- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Meerdere bioscoopbezoeken voor één film
Meerdere bioscoopbezoeken voor één film
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik denk het niet. Hier zijn ook veel mensen bezig met herkijken. Tijd maar ook geld, dat zullen wel belangrijke factoren zijn voor dit topic.
(Edit: en de ergernissen in de bioscoop
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Het record was eerst in handen van Naomi Watts voor Springbreakers vermoed ik.
Graaf Machine
-
- 9786 berichten
- 1412 stemmen
Zover ik me kan herinneren:
The Doors: 3 of 4 keer
Titanic: 2 keer
The Village: 2 keer
The Passion of the Christ: 2 keer
Prometheus: 4 keer
Skyfall: 2 keer
The Last Jedi: 2 keer
Mission Impossible 6, Fallout: 3 keer
Glass: 2 keer
The Lion King (2019): 2 keer
It, Chapter Two: 2 keer
Dowton Abbey: 2 keer
Once Upon a Time in Hollywood: 2 keer
Joker: 2 keer
The Rise of Skywalker: 2 keer
1917: 3 keer
Color out of Space: 2 keer
Les Plus Belles Années d'une Vie: 2 keer
Tenet: 2 keer
The Shining: 2 keer
The Green Knight: 2 keer
No Time to Die: 4 keer
Annette: 2 keer
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bioscoopfilm meerdere keren bekijken? 'Zelfs na 15 keer verveelde het niet' | RTL Nieuws
Top Gun: Maverick is de absolute bioscoophit van deze zomer. De film is volgens Paramount zelfs zo populair dat 16 procent van de bioscoopgangers de film meer dan één keer bezoekt. Maar waarom zou je eigenlijk twee keer naar dezelfde film gaan? Maaike Koster weet wel waarom. Zij ging 18 keer naar de film Downton Abbey. "Uiteindelijk ben ik zelfs drie keer op een dag geweest."
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Fans keken de afgelopen veertien jaar reikhalzend uit naar deze tweede Avatar-film, waarin kijkers ditmaal worden ondergedompeld in de kleurrijke oceanen van de planeet Pandora. Maar weinig mensen keken er zó naar uit als de 59-jarige superfan Rick Pratjé uit Tilburg.
De Pathé in Tilburg Stappegoor loofde vrijdagmiddag dan ook een oorkonde uit aan Rick, die de film precies 56 keer bezocht. In een van de bioscoopzalen werd die oorkonde hem vrijdagmiddag overhandigd. "Ik ben superdankbaar", zegt hij. "Maar ik ben nog lang niet klaar hier. Vandaag ga ik de 56ste en 57ste keer. En daarna ga ik gewoon door."
Met een Pathé-maandabonnement op zak bezoekt Rick de film nu twee keer per dag: één keer in de Pathebioscoop in het centrum van Tilburg en één keer in de Pathé Tilburg Stappegoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hij doet er niemand kwaad mee, maar hij kan beter professionele hulp zoeken want dan ben je niet goed snik.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen