- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
RC is op zich een goede acteur, maar als mens is het volgens mij de grootste eikel op aarde. In welk interview of rode loper-gesprek ik hem ook ooit heb gezien is die de serieusheid zelve en kan die niks hebben wat maar een beetje op kritiek begint te lijken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Misschien is het zijn manier van acteren maar ik kan dus echt niet tegen Edwin de Vries. Als ik die man zie in een film zet ik de film automatisch af. Wat een afschuwelijke acteur. Voor de mensen die zijn vergeten wie Edwin de Vries ook alweer was. Hij speelde naast Sergi Henri Valcke in de succesvolle komedieserie In de Vlaamsche Pot en is in het echte leven Meneer Monique van der Ven.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Cameron Diaz.
Knappe vrouw, dat zeker. Maar een slechte actrice.
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Jill Ireland. Overacting en niet geloofwaardig overkomen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Steven Seagal
Heath Ledger
Ben Affleck
Aapje81
-
- 2227 berichten
- 5185 stemmen
Hoewel Lost Highway bovenaan mijn top 10 staat heb ik Bill Pullman verder nooit een goede rol zien spelen. Gisteren zag ik Survelliance en daar vond ik hem opnieuw ontzettend slecht acteren.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Bijna alle nederlandse acteurs en actrices, met op #1: J. de Mol Jr.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik heb een hekel aan de volgende slechte acteurs:
1.Christian Bale
2.Tom Cruise
3.Nicholas Cage
Allemaal kerels die zichzelf echt ontzettend goed vinden en duidelijk niet meer in contact met de werkelijkheid zijn.
actrices:
1.Keira Nightley
2.Angelina Jolie
3.Katie Holmes (Tom Cruise is gewoon te slecht)
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Ben het eens met Steven Seagal en Ben affleck maar vond Heath Ledger daarintegen zeer professioneel.
Verder ben ik gewoon totaal geen fan van Adam Sandler en Vince Vaughn die 2 kunnen mij nooit echt overtuigen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ledger heb ik al in een paar films zien spelen en alleen Brokeback Mountain vond ik hem zeer goed. 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Klopt!
zou me er wel in kunnen vinden als je zecht dat Jack nicholson een betere Joker is. Voor de fans begrijp me niet verkeerd Heath doet het uitstekend maar Nicholson is een Ledgende.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Steven Seagal
Chackie Chan
Adam Sandler
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Seagal, Chan, Vandamme e.d.
Maar met stipt op één, de man die ik uitkots bij het horen van zijn naam, waar ik misselijk van wordt wanneer ik hem zie, waar mijn maag van gaat draaien en ik ontzettende koppijn van krijg.
De man met het kutste accent van de film industrie:
Driewerf hoera voor:

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb iets tegen Angelina Jolie.. ik kan over haar acteerprestaties niet echt oordelen want ik heb nog niet al haar films gezien.. maar in de films die ik van haar gezien heb stoorde ik me ontzettend aan haar.. sowieso in Mr and mrs smith vond ik dr 10 x niks... het is gewoon niet prettig om naar te kijken, dr hoofd klopt niet. Hetzelfde heb ik bij Jim Carrey, een held voor velen, maar ik vind hem schijtirritant met zn 'wannabe grappig zijn' gedrag.
Ik vergat Adam Sandler te noemen, en Georgina Verbaan. De meest irritante NL actrice in mijn ogen.
Green Destiny
-
- 254 berichten
- 1396 stemmen
Nicolas Cage
Tom Hanks
Sean Penn
Clint Eastwood
Roberto Benigni
Russell Crowe
Vin Diesel
Colin Farrell
Michael Douglas
Robert Downey Jr
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Nicolas Cage
Tom Hanks
Sean Penn
Clint Eastwood
Roberto Benigni
Russell Crowe
Vin Diesel
Colin Farrell
Michael Douglas
Robert Downey Jr
Ben ik grotendeels mee akkoord, al kan Nicolas Cage soms verrassend uit de hoek komen (Adaptation, Bad Lieutenant)
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
Allemaal topacteurs als je het mij vraagt... Behalve Vin Diesel.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Ze zijn natuurlijk geen acteurs van het kaliber Steven Seagal, maar ook de zogenaamde 'topacteurs' mogen wel eens bekritiseerd worden.
(P.S. ik kan het moeilijk geloven dat je Benigni een topacteur vind, wel al eens een andere film met de man gezien dan La Vita è Bella?
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Asterix & Obelix contre Cesar
Nuff said 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Maar je hebt inderdaad gelijk. Benigni beschouwen als topacteur omwille van één film...
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
KIJK EM STAAN MANN....

Johnny Depp, klein klein kleutertje. 
Met zijn piraten pakje.
KIJK EM RENNEN MANN....

Zo aangepast.
thisistimo
-
- 96 berichten
- 511 stemmen
(P.S. ik kan het moeilijk geloven dat je Benigni een topacteur vind, wel al eens een andere film met de man gezien dan La Vita è Bella?
Ik vond hem anders in Down By Law ook wel leuk.
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
Yeyo, je hebt gelijk, ik ken hem niet goed genoeg om er een goed oordeel over te vormen. In La Vita e Bella vond ik ´m wel grappig, maar ik snap dat zo iemand niet je cup of tea is. O, ik herriner me nu ook dat ik ooit een stuk van Pinochio heb gezien ofzo, maar dat stelde niet zoveel voor. Down By Law moet ik nog zien, die heeft iemand me aangeraden en mijn held Tom Waits speelt er ook nog is in.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Channing Tatum is trouwens ook vreselijk hinderlijk!
deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
Driewerf Steven Seagal. Maar ik vind hem meer dan een slechte acteur, sterker nog, op de dag van zijn overlijden, ga ik een groots feest bouwen.
deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
Ik doe met je mee!
En wel meer mensen, althans, ik ken er een aantal. En blijkbaar zitten er hier nog meer.
Dat wordt dus een dikke parteh!
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ik vergat Adam Sandler te noemen, en Georgina Verbaan. De meest irritante NL actrice in mijn ogen.