- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Meest onder/overschatte acteur/actrice
Meest onder/overschatte acteur/actrice
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Haha waar dram ik dan over Diesel, jullie zijn toch degene die maar blijven vragen naar een argumentatie. Wie dramt hier dan? En waarom dram ik dan.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Heel volwassen...
In ieder geval wel oprecht.......
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
dat argumenten niet meer zijn dan veredelde meningen
Beetje kort door de bocht. Goede argumenten geven op zijn minst inzicht in de aan een mening ten grondslag liggende gedachtegang en hebben derhalve de potentie om te overtuigen.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ramon K, het niveau wat je nu vertoont vind ik wel heel laag. Degene die drammen zijn jij en nog wat anderen. Drammen op de argumentatie van haar mening. .
Zullen we de hele site dan maar zo gaan intrichten? Bij elke film zetten we voortaan: 'slechte film' en als iemand vraagt waarom zeggen we: ' hij trekt me gewoon niet, is mijn mening'
dat wordt een spannende site dan.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Gaan we nou daar over discussieren. Zij heeft het recht te zeggen dat ze hem overschat vindt daar is dit topic ook voor.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Koppen tegen elkaar, zei mijn moeder dan altijd.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Ja tuurlijk.
Zullen we hele site dan maar zo gaan intrichten? Bij elke film zetten we voortaan: 'slechte film' en als iemand vraagt waarom zeggen we: ' hij trekt me gewoon niet, is mijn mening'
dat wordt een spannende site dan.
Argumentatie geven blijft ook altijd nog iets subjectiefs.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ik dram als er gevraagd voor naar mijn argumentatie? Jullie reageren op mijn reacties en ik op die van jullie. Waarom ben ik dan degene die dramt?
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Zij vindt Pacino slecht. Prima. Dat moet zij weten. Ik wil wedden dat ze de films waarin Pacino exceleert niet gezien heeft maar dat terzijde. Wat willen jullie met deze discussie bereiken? Dat ze uiteindelijk toegeeft dat Pacino daadwerkelijk een goed acteur is? Laat het toch rusten want dit gaat helemaal nergens meer over. Sorry voor mijn bemoeienis maar ik moest dit even kwijt.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Voortaan : Al Pacino is the best Conclusie dan, ik heb geen gezeik meer.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Zij vindt Pacino slecht. Prima. Dat moet zij weten. Ik wil wedden dat ze de films waarin Pacino exceleert niet gezien heeft maar dat terzijde. Wat willen jullie met deze discussie bereiken? Dat ze uiteindelijk toegeeft dat Pacino daadwerkelijk een goed acteur is? Laat het toch rusten want dit gaat helemaal nergens meer over. Sorry voor mijn bemoeienis maar ik moest dit even kwijt.
Totaal mee eens.
On Topic: Ok, ik vind morgan freeman zwaar overschat.
In de rij gaan staan jongens....
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
'Alle negers moet het land uit want ik vind hun kleur niet leuk'
....en nu?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
....en nu?
Zonder eten naar bed, Ramon....
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Het gaat om het idee dat het geen zin heeft zo te posten op een discussiesite.
Als je in je eerste post al aangeeft dat veel mensen Pacino een goede acteur vinden, maar dat jij hem zwaar overschat vindt, ben je niet echt snugger als je daar geen reacties op verwacht.
En als je dan vervolgens alleen maar antwoord met ' hij zint me gewoon niet' ,en sterker nog: het vervelend vindt dat mensen daarop reageren... tja..wat is dan uberhaupt het nut van zo'n opmerking?
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
'Neger' betekent geen zwart hoor. Het betekent 'slaaf' dat kunnen ook blanken zijn....
Neger heeft geen betrekking op een kleur.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
'Neger' betekent geen zwart hoor. Het betekent 'slaaf' dat kunnen ook blanken zijn....
het zit wel goed met jou.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ramon K vind je rasistish zijn niet een beetje beneden niveau? Erg zielig hoor en latinas zijn geen negers. Dus jij neemt buitelanders als pispaal?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Sorry, maar enkele pagina's terug staat te lezen dat de performance van de man volgens onze Italiaanse niet overtuigend was. Dat KUN je vinden en dat KAN een reden zijn om 's mans werk te mijden.
Iets heel anders dan mensen het land uit zetten. Sterker nog, iemands werk niet goed vinden is iets anders dan iemand niet dulden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Tja, kan me ook niet herinneren dat iemand ooit een film heeft opgewaardeerd na een discussie met mij. Wat doen we hier eigenlijk? 
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Sorry, maar enkele pagina's terug staat te lezen dat de performance van de man volgens onze Italiaanse niet overtuigend was. Dat KUN je vinden en dat KAN een reden zijn om 's mans werk te mijden.
Vind ik ook cornelis. Voor de mensen hier geen argument terwijl het in mijn ogen een correcte is. Maar ze willen alleen horen dat Pacino zo goed is. Ik vind van wel, Zij niet.
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Ramon K betekenis van K soms KKK?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ramon K vind je rasistish zijn niet een beetje beneden niveau? Erg zielig hoor en latinas zijn geen negers. Dus jij neemt buitelanders als pispaal?
O M Y G O D!
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Maar als ik zeg dat hij niet overtuigend is, is dat ook al niet goed. Dan vraag ik me af wat ze wel willen horen. Niks is genoeg omdat hun Pacino goed vinden, maar betekend dat dat de hele wereld het moet vinden. Saai dan heb je deze site ook niet meer nodig. Dan heb je niks om te discussieren
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ramon, volgens mij wordt je cynisme niet goed begrepen 
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Zijn cynisme haha ja. Hij komt mensen beoordelen die hij niet kent. En dan nog grote bek geven ook.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Mij wordt ook niet om argumentatie gevraagd
ItaliaLatinaMche
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
Niemand word om argumentatie gevraagd, alleen mij, en waarom omdat het over Pacino gaat.