• 11.717 nieuwsartikelen
  • 164.272 films
  • 10.529 series
  • 30.570 seizoenen
  • 620.291 acteurs
  • 194.404 gebruikers
  • 9.056.323 stemmen

Meerdere bioscoopbezoeken voor één film

zoeken in:

Dk2008

• 10473 berichten
  • 769 stemmen

Ik denk het niet. Hier zijn ook veel mensen bezig met herkijken. Tijd maar ook geld, dat zullen wel belangrijke factoren zijn voor dit topic.

(Edit: en de ergernissen in de bioscoop )

eRCee

• 13372 berichten
  • 1930 stemmen

Het record was eerst in handen van Naomi Watts voor Springbreakers vermoed ik.

Graaf Machine

• 8365 berichten
  • 1095 stemmen

Zover ik me kan herinneren:

The Doors: 3 of 4 keer

Titanic: 2 keer

The Village: 2 keer

The Passion of the Christ: 2 keer

Prometheus: 4 keer

Skyfall: 2 keer

The Last Jedi: 2 keer

Mission Impossible 6, Fallout: 3 keer

Glass: 2 keer

The Lion King (2019): 2 keer

It, Chapter Two: 2 keer

Dowton Abbey: 2 keer

Once Upon a Time in Hollywood: 2 keer

Joker: 2 keer

The Rise of Skywalker: 2 keer

1917: 3 keer

Color out of Space: 2 keer

Les Plus Belles Années d'une Vie: 2 keer

Tenet: 2 keer

The Shining: 2 keer

The Green Knight: 2 keer

No Time to Die: 4 keer

Annette: 2 keer

kappeuter (crew films)

• 73321 berichten
  • 5835 stemmen

Bioscoopfilm meerdere keren bekijken? 'Zelfs na 15 keer verveelde het niet' | RTL Nieuws

RTL Nieuws schreef:

Top Gun: Maverick is de absolute bioscoophit van deze zomer. De film is volgens Paramount zelfs zo populair dat 16 procent van de bioscoopgangers de film meer dan één keer bezoekt. Maar waarom zou je eigenlijk twee keer naar dezelfde film gaan? Maaike Koster weet wel waarom. Zij ging 18 keer naar de film Downton Abbey. "Uiteindelijk ben ik zelfs drie keer op een dag geweest."

kappeuter (crew films)

• 73321 berichten
  • 5835 stemmen

Man gaat ruim vijftig keer naar nieuwe Avatar-film: 'Ben nog niet klaar' - Omroep Brabant - omroepbrabant.nl

Omroep Brabant schreef:

Fans keken de afgelopen veertien jaar reikhalzend uit naar deze tweede Avatar-film, waarin kijkers ditmaal worden ondergedompeld in de kleurrijke oceanen van de planeet Pandora. Maar weinig mensen keken er zó naar uit als de 59-jarige superfan Rick Pratjé uit Tilburg.

De Pathé in Tilburg Stappegoor loofde vrijdagmiddag dan ook een oorkonde uit aan Rick, die de film precies 56 keer bezocht. In een van de bioscoopzalen werd die oorkonde hem vrijdagmiddag overhandigd. "Ik ben superdankbaar", zegt hij. "Maar ik ben nog lang niet klaar hier. Vandaag ga ik de 56ste en 57ste keer. En daarna ga ik gewoon door."

Met een Pathé-maandabonnement op zak bezoekt Rick de film nu twee keer per dag: één keer in de Pathebioscoop in het centrum van Tilburg en één keer in de Pathé Tilburg Stappegoor.

The Oceanic Six

• 59536 berichten
  • 3966 stemmen

Hij doet er niemand kwaad mee, maar hij kan beter professionele hulp zoeken want dan ben je niet goed snik.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.