menu

Film / Spoilers / Beste einde voor een film

zoeken in:
Primal Fears
Braveheart
Remember Me

Het zullen er wel meer zijn, maar deze blijven me altijd bij

Mijn top 3 bestaat uit:

1. Gran Torino
2. The Mist
3. Remember Me

Titanic heeft ook een einde wat je aan het begin van de film niet direct verwacht, net als the Green Mile, alleen hebben we die films al zo vaak gezien dat het spannendste er wel af is denk ik

Gomorra
Vozvrashchenie
Irréversible
Un Prophete
There Will Be Blood
Vinyan

Einde van The Devil's Rejects vond ik supertof

Het einde van The Notebook en die van Beauty and the Beast blijven mijn favorieten. Ik ben dan ook enorm fan van zoete en vooral ook happy endings

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=fh2sNHAn90M

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

https://www.youtube.com/watch?v=EWE1cKWqmCM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ach altijd beter dan dood en verderf eindes.

Een einde dat bij Das Boot komt. Het zijn Duitsers, maar ook mensen met gezinnen en ook gedwongen om te moorden.

https://www.youtube.com/watch?v=M01epEyYTeY

DrJ
In Film > Algemeen > Welke film heeft volgens jou het allermooiste einde?:

Heel simpel, Welk einde van de film maakt de film nou echt DONE!?

DrJ
Voor mij is dat Uiteraard:

The Butterfly effect
Saw
Lock, Stock & two smoking barrels
Unthinkable

De eindes van elke Godfather-film.

The Good, The Bad & The Ugly.

The Butterfly Effect het einde dat Evan 'zelfmoord' pleegt bij z'n geboorte

The Fellowship of The Ring de dood van Boromir hoort bij de meest epische

The Deer Hunter Nicky schiet zichzelf door het hoofd

A Fistful of Dynamite. De film viel mij behoorlijk tegen, maar het einde was best goed. Duck, you sucker. Kaboom!

Mr. Nobody heeft ook een erg sterk einde.

Mr. Nobody was zeker een erg sterke film, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinerren.

Vincent84 schreef:
Titanic heeft ook een einde wat je aan het begin van de film niet direct verwacht.

Had je niet verwacht dat 'ie zou zinken?

Inception... ik heb nog nooit zo intens naar een tolletje zitten kijken.

Fight Club heeft ook een heerlijk einde: lekker grimmig in dat gebouw daar, Brad Pitt (Ah... Flashback humor ), het gevecht met zichzelf... Veruit één van de beste eindscènes ooit!

puckb96
The Sixth Sense blijft toch bij mij het beste einde in een film. Ik kreeg door de muziek zelf al bijna tranen

sacha77 schreef:
Inception... ik heb nog nooit zo intens naar een tolletje zitten kijken.
bij mij ook

saw
the sixth sence
usual suspects

sweinsteiger
Vooral Saw!!

Saw was inderdaad een erg sterk einde! Evenals Inception!

Maar mijn favoriete eindscene is toch wel Terminator 2: Judgment Day

Als klein jochie heb ik altijd moeten huilen wanneer Arnold Schwarzenegger dat vuur ingaat. Nog steeds vind ik dat een mooi einde! Toen hadden ze ook moeten stoppen met de Terminator-reeks.

https://www.youtube.com/watch?v=fZ6uLFsLR2Y

-Shutter Island
-A beautifull mind
-Fightclub
-Memento
-Trainspotting ( omdat hij het geld stal haha de verdiende loon van 2 van die vrienden )

Ohja en deze hadden ook nog wel een goed einde, vind ik, de films in zn algemeen vond ik van een stuk lager niveau dan bovenstaande:
-The mist ( vooral de manier waarop alles in beeld wordt gebracht dan)
-House of 9

Het einde van The Mist was gewoonweg kwaadaardig

The mist was echt een blammage,, true story haah

Mulholland Drive
Vertigo
Inland Empire
The Prestige
Memento
Lost Highway
Inception
Abre Los Ojos
Dogville
Donnie Darko
Melancholia
Buried
Fight Club
Irréversible
Jacob's Ladder
La Mala Educación
La Piel Que Habito
Mr. Nobody
The Others
Pi
Psycho
There Will Be Blood
Twelve Monkeys
Usual Suspects
L'Appartement
Arlington Road

disneystore
Het einde van The Mist vond ik juist een enorm sterk einde.

idem the mist

het einde van king kong blijft me ook altijd bij, de remake. was gvd een aap met gevoelens :s
inglorious basterds was ook gewoon geweldig
er zijn zoveel goede eindes en er zijn er dan ook al genoemd waar ik mij bij aansluit, the good, the bad and the ugly

Mooiste einde is natuurlijk uit The Lord of the Rings: The Return of the King. Niet voor niets mijn #1.

https://www.youtube.com/watch?v=GIAh7uj6cfI

Pirmais
Melancholia heeft natuurlijk een wow einde.

Eentje voor de kattenliefhebbers

https://www.youtube.com/watch?v=LaEuRT6UMQE

Vond het einde van Biyeolhan Geori (2006) ijzersterk, genadeloos, hard en triest zonder sentimenteel te worden, met een toepasselijk nummer.

Moet je natuurlijk wel eerst de film gezien hebben Spoiler:

https://www.youtube.com/watch?v=AXQcAOeeKpM

Social Network, Lost in Translation, Taxi Driver, There Will Be Blood, 2001: A Space Odyssey, Melancholia, Thin Red Line... noema maar op. Allemaal schitterend.

In zekere zin vond ik het einde van American history X ook heel goed
en Snatch. vond ik ook wel een mooi einde waar het allemaal helemaal samen kwam
en laten we once upon a time in America niet vergeten

Gast
geplaatst: vandaag om 10:04 uur

geplaatst: vandaag om 10:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.