- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ah op die manier. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat mooi zijn een talent is.
Jessica Alba is ook zo iemand. Ziet er goed uit, maar als je gaat opletten op het acteerwerk dan valt het echt wel op wat voor een zwakke actrice zij is.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Changeling al gezien?
Nee. Wil de film voorlopig nog niet bekijken. Lijkt me weer zo'n overdreven sentimenteel filmpje.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Tja, als je daar niet van houdt kan je inderdaad beter de film even doorschuiven naar een andere keer.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Orlando Bloom vind ik juist een goede acteur. En nee ik ben geen meisje 
Jessica Alba is inderdaad niet de allerbeste actrices, maar het is toch de moeite waard om te kijken (voor het oog
)
JTV-kijker
-
- 1066 berichten
- 2017 stemmen
Megan Fox en die Shia La Beouf vind ik echt slechte acteurs. Megan Fox is gewoon en sekssybool en die andere een dom ventje en persoonlijk vind ik Christian Bale heel erg overrated. Op de kritiek hieronder of O. Bloom moet ik wel zeggen dat ik zijn rol in LOTR zeer goed vond. Voor de rest is hij middelmatig.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Hayden Christensen
Freddie Prinze Jr.
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Toby Maguire en Keanu Reeves
bah bah bah.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Deze schiet mij toevallig te binnen, een beroemde zanger die ontzettend slecht in acteren was, tenenkrommend slecht zelfs..zó erg heb ik het zelden gezien.: Mario Lanza.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Cuba Gooding Jr. Die man heeft zijn gezicht en zijn stem niet mee.
Zijn gezicht wekt altijd medelijden op, zelfs als hij boos probeert te kijken blijft hij dezelfde impact hebben als een hongerig zwerfkatje. Als dan ook nog dat stemmetje erbij komt is voor mij alle serieusheid verdwenen.
Ik vind het echt 3x niks, hoezeer hij zijn best ook doet.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Volgens mij hebben we nu alle slechte acteurs wel gehad, waaronder ook een aantal goede acteurs. 
Darker than L
-
- 119 berichten
- 53 stemmen
Er zijn een aantal die in mijn hoofd schieten. Niet perse omdat hij/zij slecht zijn, maar ook als het me door andere redenen irriteert.
Shia LeBouf: vind hem niet perse slecht, maar krijg een enorm side kick gevoel van die jongen. Hij ontstijgt dat in mijn optiek ook niet ook wanneer hij de hoofdrol vertolkt.
Megan Fox: veel mensen vinden haar lekker en mooi (ik niet) maar van acteren heeft zij geen kaas van gegeten
Robert Pattinson: ik kan gewoon niet prettig een film kijken wanneer ik zijn hoofd zie. Hij heeft altijd zon moeilijke uitdrukking en dat staren in Twilight werkte dat erg in de hand.
Verder zijn er nog veel acteurs die ik slecht vind maar deze 3 wekken op dit moment de meeste irritatie bij mij op. Christian Bale werkt ook zeer op mijn zenuwen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik HAAT Matthew Broderick! Echt een hele slechte acteur. Ik zal even proberen uit te leggen waarom ik hem zo verschrikkelijk vind. Als zijn lievelings eten Bloemkool zou zijn, dan haat ik ook Bloemkool!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Don't blame it on the caulyflower!
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Kijk dat bedoel ik, Matthew Broderick is helemaal geen slechte acteur. En je uitleg is niet duidelijk.
Een slechte acteur is iemand die ........beter iets anders kan gaan doen dan acteren.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Eigenlijk lijken ze wel een beetje op elkaar

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dan heeft Jaco toch een punt? Die gast acteert behoorlijk ergerlijk en heeft altijd watjesrollen. Misschien heeft hij meer in zijn mars hoor, maar het is zeker geen briljant acteur.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat zou inderdaad een moeilijke zijn bij get the picture. Wie is de echte bloemkool?
A surrealist
-
- 92 berichten
- 55 stemmen
Rose McGowan (Planet Terror, Charmed) is in mijn ogen echt een waardeloze actrice.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Waar zie je Broderick dan nog, die gast acteert toch nauwelijks? Hou je echt niet van bloemkool? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk net als bloemkool een seizoens-product.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Waar zie je Broderick dan nog, die gast acteert toch nauwelijks? Hou je echt niet van bloemkoo?
Ik vind Bloemkool alleen vies als Broderick het lekker vindt.
Ik heb al 10 jaar geen film meer van hem gezien. De laatste was Inspector Gadget.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat verklaart een hoop. Ik ken hem eigenlijk alleen van die film dat die met een jongen en meisje met een ferrari van 1 van die vaders de dag gaat doorbrengen. VERSCHRIKKELIJK!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
In Godzilla acteert hij denk het slechtst. En in The Cable Guy is hij natuurlijk ook een heuse ramp. Die 2 films heb je wel gezien toch?
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik vind Bloemkool alleen vies als Broderick het lekker vindt.
Ik heb al 10 jaar geen film meer van hem gezien. De laatste was Inspector Gadget.
Dan gaat de haat diep! Respect 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O ja klopt! Dat was ook DRAMATISCH!
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Dat hij getrouwd is met SJP zal ook wel geen pluspunt opleveren?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sarah Jessica Parker gewoon voor 1 keertje zou ik niet meteen afslaan.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen

Tja,... Arme Sarah Jessica Parker. Ze verdient vééél beter dan dit en dan vind ik haar niet eens zo heel leuk. Maar voor een keertje mag wel ja.