uitgekeken, het aanbod is niet zo groot.

Toch zijn er ook interessante films gemaakt zonder bekende acteurs.
Het is de kunst die te vinden. Ga eens kijken of Emily Blunt iets te beiden heeft.

Inmiddels ben ik op de helft van Edge of tomorrow. Het eerste dat opvalt is het camera werk.
Veel wide shots, acteurs zonder close ups. Rommelige bewegingen, geen established shots.
Met deze kwaliteit haal je het laatste jaar niet bij de film academie.
Ik ben niet echt scherp ingesteld op camera werk, mijn discipline is en blijft audio.
Wanneer mij het camera werk opvalt in negatieve zin is er echt wat aan de hand.
De theorie klopt. Top acteurs verzamelen een top crew om zich heen. Edge of tomorrow zakt.
Zelfs de schattige Emily Blunt kan de film niet redden.

De meest onderschatte en vergeten acteur in Hollywood, met stipt op 1 is naar mijn mening Eric Roberts (ja de broer van)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.