• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.951 gebruikers
  • 9.369.792 stemmen

Blijf je tijdens de aftiteling van een film in de bioscoop zitten?

zoeken in:

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Ik blijf altijd zitten want ik moet weten welk cateringbedrijf de film gebruikt heeft.

(wel echt waar, wellicht een gekke tick)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vaak wel, tot de closing credits beginnen en bij sommige films ben je zo verstomd dat je niet eens weg kan.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wel doen bij Don't Look Up (2021), en thuis ook de aftiteling kijken.

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Altijd. Al ben ik in geen 20 jaar naar de bios geweest. Meest memorabel was gelijk te halen toen ik Tom Waits herkende in 'Dracula' (1992) en een vriend dat maar niet leek te willen geloven...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Waarom je maar beter tot na de aftiteling in de bioscoop blijft zitten: vooral Marvel maakt van ‘post-credit scenes’ zijn handelsmerk | Het Nieuwsblad

Het Nieuwsblad schreef:

Voor de aftiteling is uitgerold de zaal uit gegaan? Dan hebt u het belangrijkste van de film misschien gemist. De post-credits scene, ooit het olijke nagiftje van de regisseur, is nu een essentieel onderdeel van de cinemabeleving. Geef Marvel maar de schuld.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.