• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.983 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.992 gebruikers
  • 9.371.086 stemmen

Meest onder/overschatte acteur/actrice

zoeken in:

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind The Dude toch wel 1 van de beste male performances die ik ooit gezien heb. Hoe kom je erbij om hem in TBL "soms slecht" te noemen?

Ik vind Tom Cruise een overgewaardeerde acteur. Verder vind ik Billy Bob Thornton, Steve Buscemi en Jeff Bridges nogal ondergewaardeert.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Maar die jij ondegewaardeerd wordt, worden algemeen door filmliefhebbers gezien als grote acteurs!

Terwijl de volgens jou overschatte acteur Tom Cruise door deze groep vaak genegeerd wordt.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Dat bedoel ik Wouter.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Wat bedoel je?

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Dat wat jij zegt bedoel ik Wouter.

DaveV

• 327 berichten
  • 5179 stemmen

Dat bedoel ik ook

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap dat wel hoor, maar hoe moet ik het dan bekijken? De mensen die ik ken, kennen Steve Buscemi niet en vinden Tom Cruise een geweldige acteur. Dit zijn de mensen die Armageddon geweldig vinden en Fargo als crap zien, mijn familie en vriendne.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Mister_Pink schreef:

Ik snap dat wel hoor, maar hoe moet ik het dan bekijken? De mensen die ik ken, kennen Steve Buscemi niet en vinden Tom Cruise een geweldige acteur. Dit zijn de mensen die Armageddon geweldig vinden en Fargo als crap zien, mijn familie en vriendne.

Dat had ik laatst ook met een van mijn vrienden, die had nog nooit van Steve Buscemi gehoord laat staan van Phillip Seymour Hoffman en hij vond Orlando Bloom een prima acteur . Heel frustrerend als je de enige filmfanaat in je vriendenkring bent, maar gelukkig is er deze site.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Jeremy Sisto vind ik onderschat ik vind hem veel talent hebben. Zijn acteerwerk heeft iets heel speciaals. Al Pacino vind ik erg overschat en dat is mijn mening. Zo goed is hij niet hij kan alleen maar maffiarolletjes spelen of een agentje dat kunnen er wel meer. Hij is erg overschat, ik vind het geen goeie acteur.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

ItaliaLatinaMche schreef:

Al Pacino vind ik erg overschat en dat is mijn mening. Zo goed is hij niet hij kan alleen maar maffiarolletjes spelen of een agentje dat kunnen er wel meer.

Kijk eerst een wat meer films van hem, en dan met twee ogen open.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb genoeg van hem gezien en ik vind hem slecht mag ik een eigen mening hebben of niet.

Ik vind hem niks klaar.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Dat mag, maar dat hij alleen maar mafia-types of agentjes kan spelen slaat natuurlijk nergens op. En dat anderen dat net zo goed kunnen al helemaal niet

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Dat vind ik wel ik heb Pacino nog niet echt een psycho zien spelen altijd maar een beetje van die standaard rolletjes. En ik zie liever een acteur die niet zo commercieel is en dat vind ik Pacino wel. Niet dat ik hem daarom natuurlijk niet goed vind ik vind zijn acteerwerk gewoon niet goed. Zijn acteerwerk trekt me gewoon totaal niet aan als zijn naam op een kaft staat huur ik de film al niet.

Deze mening word niet veel met me gedeeld dat weet ik. Ik wil ook niet zeggen dat als je vaak maffiatypes of agentjes speeld dat je dat niet goed kan doen, maar ik vind gewoon niet dat hij overtuigend speeld. Ik zou graag hem een keer een gek zien spelen of iets anders en dan nog een keer kunnen oordelen. Maar ik blijf zeggen dat ik hem niet overtuigend vind acteren.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind je top 10 lachwekkend Latina.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Waarom moet jij andere mensen afkraken? Jij vind mijn top10 lachwekkend maar ik niet ik heb mijn mening jij hebt jouw mening. Je moet andere mensen niet afkraken omdat ze een andere mening hebben dan jou. Vind ik een beetje zielig hoor ik vind jouw top10 ook niet leuk. Maar jij weer wel voor de zoveelste keer meningen verschillen. Moeten we allemaal Al goed vinden dan lekker saai. Ik vind terminator ook niet echt iets om in je top te hebben maar jij wel en ik respecteer jouw mening jij die van andere blijkbaar niet.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ik kraak je helemaal niet af...

