• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.983 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.992 gebruikers
  • 9.371.086 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Williams ? waarom in godsnaam ? één van de veelzijdigste acteurs ooit. Hij kan 2 uur op je lachspieren werken en tegelijkertijd een psychopaat spelen .. niet veel acteurs die dat geloofwaardig kunnen hoor ...

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

Een veelzijdig acteur als Williams hoort hier zeker niet thuis!!!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14441 stemmen

William Shatner..

Erger kan gewoon niet!!

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Jawel: Hayden Christensen!

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Robin Williams?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Laat Linda het maar niet horen.. Nee, ik vind ook dat Robin Williams NIET in de rijtje thuishoort. Prima akteur voor wat ik van hem gezien heb.

jb

• 35 berichten
  • 294 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)
LOL!

En Baroš dan?

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Tja, iedereen zo z'n eigen mening

Wel leuk dat er mensen zijn die inzien dat Robin niet alleen het mannetje van Flubber is, maar veel meer in zich heeft.

Tich

• 130 berichten
  • 176 stemmen

sn@ke schreef:

Williams ? waarom in godsnaam ? één van de veelzijdigste acteurs ooit. Hij kan 2 uur op je lachspieren werken en tegelijkertijd een psychopaat spelen .. niet veel acteurs die dat geloofwaardig kunnen hoor ...

Dan zal het wel aan mij liggen, misschien niet de juiste films met hem gezien. Voor zover ik de man ken speelt 'ie in saaie familiefilms die alleen kinderen kunnen waarderen .. Maar geef maar een paar namen van goeie films die me tot inkeer kunnen brengen

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Tich schreef:

Voor zover ik de man ken speelt 'ie in saaie familiefilms die alleen kinderen kunnen waarderen .. Maar geef maar een paar namen van goeie films die me tot inkeer kunnen brengen

Ik zou beginnen met One Hour Photo en daarna Insomnia.

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Hulk Hogan is echt beroerd en speelt ook in beroerde films.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Chainsaw schreef:

(quote)

Ik zou beginnen met One Hour Photo en daarna Insomnia.

En anders is er nog Moscow on the Hudson, Seize the Day, The Fisher King, Dead Poets Society, Awakenings en What Dreams May Come...

Hmm, na dit lijstje vraag ik me af welke films je wel van hem gezien hebt zullen er niet al te veel geweest zijn, denk ik.

Anders is er nog z'n stand-up, dan zie je ook een heel ander persoon dan uit de familie films van de mid-jaren '90.

Tich

• 130 berichten
  • 176 stemmen

Oke oke, ik heb idd maar weinig films met hem gezien. Die vond ik bijzonder tenenkrullend en dat is ook lang geleden, ik geloof inmiddels wel dat ik mijn mening zou moeten herzien.. In ieder geval heb ik weer een hoop films erbij die ik op mijn lijst 'films te kijken voordat ik sterf' kan zetten

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

mooi zo Williams heeft heel wat meer in z'n mars dan de meeste denken.

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Ik erger me ook altijd als ik eddie murphy in een film zie spelen. Ik vind hem gewoon irritant hij verneukt iedere film.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

Actrices in mijn geval; Meg Ryan en Jennifer Lopez

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Jean Claude van Damme, Chuck Norris.

Forrest G

• 59 berichten
  • 106 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Jean Claude van Damme, Chuck Norris.

wow, das creepy, ik las de titel van dit topic en terwijl de pagnia aam het laden was dacht ik aan 2 namen, van damme en norris.

film obsession

• 42 berichten
  • 0 stemmen

Die blondo (Milko of zo) die in blood in blood out speelt ....Zonde dat zo'n goede fim verpest kan worden door zo'n beroerde acteur. Shit dat hij mee mocht doen, heeft die regisseur stront in zijn ogen of zo.?

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

film obsession schreef:

Die blondo (Milko of zo) die in blood in blood out speelt ....Zonde dat zo'n goede fim verpest kan worden door zo'n beroerde acteur. Shit dat hij mee mocht doen, heeft die regisseur stront in zijn ogen of zo.?

heet Damian Chapa....

patski

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Slechte acteurs:

* Steven Seagal;

* Jean-Claude van Damme;

* Chuck Norris.

Slechte actrices:

* Carmen Elektra;

* Cynthia Rothrock.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Bas Muis

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Antonie Kamerling

remorz

• 2497 berichten
  • 2739 stemmen

Ben Stiller is irritant

Orlando Bloom is vlak

Ben Affleck heeft duizend gezichten met dezelfde uitdrukking ("ik heb geen idee wat er allemaal gaande is")

Verder nog the usual: Stallone, Schwarzenegger, van Damme, Norris, Seagal

Jeremy_Sisto

• 535 berichten
  • 0 stemmen

[quote]PatrickL schreef:

Stallone vind ik echt een waardeloze acteur. In negen van de tien films slaakt hij al murmelend met een scheve bek onverstaanbare taal uit.

Stallone praat zo omdat hij polio heeft gehad.

Hij kon toen zelfs, helemaal niet meer praten, en heeft het opnieuw moeten leren. Dus dim een beetje, en denk een beetje na voordat je wat zegt.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

[quote]Jeremy_Sisto schreef:

(quote)

Dat is natuurlijk erg sneu voor hem, maar dan moet hij niet gaan acteren. Het feit dat hij zijn best heeft gedaan om weer normaal te kunnen praten maakt hem geen betere acteur.

Jeremy_Sisto

• 535 berichten
  • 0 stemmen

Ja maar waarom zou hij, omdat hij polio heeft gehad, niet mogen acteren. Als dat zijn passie is, dan mag dat natuurlijk. Hij kan er niks aan doen dat hij polio heeft gehad. En dat het acteren hem dan niet zo goed afgaat, is dan jammer, er zijn wel meer acteurs, die geen polio hebben gehad slecht.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Jeremy_Sisto schreef:

Ja maar waarom zou hij, omdat hij polio heeft gehad, niet mogen acteren. Als dat zijn passie is, dan mag dat natuurlijk. Hij kan er niks aan doen dat hij polio heeft gehad. En dat het acteren hem dan niet zo goed afgaat, is dan jammer, er zijn wel meer acteurs, die geen polio hebben gehad slecht.

Van mij mag hij best acteren hoor. Dat hij af en toe niet zo best uit zijn woorden komt werkt natuurlijk niet echt zijn voordeel. Ik wil een acteur toch wel graag een beetje kunnen verstaan. Acteren lijkt mij ook best leuk, maar ik doe het niet omdat ik weet dat ik het niet kan en omdat ik waarschijnlijk (verbaal) zal worden afgeslacht door MM-ers.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

@mensen op de vorige pagina over Sly:

In hoeverre hij ook hoefde te praten voor zijn rollen: als rambo, als bokser. Dat is toch meer lichaamstaal!

MaryCorleone

• 391 berichten
  • 282 stemmen

Heb nog nooit in mijn hele leven een film gezien met JC van Damme of Steven Seagal, die wil ik koste wat kost ontlopen! Verder heb ik een gruwelijke hekel aan Charles Heston gekregen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.