• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.062 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.622 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

desert

• 107 berichten
  • 801 stemmen

Zullen er vast wel meer zijn, maar de enige naam wat mij nu te binnen schiet is CHANNING TATUM. Godsamme, wat is dat een slechte acteur zeg.

En Cameron Diaz, tja.. bekijk 'the Box'. Dat is alles wat ik zeg.

valerio2003

• 575 berichten
  • 3900 stemmen

Bijna alle acteurs uit de sinterklaasfilms van van Nellestijn.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

desert schreef:

En Cameron Diaz, tja.. bekijk 'the Box'. Dat is alles wat ik zeg.

Bekijk 'My sister's keeper'...het tegendeel is waar.

noknoke

• 391 berichten
  • 134 stemmen

Kan Johnny Depp niet wissen jammer want.

Hij heeft toch goede films op zijn naam staan.

Vind zijn personages wel apart.

AddictedToMovies

• 1780 berichten
  • 0 stemmen

Nog zo'n gast die ik niet kan uitstaan... Zo'n irritante Mexicaan die in heel veel films bijrollen vult. Zo speelt ie bijvoobeeld in Carlito's Way, Magnolia, Lemony Snicket, Out of Sight en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Is het de Mexicaan dat ook in Traffic meespeelt?

yeyo

• 6351 berichten
  • 4613 stemmen

AddictedToMovies schreef:

Nog zo'n gast die ik niet kan uitstaan... Zo'n irritante Mexicaan die in heel veel films bijrollen vult. Zo speelt ie bijvoobeeld in Carlito's Way, Magnolia, Lemony Snicket, Out of Sight en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen.

Luis Guzman

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Luiz Guzman is een toffe peer! Altijd irritante rollen, maar als acteur is hij wel goed (daarin).

Ik kan die etterbak van een Shia LaBeouf niet uitstaan. Ten eerste die naam, maar ook zeker die kop, die arrogante houding, dat over-acting van hem. Waar is talent tegenwoordig?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

In grote lijnen ben ik het eens met je, maar in Transformers vond ik hem wel vermakelijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Van Shia LaBeouf vind ik net dat hij heel erg sympathiek overkomt. Ik vind hem dan ook een prima acteur en een groot talent. Hij is één van de weinige jonge acteurs die ik een succesvolle en grootse carrière toewens.

Van Luis Guzmán kan ik me trouwens ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hem irritant vinden. Een fijne acteur die ik graag in films zie opduiken.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Van Luis Guzmán kan ik me trouwens ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hem irritant vinden. Een fijne acteur die ik graag in films zie opduiken.

Ook vreemd overigens, in vele films doet hij er bijna niet in mee.

AddictedToMovies

• 1780 berichten
  • 0 stemmen

Ach, dan ligt het aan mij. Shia LeBoedinges heb ik ook een hekel aan.

AddictedToMovies

• 1780 berichten
  • 0 stemmen

Na A Streetcar Named Desire gezien te hebben, kan Vivian Leigh ook bij de lijst.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb niet echt een hekel aan bepaalde acteurs, maar de volgende acteurs hebben wat slechte rollen gespeeld IMO.

Channing Tatum in The fighter; Echt niet overtuigend, zijn manier van spreken was gewoon irritant.

Hayden Christensen

- Jumper; het concept was leuk maar hij verpeste het met zijn slechte acteerwerk

- Star Wars; Een irritante Emo jochie was het! Darth Vader hoort Bad-Ass te zijn. (dit kan echter ook de schuld van de regisseur zijn)

Elijah Wood in Green Street Hooligans; Nadat ik hem in Punk'd zag kon niemand me overtuigen dat hij een hooligan was.

Driello

• 1379 berichten
  • 0 stemmen

Harrison Ford. Wat een onwaarschijnlijk persoon voor actie-rollen is dat.........

Die slijmbal die Legolas mocht spelen in LOTR. Kwezel. In andere films is dat trouwens ook niks. (De dames alhier zullen het wellicht niet met me eens zijn).

Roger Moore. Een nichterige 007 die niet kon knokken.

Om er maar drie te noemen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Orlando Bloom? Mwoah, niet echt schitterend, maar ook zeker niet slecht. Vind hem altijd wat geforceerd over komen, dat is jammer.

Mint Clansell

• 196 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond Orlando goed te pruimen in Kingdom of Heaven en in de PotC-delen doet ie het ook best aardig.

Driello

• 1379 berichten
  • 0 stemmen

Ha, ha,ha, inderdaad, Orlando B. Grappig dat jullie beide meteen opdie naam reageren.Ik durf het bijna niet te vragen (maar doe het natuurlijk toch!): zijn jullie dames?

Nee serieus:i k ken hem alleen van LOTR en POTCen in beide vind ik hem eigenlijkde grote stoorzender. Die blikken, dat over geacteerde. Het is allemaal zo gekunsteld, wat deze man doet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bloom kan ook niet acteren maar vrouwen vinden hem knap/leuk dus speelt hij ook meteen aardig. Ach maar wij mannen vinden Angelina Jolie vaak redelijk, terwijl dat ook alleen maar komt omdat ze lekker is.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ach maar wij mannen vinden Angelina Jolie vaak redelijk, terwijl dat ook alleen maar komt omdat ze lekker is.

Nee hoor . Jolie is één van de slechtste actrices die er is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En toch blijf ik films van haar kijken, omdat ze mooi is. Dat is ook een talent. En je wil toch niet zeggen dat Bloom wel kan acteren he.

Die moet echt weer acting-class gaan volgen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Tegenwoordig verkiezen ze het 'mooi zijn' boven acteertalent. Goede voorbeelden zijn Prince Caspian, Transformers, Lost,...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Jorge Garcia is inderdaad een schoonheid.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Uhu. Josh Holloway, Dominic Monaghan, Matthew Fox, Evangeline Lilly, Maggie Grace, Emilie deRavin, Naveen Andrews,...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Monaghan? Dat is best wel een lelijk kaboutertje.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Bwa, wordt toch als knap beschouwd.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Nee hoor . Jolie is één van de slechtste actrices die er is.

Changeling al gezien?

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Ze is niet de slechtste actrice, maar ze speelt gewoon niet de juiste rollen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

En toch blijf ik films van haar kijken, omdat ze mooi is. Dat is ook een talent.

Is dat een talent? Dat meen je toch niet serieus zeker?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is knap van een actrice die niet kan acteren, dat ze mij toch doordat ze knap is aan de beeldbuis laat zitten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.