- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest onder/overschatte acteur/actrice
Meest onder/overschatte acteur/actrice
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Dat hij in mindere films speelt betekent nog niet dat hij opeens een slechte acteur is. Maar goed, ik zal het wel niet begrijpen of zo.
Je moet wel lezen wat erstaat Kos, zo moeilijk is dat toch niet?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Je zegt dat hij zijn beste tijd heeft gehad.
Wat moet ik daar anders aan begrijpen dan? Ik zie hem geen mindere acteur worden. Hij kan er zomaar volgend jaar een meesterwerk uitgooien, dus ik zie het probleem niet helemaal.
M.a.w. je hebt het waarschijnlijk over mindere films, da's iets anders dan de topictitel.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Nee hij heeft ze beste tijd gehad zegt hij, die man word ook ouder.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
In een "mindere" film kan een goede acteur/actrice nog steeds goed zijn hoor, maar ik vond dat hij dat dus niet was.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Want oudere acteurs kunnen niet meer acteren?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dezelfde loze discussie die op 3 plaatsen gevoerd wordt, het moet niet gekker worden
Weer even on-topic: Bob Hoskins. Niet echt ondergewaardeerd maar een beetje onderbelicht. Die man verdiend veel grotere rollen.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Want oudere acteurs kunnen niet meer acteren?
Ik zeg maar niks meer want.... 
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoel ik er niet mee kos dat trek jij eruit.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik zeg maar niks meer want.... 
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ik moet hier blijkbaar zeggen Pacino is the best want als ik zeg van niet krijg je meters lange discussies.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Dat bedoel ik er niet mee kos dat trek jij eruit.
Wat bedoel je hier:
Nee hij heeft ze beste tijd gehad zegt hij, die man word ook ouder.
dan wel mee?
Hij wordt ouder? Dus? Hij heeft zijn beste tijd gehad? Hij kan niet meer zo goed acteren? Hij gaat geen goede films meer maken? Wat?
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Kos dat trek jij eruit. Ik bedoel als je ouder word kan je wel minder ja je lichaam werkt ook minder mee. Je geest word langzamer etc etc. Maar ik zei niet dat je dan minder kan acteren ik vind hem sowieso al niet goed. Ik bedoel alleen maar dat je minder dingen kan.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Oke, niks gezegd 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Dit topic wordt steeds lachwekkender.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ja en dat omdat ik zeg, dat ik Pacino niet goed vind.
Voortaan zeg ik wel dat hij de beste is.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Kos dat trek jij eruit. Ik bedoel als je ouder word kan je wel minder ja je lichaam werkt ook minder mee. Je geest word langzamer etc etc. Maar ik zei niet dat je dan minder kan acteren ik vind hem sowieso al niet goed. Ik bedoel alleen maar dat je minder dingen kan.
Jullie hadden het toch over acteren? Welke andere dingen waren relevant dan?!
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Nogal overhaaste en idiote conclusie.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Het blijft maar doorgaan over die Pacino he.
Een overhaaste en idiote conclusie als je, iemand niet overtuigend vind spelen. Ja dat kan ook nog.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Je argumentatie overtuigt simpelweg niet.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Wat overtuigt er niet aan mijn argumentatie, als ik zeg dat Pacino me niet trekt, als acteur. Ik vind hem zijn rollen niet overtuigend spelen, ik kijk niet graag naar zijn acteerwerk, wat is daar niet overtuigend aan, aan die argumentatie, snap je mijn argumentatie gewoonweg niet. Of is iets anders je probleem, niet iedereen vind Pacino goed.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik vind hem niet altijd briljant, maar jij zegt dat je jem 'niks' vindt. Dan vraag ik me toch echt af wat je allemaal van hem gezien hebt. Dat je dan graag zou willen zien dat ie een gek speelt, zegt me boekdelen. Jij hoort blijkbaar bij het slag mensen dat vooral onder de indruk is als acteurs gehandicapten en psychiatrische gevallen spelen. Tja.
Zijn rol in bijvoorbeeld The Godfather was wonderschoon. Doeltreffend, genuanceerd en uiterst knap. Doen er weinig hem na. Pacino hoort bij de meest getalenteerde acteurs van zijn generatie.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ik wil acteurs niet alleen gehandicapten of psychiatrische gevallen zien spelen hoor. Dat heb ik ook helemaal niet gezegd, al helemaal niet over een gehandicapte. Jij vind Pacino goed en ik niet. Pacino trekt mij niet aan, jou wel gelukkig verschillen meningen toch.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het wel een slappe mening. Je kunt toch wel kritisch beoordelen? Sean Penn trekt mij ook helemaal niet, maar dat zegt nog niet dat ik hem daarom een slechte acteur vind.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Een slappe mening? Omdat ik Pacino slecht vind?
Volgens mij bestaat er zoiets als acteurs slecht en goed kunnen vinden. En als jij die mening niet accepteerd is dat jouw probleem, ik blijf bij mijn mening dat ik Pacino geen goed acteur vind.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij bestaat er zoiets als acteurs slecht en goed kunnen vinden. En als jij die mening niet accepteerd is dat jouw probleem, ik blijf bij mijn mening dat ik Pacino geen goed acteur vind.
Sorry, ik vind het slap gezever. Je hebt slechts 3 (recente) matige films met Pacino gezien. Eerst Godfather Trilogie, Heat, Dog Day Afternoon, Serpico, Devil's Advocate e.d bekijken, dan verder mauwen...........b.v.d.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Waarom zou je je oordeel niet mogen geven gebaseerd op wat je dusver gezien hebt. En als een acteur je al niet trekt ga je zeker geen films van hem huren of kijken lijkt mij.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Maar je moet ook niet raar opkijken als mensen je niet begrijpen.