• 15.760 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.747 stemmen

Meest onder/overschatte acteur/actrice

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Lotteke schreef:

Mja, hetzelfde vind ik van Richard Gere. Die lijkt ook nog eens een beetje op Ford.

Gere en Ford lijken inderdaad sprekend op elkaar. Ik vind Gere toch wel beter.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

JoeCabot schreef:

Ik vind Ford wel goed! Waarom gaf je The Fugitive dan 4.5 Lotteke?

Omdat ik hem daar heel erg goed in vind, die hele film is goed. Ik vind Ford ook zeker geen slechte acteur hoor, zeker vroeger niet, maar tegenwoordig ben ik niet meer zo weg van hem en hij heeft gewoon vaak een saaie uitdrukking en speelt niet echt meer veelzijdige rollen, net als Gere, maar die vind ik een stuk meer overschat, dat bedoelde ik ook.

ikvoereendjes

• 196 berichten
  • 248 stemmen

knowledge schreef:

Crowe speelt nochtans Pacino net niet naar huis in the insider , redt dankzij zijn prestatie de middelmatige film a beautiful mind en speelt de perfecte brutekracht in la confidential , overschat zou ik hem niet duren noemen ...

en als je dan pitt tegenover crowe gaat zetten in een epos a la gladiator en troy vrees ik dat crowe toch wel zwaar de bovenhand haalt ...

Je hoeft niet perse op genre te vergelijken Troy -> Gladiator, je kan ook brad pitt vergelijken met crow door naar de andere films van hem te kijken zoals The Devils own, Meet Joe Black of Seven waar hij toch niet echt de lolbroek uithangt.

Ook in Twelve monkeys is hij briljant (hier speelt hij wel weer een gek)

Keanu Reeves is inderdaad een erg overschatte acteur naar mijn mening.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Naomi Watts schreef:

Onderschat: Gerard Depardieu.

Door wie onderschat? Je bedoelt: die zou best vaker in films te zien mogen zijn? De man maakt 13 films in twee jaar tijd.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Door wie onderschat? Je bedoelt: die zou best vaker in films te zien mogen zijn? De man maakt 13 films in twee jaar tijd.

Ja, alleen krijgen zijn films vaak heel weinig aandacht, waardoor mensen vaak denken dat de man niet veel meer doet. Erg jammer overgens vind ik, want is een goede acteur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met onderschat bedoel ik dat hij niet de waardering krijgt die hij verdient. In Frankrijk krijgt hij de nodige waardering maar hij zou internationaal wel wat meer waardering mogen krijgen.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

ikvoereendjes schreef:

(quote)

Je hoeft niet perse op genre te vergelijken Troy -> Gladiator, je kan ook brad pitt vergelijken met crow door naar de andere films van hem te kijken zoals The Devils own, Meet Joe Black of Seven waar hij toch niet echt de lolbroek uithangt.

Ook in Twelve monkeys is hij briljant (hier speelt hij wel weer een gek)

Keanu Reeves is inderdaad een erg overschatte acteur naar mijn mening.

troy vs gladiator was maar een voorbeeld om aan te tonen dat crowe bij overschatte acteurs te zetten en pitt bij onderschatte misschien niet terecht is .

seven was niet lachen geblazen , correct , doch was die ondertoon in zijn personage weer aanwezig , devils own was hij inderdaad gewoon goed zonder gein , meet joe black vond ik dan weer zwaar zuigen ... dan zou je voor de lol eens zo'n rol aan een depp moeten geven bv...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Overschat : Eddy Murphy

Onderschat : Edward Norton

ikvoereendjes

• 196 berichten
  • 248 stemmen

Ik denk niet dat edward norton een onderschatte acteur is, hij wordt vaak genoemd als een van de 'beloftes' of als een van de grootste van zijn generatie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Edward Norton is zeker niet onderschat.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Overschat dat het geen naam heeft: Brad Pitt

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Jaja, we weten het wel Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan hem? Ik heb hem naar mijn weten nog nooit met arrogante teksten oid in bladen zien staan

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Ik snap niet dat Kim Basinger een oscar heeft gekregen in, de overigens uitstenende film, L.A. Confedential.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Jaja, we weten het wel Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan hem? Ik heb hem naar mijn weten nog nooit met arrogante teksten oid in bladen zien staan

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Omdat hij zo overroepen is. De mooiste man de wereld? Als ze met zulke superlatieven afkomen, moeten ze toch een beetje te rechtvaardigen zijn. Ik kan moeilijk oordelen over mannen, maar volgens mij is hij een heel gewoon exemplaar. Ik vind ook dat hij echt een arrogante kop heeft.

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Hij kan er weinig aan doen dat anderen hem zoals jij zegt de mooiste man van de wereld vinden. Dat hij een arrogante kop heeft, ja daar zit wat in.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Leno schreef:

Hij kan er weinig aan doen dat anderen hem zoals jij zegt de mooiste man van de wereld vinden. Dat hij een arrogante kop heeft, ja daar zit wat in.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Miljaar? hoe plaats je hier quotes? Ik wilde Leno bedanken voor zijn intelligente tweede zin. De eerste is van minder niveau, maar we mogen niet alles willen hé.