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Nou vind ik wel hoor waarom moet je meteen zeggen dat mijn top10 lachwekkend is. Dat is kraken op iemand ik zeg toch ook niet Diesel ik vind je top10 lachwekkend. Nee waarom zou ik ik laat mensen in hun waarde en respecteer hun mening. Ik ben namelijk blij dat we niet allemaal dezelfde films leuk vinden.

starbright boy (moderator films)

• 22403 berichten
  • 5070 stemmen

als zijn naam op een kaft staat huur ik de film al niet.

Tja, dan zal je oordeel niet snel veranderen.

Hoeveel films met Pacino heb je eigenlijk gezien?

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Genoeg om te kunnen oordelen dat hij mij niet trekt bijv. Frankie and Johnny Insomnia The recruit etc etc. Zijn acteerwerk trekt me gewoon niet en dat kan gebeuren toch ik vind hem niet goed andere weer wel. Het valt me wel op zodra iemand iets zegt over die pacino dat diegene hem niet goed vind word je meteen aangevallen. Pacino is zeker heilig ofzo.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Pacino is zeker heilig ofzo.

Nee, Pacino is de man.

starbright boy (moderator films)

• 22403 berichten
  • 5070 stemmen

Ik voel me niet aangevallen hoor. Pacino is niet eens echt een favoriet van me (al vind ik hem wel vaak goed). Ik reageer op je. Dit is een discussiesite. Als je iets zegt krijg je reacties. Zeker als je iets zegt waar veel mensen het mee oneens zijn. Ik heb eerder de indruk dat jij je aangevallen voelt als mensen het niet met je eens zijn.

Overigens heb ik de drie films die jij noemt dan weer niet gezien. En twee van de drie zijn al films die me sowieso niks lijken. Met of zonder Pacino.

Briljanste rol van hem is in Dog Day Afternoon trouwens. Van wat ik heb gezien dan.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Ik voel me dus echt totaal niet aangevallen haal ik ook niet uit mijn reacties. Ik respecteer meningen namelijk. Leuk toch als mensen verschillende meningen hebben dan kan je tenminste nog over dingen praten ik houd daar wel van. Vind het juist veel leuker als mensen andere dingen leuk vinden.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Dus je huurt de film al niet als Pacino op de kaft staat? Dat is wel ongbegrijpelijk dom van je. Pacino speelt in een hoop goede films. Enne, wat bedoel je met "slecht"? Pacino slecht?

Ehm..

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Ik zei ik huur de film vaak niet als hij op de kaft staat en waarom dat meteen dom noemen. Dit is toch een site om je mening te uiten ik heb mijn mening jullie de jouwe. Ik vind Pacino slecht ja ik vind dat dus mijn mening. Jullie vinden hem goed en dat waardeer ik.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12837 stemmen

Lijkt me ook niet zo dom als je Pacino niet kan hebben. Er zijn leukere dingen dan 90 minuten op een man's gezicht te staren die je niet kan uitstaan.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Dankje Onderhond. Dat vind ik dus ook.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Mister_Pink schreef:

Dus je huurt de film al niet als Pacino op de kaft staat? Dat is wel ongbegrijpelijk dom van je. Pacino speelt in een hoop goede films. Enne, wat bedoel je met "slecht"? Pacino slecht?

Ehm..

Heb jij blijkbaar Insomnia en The Recruit nog niet gezien.Al Pacino heeft zijn beste tijd inmiddels wel gehad.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

(quote)

Heb jij blijkbaar Insomnia en The Recruit nog niet gezien.Al Pacino heeft zijn beste tijd inmiddels wel gehad.

Ik ben gek op Pacino's acteerwerk maar sluit mij aan bij je mening.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Dat hij in mindere films speelt betekent nog niet dat hij opeens een slechte acteur is. Maar goed, ik zal het wel niet begrijpen of zo.

ItaliaLatinaMche

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Denk het Kos, ze zeggen ook niet dat hij slecht is maar dat hij zijn beste tijd heeft gehad.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.