• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.879 acteurs
  • 198.950 gebruikers
  • 9.369.696 stemmen

Stemacteurs/ voice actors

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Adam Sandler and Bill Burr in the booth for Leo

Vanaf 21 november te zien op Netflix

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ik lette er vroeger inderdaad niet zo op. Zo kende ik Mel Blanc vooral eerst via muziek door de Woody Woodpecker Song een hit uit 1948 later heb ik er wel vaker op gelet. Bugs Bunny en Daffy Duck vooral maar deed enorm veel stemmen. Mel Blanc - Wikipedia - en.wikipedia.org

Dit is omdat ik die shorts weer aan het bekijken ben maar anders zou inderdaad zo ééń twee drie niet weten wie het is. Maar Clarence Nash is de man achter vooral Donald Duck Clarence Nash - Wikipedia - en.wikipedia.org. Maar hij doet erg goed, het verschil in intonatie, dan weer een sombere Donald en dan weer een driftige Donald.

Eentonig stemmetje van Droopy heb ik ook altijd leuk gevonden, dat is Bill Thompson (voice actor) - Wikipedia - en.wikipedia.org .

Er zijn er nog veel en veel meer maar het is inderdaad waar dit topic mee is begonnen, dat ze ondergewaardeerd zijn. Je kijkt naar die filmpjes, maar wie de stemmen zijn dat is vaak bijzaak.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

De nieuwe en de originele vertolker van de stemrol van Wallace:

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.