Ik denk dat hij er grof geld voor geboden heeft om die titel te krijgen. Ik zie echt geen andere mogelijkheid.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Haha, tsja... Als hetero kan ik zeggen dat ik Brad Pitt een mooie man vind om naar te kijken. Hij heeft gewoon een gouden kop. Kijk bijvoorbeeld eens Fight Club. Met die toffe kleding die hij daar aan heeft vind ik hem echt 'stoer'. En hij heeft een goede smaak voor vrouwen

Maar hij kan er zelf toch niets aan doen dat iedereen hem geweldig vindt en dat er mensen zijn die vinden dat hij een arrogante kop heeft ? Mee oneens trouwens, in Troy heeft hij arrogante blikken, maar in de bladen staat hij altijd met een sympathieke smile

gemaster

• 1005 berichten
  • 2716 stemmen

Precies. Pitt is juist een hele normale vent gebleven(tenminste dat denk ik dan, ik ken hem natuurlijk niet echt, ooit eens op een feestje mee staan praten, maar dat was het dan ook wel). Hij deed notabene mee aan Jackass!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ga jij vaker naar dat soort feestjes?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

jordybeukeboom schreef:

....hij heeft een goede smaak voor vrouwen...

Ieder zijn smaak maar als je zo populair bent en je hebt smaak dan heb je niks jarenlang te zoeken bij een doorsnee verwend Soapsterretje als Jennifer Aniston. Juliette Lewis is een stuk leuker. Denk ik dan maar.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2716 stemmen

Aniston is natuurlijk wel waanzinnig knap. Maargoed, Jolie lijkt me op alle fronten een verbetering, zij is wel interessant.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aniston lijkt mij een echte 'lieve' vrouw, zijn beste van al zijn vrouwen tot nu toe. Jolie een verbetering? dat denk ik niet de manier hoe ze Pitt al gekregen heeft spreekt al boekdelen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

De vrouwen van Brad Pitt:

* Juliette Lewis? Dat mens is behoorlijk vaag... lijkt wel verknipt! Wel een verfrissing in het dertien-in-een-dozijn Hollywood, dat wel..

* Gwyneth Paltrow? Over ijskonijnen gesproken...

* Jennifer Aniston? Beperkt als actrice maar zoals Naomi Watts al schreef wel de 'aardigste' en 'liefste' van het hele spul.

* Angelina Jolie? Misschien wel degene met het meeste seksappeal, maar of deze relatie kans van slagen heeft... Ze lijkt me het type dat, zo makkelijk als ze voor je valt, je ook net zo makkelijk weer laat vallen voor een ander.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

oh... enneh... meneer Pitt de mooiste man ter wereld? hmm... ik denk dat niet iedereen het daarover eens is hoor. Ik heb genoeg films gezien waarin ie eruit ziet als een soort Ken-pop; veel te glad en 'perfect'. Not my cup of tea. De enige film waarin ik hem nog wel spannend eruit vind zien is 'Se7en'. Smaken verschillen gelukkig!

gemaster

• 1005 berichten
  • 2716 stemmen

In 'Fight Club' vind ik hem uitermate stoer. Lekker nonchalant en zelfverzekerd.

Of de relatie met Jolie stand zal houden weet ik niet, maar Jolie vind ik toch veruit de meest interessante van de 4.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

gemaster schreef:

Of de relatie met Jolie stand zal houden weet ik niet, maar Jolie vind ik toch veruit de meest interessante van de 4.

Absoluut! Al vind ik haar eigenlijk op alle fronten te leuk voor Pitt. Ach, misschien valt ze wel weer snel voor een nieuwe tegenspeler, schijnt ze nogal een handje van te hebben...

Overgens beweren zowel Pitt als Jolie nog steeds dat er van een relatie geen sprake is.......sure!

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

Oow en ik vind Colin Farrell ook behoorlijk overschat. Die heeft mij nou nog in geen 1 film echt overtuigd. Hij heeft wel een lekker bekkie overgens....

mazdalfa

• 252 berichten
  • 228 stemmen

Ik heb eens even door de voorgaande pagina's gebladerd. Af en toe van de stoel gevallen van het lachen (de Pacino-discussie ), maar vooral opgemerkt dat de man die bij mijn bovenaan de lijst van minst indrukwekkende acteurs staat volledig ontbreekt: Ben 'boring' Affleck. De man heeft als hoofdrolspeler een reeks films mogen voorzitten, waar heel wat meer getalenteerde collega's jaloers op zijn. Maar geen enkele keer heeft hij daarbij enige indruk kunnen maken.

Dat hij hier dan ook niet wordt genoemd, kan ik alleen maar wijten aan zijn nietszeggende aanwezigheid: hij is er wel, maar valt totaal niet op. Niet in positieve zin, niet in negatieve. Als hij er niet geweest was, zou het niet eens zijn opgemerkt. Eigenlijk is dat ook wel weer een kwaliteit op zich Kijk, iemand als Stallone is dan weer overtuigend slecht als acteur, maar hij (of zijn rol) blijft je in ieder geval wel bij. Bij Affleck moet je (uitgezonderd "Dogma") IMDB erbij pakken om nog eens terug te halen waar hij eigenlijk in heeft gespeeld.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.