- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest onder/overschatte acteur/actrice
Meest onder/overschatte acteur/actrice
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Welke acteur/actrice is volgens jou te veel de hemel in geprezen of hoort de hemel in geprezen te worden?
Ik vind bijv. dat John Cazale (Godfather 1+2, The Conversation, The Deer Hunter) toch nog meer credits mag krijgen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Vergeet zijn rol in Dog Day Afternoon niet 
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat Naomi Watts niet de waardering krijgt die ze echt verdient.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
oscarnominaties = niet genoeg waardering?
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Naomi watts heeft alles wat een moderne actrice moet hebben !
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Brad Pitt vind ik (vooral hier) nogal onderschat.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Brad Pitt vind ik (vooral hier) nogal onderschat.
Amen
helemaal mee eens. Bij mij is hij heel erg gewaardeerd 
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan de oscars. Ze had de oscar naar mijn mening gewoon moeten winnen.
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Billy Drago, zeer onderschat. In een grotere productie zal hij helemaal tot zn recht komen.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Billy Drago, zeer onderschat. In een grotere productie zal hij helemaal tot zn recht komen.
Was hij niet die oude man in 'Welcome To America'. ?
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Nee, vind ik niet.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Watts moet idd meer waardering krijgen. In The Ring en vooral Mulholland Dr. was ze meer dan uitstekend.
Edward Norton wordt ook nogal onderschat. Hij krijgt wel veel rollen, maar wordt niet vaak genoemd als het gaat om een lijstje top-acteurs.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Edward Norton wordt ook nogal onderschat.

starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Edward Norton wordt ook nogal onderschat. Hij krijgt wel veel rollen, maar wordt niet vaak genoemd als het gaat om een lijstje top-acteurs.
Ik heb juist de indruk dat Norton van alle hollywoodacteurs van zijn generatie het meeste in dat soort lijstjes opduikt.
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Ik vind dat Harrison Ford nogal overschat wordt.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Vind onder andere Don Johnson, Michael Rooker, Kevin Costner en Bob Hoskins onderschat en onder andere Denzel Washington, Morgan Freeman en Robert Redford nogal overschat.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ik heb juist de indruk dat Norton van alle hollywoodacteurs van zijn generatie het meeste in dat soort lijstjes opduikt.
Als er iemand is die niet wordt onderschat is het Edward Norton wel.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Foutje, bedankt
@Diesel:
Robert Redford wordt inderdaad onterecht als een groot acteur beschouwd.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen

Norton onderschat? De man wordt bij filmliefhebbers algemeen gezien als een geweldige acteur.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Foutje, bedankt
@Diesel:
Robert Redford wordt inderdaad onterecht als een groot acteur beschouwd.
Ik vind juist Redford nogal onderschat. Vaak werd hij slechts gezien als 'just a pretty face'. Het was uiteindelijk toch een beetje de Brad Pitt van zijn generatie.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Zet voor mij Naomi Watts maar onder overschat. Naast Mulholland Drive nog niet veel goeds van gezien.
Eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat m'n sympathie voor acteurs/actrices eerder voortvloeit uit hun filmkeuze itt de effectieve acteerprestaties.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Norton onderschat? De man wordt bij filmliefhebbers algemeen gezien als een geweldige acteur.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem ook briljant, maar als ik wel eens mensen spreek over hem krijg ik meestal zo'n schaapachtige reactie van: Wie???Maar misschien ken ik dan wel niet zo veel filmliefhebbers 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik vind juist Redford nogal onderschat. Vaak werd hij slechts gezien als 'just a pretty face'. Het was uiteindelijk toch een beetje de Brad Pitt van zijn generatie.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Ik vind Uma Thurman behoorlijk overschat. Ze speelt best redelijk hoor, maar ik zie in haar niet de superster die sommigen er van maken.
Bill Murray is door mij jaren onderschat. Is sinds lost in translation behoorlijk anders geworden.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Uma Thurman behoorlijk overschat. Ze speelt best redelijk hoor, maar ik zie in haar niet de superster die sommigen er van maken.
same here
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Bill Murray is door mij jaren onderschat. Is sinds lost in translation behoorlijk anders geworden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Uma Thurman behoorlijk overschat.
Sterker nog, ik vind haar nergens verbluffend acteren.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Nee, Uma Thurman is idd niet zo uitmuntend als sommigen menen.
Bill Murray moet idd meer erkenning krijgen. Zoals een academy award voor zijn rol in Lost in Translation.
Overigens wil ik ook Jeff Bridges een beetje promoveren. Hij wordt een beetje op het achtergrond gezet en verdient dus een "front seat". Na zijn rol in Arlington Road en The Big Lebowski (in de tweede soms wel slecht, maar het gaat om de rol) doet hij het wel goed. Ik zeg niet dat hij geniaal is, maar dat hij beter is dan velen zeggen.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Jeff Bridges zeker. Zijn rol in the big lebowski was top _o_. Arlington Road was ook kwaliteit van de bovenste plank. Al vond ik hem in TBL geen enkel moment slecht