- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Williams ? waarom in godsnaam ? één van de veelzijdigste acteurs ooit. Hij kan 2 uur op je lachspieren werken en tegelijkertijd een psychopaat spelen .. niet veel acteurs die dat geloofwaardig kunnen hoor ...
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Een veelzijdig acteur als Williams hoort hier zeker niet thuis!!! 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14441 stemmen
William Shatner..
Erger kan gewoon niet!!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Laat Linda het maar niet horen.. Nee, ik vind ook dat Robin Williams NIET in de rijtje thuishoort. Prima akteur voor wat ik van hem gezien heb.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Tja, iedereen zo z'n eigen mening 
Wel leuk dat er mensen zijn die inzien dat Robin niet alleen het mannetje van Flubber is, maar veel meer in zich heeft.
Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Williams ? waarom in godsnaam ? één van de veelzijdigste acteurs ooit. Hij kan 2 uur op je lachspieren werken en tegelijkertijd een psychopaat spelen .. niet veel acteurs die dat geloofwaardig kunnen hoor ...
Dan zal het wel aan mij liggen, misschien niet de juiste films met hem gezien. Voor zover ik de man ken speelt 'ie in saaie familiefilms die alleen kinderen kunnen waarderen
.. Maar geef maar een paar namen van goeie films die me tot inkeer kunnen brengen
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Voor zover ik de man ken speelt 'ie in saaie familiefilms die alleen kinderen kunnen waarderen
.. Maar geef maar een paar namen van goeie films die me tot inkeer kunnen brengen
Ik zou beginnen met One Hour Photo en daarna Insomnia.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Hulk Hogan is echt beroerd en speelt ook in beroerde films. 
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Ik zou beginnen met One Hour Photo en daarna Insomnia.
En anders is er nog Moscow on the Hudson, Seize the Day, The Fisher King, Dead Poets Society, Awakenings en What Dreams May Come...
Hmm, na dit lijstje vraag ik me af welke films je wel van hem gezien hebt
zullen er niet al te veel geweest zijn, denk ik.
Anders is er nog z'n stand-up, dan zie je ook een heel ander persoon dan uit de familie films van de mid-jaren '90.
Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Oke oke, ik heb idd maar weinig films met hem gezien. Die vond ik bijzonder tenenkrullend en dat is ook lang geleden, ik geloof inmiddels wel dat ik mijn mening zou moeten herzien..
In ieder geval heb ik weer een hoop films erbij die ik op mijn lijst 'films te kijken voordat ik sterf' kan zetten 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
mooi zo
Williams heeft heel wat meer in z'n mars dan de meeste denken.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ik erger me ook altijd als ik eddie murphy in een film zie spelen. Ik vind hem gewoon irritant hij verneukt iedere film.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Actrices in mijn geval; Meg Ryan en Jennifer Lopez
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Jean Claude van Damme, Chuck Norris.
Forrest G
-
- 59 berichten
- 106 stemmen
Jean Claude van Damme, Chuck Norris.
film obsession
-
- 42 berichten
- 0 stemmen
Die blondo (Milko of zo) die in blood in blood out speelt ....Zonde dat zo'n goede fim verpest kan worden door zo'n beroerde acteur. Shit dat hij mee mocht doen, heeft die regisseur stront in zijn ogen of zo.?
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Die blondo (Milko of zo) die in blood in blood out speelt ....Zonde dat zo'n goede fim verpest kan worden door zo'n beroerde acteur. Shit dat hij mee mocht doen, heeft die regisseur stront in zijn ogen of zo.?
patski
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Slechte acteurs:
* Steven Seagal;
* Jean-Claude van Damme;
* Chuck Norris.
Slechte actrices:
* Carmen Elektra;
* Cynthia Rothrock.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Ben Stiller is irritant
Orlando Bloom is vlak
Ben Affleck heeft duizend gezichten met dezelfde uitdrukking ("ik heb geen idee wat er allemaal gaande is")
Verder nog the usual: Stallone, Schwarzenegger, van Damme, Norris, Seagal
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
[quote]PatrickL schreef:
Stallone vind ik echt een waardeloze acteur. In negen van de tien films slaakt hij al murmelend met een scheve bek onverstaanbare taal uit.
Stallone praat zo omdat hij polio heeft gehad.
Hij kon toen zelfs, helemaal niet meer praten, en heeft het opnieuw moeten leren. Dus dim een beetje, en denk een beetje na voordat je wat zegt.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
[quote]Jeremy_Sisto schreef:
Dat is natuurlijk erg sneu voor hem, maar dan moet hij niet gaan acteren. Het feit dat hij zijn best heeft gedaan om weer normaal te kunnen praten maakt hem geen betere acteur.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ja maar waarom zou hij, omdat hij polio heeft gehad, niet mogen acteren. Als dat zijn passie is, dan mag dat natuurlijk. Hij kan er niks aan doen dat hij polio heeft gehad. En dat het acteren hem dan niet zo goed afgaat, is dan jammer, er zijn wel meer acteurs, die geen polio hebben gehad slecht.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Ja maar waarom zou hij, omdat hij polio heeft gehad, niet mogen acteren. Als dat zijn passie is, dan mag dat natuurlijk. Hij kan er niks aan doen dat hij polio heeft gehad. En dat het acteren hem dan niet zo goed afgaat, is dan jammer, er zijn wel meer acteurs, die geen polio hebben gehad slecht.
Van mij mag hij best acteren hoor. Dat hij af en toe niet zo best uit zijn woorden komt werkt natuurlijk niet echt zijn voordeel. Ik wil een acteur toch wel graag een beetje kunnen verstaan. Acteren lijkt mij ook best leuk, maar ik doe het niet omdat ik weet dat ik het niet kan en omdat ik waarschijnlijk (verbaal) zal worden afgeslacht door MM-ers. 
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
@mensen op de vorige pagina over Sly:
In hoeverre hij ook hoefde te praten voor zijn rollen: als rambo, als bokser. Dat is toch meer lichaamstaal! 
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Heb nog nooit in mijn hele leven een film gezien met JC van Damme of Steven Seagal, die wil ik koste wat kost ontlopen! Verder heb ik een gruwelijke hekel aan Charles Heston gekregen!