menu

Film / Spoilers / Beste einde voor een film

zoeken in:
het einde van de longest day

En films met eigelijk een not happy ending...heerlijk.
Butterfly effect is een goed voorbeeld maar Crank is ook wel goed.(zo jammer van deel 2)

Als je een not happy ending wil zien moet je zeker naar Eden Lake kijken. Daar was ik wel even kapot van.

Butterfly Effect is toch gewoon een positief mooi einde? Iedereen leeft lang en gelukkig. Maar goed ik heb maar 1 einde gezien. Er schijnen er 3 te zijn of zo?

moviemafketel schreef:
Butterfly Effect is toch gewoon een positief mooi einde? Iedereen leeft lang en gelukkig. Maar goed ik heb maar 1 einde gezien. Er schijnen er 3 te zijn of zo?

Welk einde heb jij gezien?

Dat hij op straat langs haar heen loopt en ze beiden omkijken en dan doorlopen.

Heb ik ook gezien ja. Vond dat niet echt een happy ending hoor. Evan weet wat hij gemist heeft en daardoor is het een moeilijk moment voor hem om Kayleigh weer te zien. Voor Kayleigh daarentegen maakt het niet uit. Die heeft wel een happy ending, in tegenstelling tot Evan.
Tenminste, zo heb ik het geïnterpreteerd.

Zijn ma geen kanker meer, zijn vrienden niet ontspoord of in een gesticht en tsja hij heeft zelf in ieder geval de herinneringen nog dat hij een relatie met haar had.

Daarom nou juist. Hij heeft alles opgeofferd om ervoor te zorgen dat de mensen om hem heen gelukkig worden. Hij blijft over met alleen herinneringen. Al gaat het waarschijnlijk wel goed met hem, aan het pak te zien. Toch vind ik het qua gevoel een unhappy ending. Komt misschien door de soundtrack van Oasis.

Je moet toch juist superblij zijn dat na al die pogingen om het iedereen naar de zin te maken en niemand pijn heeft dit dan eindelijk gelukt is.
En tsja het mooiste wat mij als zoon zou kunnen overkomen is als mijn moeder opeens geen kanker meer heeft en mijn vrienden allemaal goed terecht zijn gekomen. Al zijn vorige pogingen was wel iemand de klos.
En wat je zegt, hij heeft het zelf ook wel gemaakt aan zijn mooie pak te zien. En Stop Crying your heart out van Oasis is een schitterende afsluiter die mij vrolijk stemde.

Don't be scared, you never change what's been and gone. Goede tekst.

De soundtrack had nou juist het tegenovergestelde effect op mij. Ook al is de tekst positief, ik vind het een erg droevig klinkend nummer. Zeker in combinatie met het verbranden van de dagboeken zorgde het voor een flinke brok in m'n keel.

Ja ik had een juist een positieve brok in mijn keel, zo van hehe eindelijk is het hem gelukt en kan hij zijn eigen leven op de rit gaan zetten. Leuk hoe we dat beiden anders interpreteren.

Ik had, egocentrisch als ik ben, eigenlijk ook niet verwacht dat er mensen zijn die het einde ander als ik ervaren. Zal eens een beetje rondvragen in de vriendenkring, wie weet wat er uit komt .

Sixt sence
Unbreakble
The Others
secret window
resevoir dogs
Gothica

vooral de Sixt sence is erg goed. Je wilt m gelijk nog een keer kijken
na zo,n einde!!

jacky82 schreef:

vooral de Sixt sence is erg goed. Je wilt m gelijk nog een keer kijken
na zo,n einde!!

Puur om te kijken of het allemaal klopt .

Arlington Road
Haine, La
Se7en
Dead Man's Shoes
Usual Suspects
Departed, The
Meaning of Life, The

Ja dat was een redelijk fucked up einde ja.

Verder natuurlijk ook nog:

Clockwork Orange, A

moviemafketel schreef:
Ja dat was een redelijk fucked up einde ja.

Welke bedoel je eigenlijk?

Primal Fear had een geweldig einde! Geweldige acteerprestatie ook van Edward Norton. Verder zijn wat mij betreft worth to mention: The Mist, Shawshank Redemption, Cruel Intentions, The Chase, 21 Grams. Deze schieten me even zo te binnen.

Cruel Intentions inderdaad

het einde van Leon!
het einde van Bound by honor ( Blood in blood out)
het einde van Set it off

gewoon te masterlijk

The godfather 3
The six sence
Seven
The departed
The gladiator
Blow
Saw
American history X
The Prestige
A Beautiful Mind

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=5gowoZ4eTgE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Zat toen toch wel even flabbergasted te kijken.. Die muziek ook, kippenvel.

Ik vond het einde van The Mist juist behoorlijk zwak.

melvddonk
_Se7en_ schreef:
Ik vond het einde van The Mist juist behoorlijk zwak.

Ik ook. Vond de film in zijn geheel niet echt bijzonder en zeker het einde niet.

dominion
Maar het einde van The Mist was wel onverwachts maar niet echt heel sterk.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=PmILOL55xP0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Full Metal Jacket

melvddonk
Ik vind het altijd fijn als films me op het einde verrassen of als het juist niet goed afloopt. Het mag best goed aflopen allemaal, maar dan niet met alle hollywood-toeters en bellen eraan.

De ergste einde's vind ik films waarin mensen dan tegen het einde op een vliegtuig willen stappen en dat dan de ander snel naar het vliegveld gaat om diegene tegen te houden. Vreselijk gewoon.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:00 uur

geplaatst: vandaag om 09:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.