- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Oei, MUBI wordt wel heel duur:
Bedankt voor je abonnement op MUBI. We willen je graag laten weten dat er wijzigingen komen in je abonnement.
De prijs van MUBI verandert van €11,99 naar €13,99 voor alle nieuwe leden.
Maar niet voor jou. Jouw factuur blijft hetzelfde tot de voltooiing van je huidige korting.
Als ik geen korting zou hebben dan zou ik €13,99 te duur vinden en dan zou ik mijn abonnement misschien maar af en toe activeren.
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Amazon Prime Video krijgt op 29 januari advertenties, maar nog niet in Benelux - Tweakers
Als dat bij ons komt is dat een mooie reden om mijn geld elders te besteden. De 3 euro voor gratis verzenden, sommige prime deals, prime video en gratis games is nu te aanlokkelijk om te laten liggen. Of wie weet houd ik het gewoon voor de andere voordelen, en pindakaas die paar dingen die ik anders op Prime kijk.
Maar ik ga niet naar iets met reclame kijken, al was het gratis. Voor nu heb ik nog een jaarabo, om die prijsstijging naar 4,99 p/maand een beetje teniet te doen met de korting die je daarop krijgt. Maar 3 euro daar bovenop om geen reclame te zien, daar kijk ik simpelweg niet genoeg Prime voor. Haal ik liever iedere maand een half stokbrood met Mozzarella, tomaat en pesto voor dan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Oef. Pijnlijk dit zeg.
Ik dacht altijd dat Amazon genoeg met Prime verdient met de extra omzet op Amazon die zo'n Prime abonnement oplevert.
Net zoals Apple genoeg diepe zakken heeft om AppleTV+ als speeltje te gebruiken.
Maar nog weer extra prijsverhoging voor een abonnement zonder reclame, dat vind ik bijzonder hufterig.
Het is hier nog niet zo ver, maar de kans is groot dat het daar ook heen gaat in de Benelux.
Ja wat is dan weinig reclame he. Misschien zou ik het dan toch met enige tegenzin tolereren, want ik ga ook geen 3 euro per maand extra voor Prime betalen. En daar mikken ze natuurlijk op, dat het grote publiek zal buigen.
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Als ik er iedere maand meer dan 2-3 films op zou kijken (en nu en dan een serie) zou ik 6 euro per maand niet erg vinden voor het gemak, maar daar kom ik niet aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Als ik er iedere maand meer dan 2-3 films op zou kijken (en nu en dan een serie) zou ik 6 euro per maand niet erg vinden voor het gemak, maar daar kom ik niet aan.
Hier net zo. Ik kijk meestal gemiddeld maar 1 film per maand op Prime.
Deze maand zit ik er net boven met Bottoms (Film, 2023) en Saltburn (Film, 2023)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb Prime gratis, maar kijk er zelden of nooit naar. Heel af en toe hebben ze een leuke film of serie, maar ik zou prima zonder kunnen.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik gebruik Prime toevallig net vandaag om The Hobbit te kijken (de rest van de week kijk ik de overige delen), en ik claim ingame spul via Prime Gaming. Maar kijk er voor de rest totaal niet op.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Nu vind ik m idd meteen. Zal wel aan mij gelegen hebben...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
centurion81
-
- 2066 berichten
- 1987 stemmen
Ik heb Prime Video iig tijdelijk opgezegd. Maakte er toch te weinig gebruik van, rechtvaardigt de prijsstijging naar 5 euro/maand m.i niet 
Met een beetje delen zit ik nu 9,70 per maand voor Netflix, Disney Plus en HBO Max. Benieuwd wat er met mijn early bird tarief voor HBO Max gebeuren gaat komend jaar!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb Prime Video iig tijdelijk opgezegd. Maakte er toch te weinig gebruik van, rechtvaardigt de prijsstijging naar 5 euro/maand m.i niet 
Met een beetje delen zit ik nu 9,70 per maand voor Netflix, Disney Plus en HBO Max. Benieuwd wat er met mijn early bird tarief voor HBO Max gebeuren gaat komend jaar!
Dat snap ik heel goed.
Het gebruik van Prime Video zit bij mij recent nog wel in een lift.
Als ze vaker titels als Saltburn (Film, 2023) hebben en ik gemiddeld minimaal 2 films zie per maand, dan vind ik het nog acceptabel.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Ik heb Prime Video per ongeluk afgelopen augustus aangeschaft en ik heb het nog steeds. Ik maak er niet veel gebruik van (laatst nog eens "Death Wish 3 (1985)" bekeken), maar ik vind het opzicht wel handig en dat het nu 2 euro duurder (in totaal 4,99 euro per maand) is geworden vind ik ook nog niet echt een reden om het op te zeggen.
Ook een voordeel is dat als je iets koopt bij "Amazon.nl", dan zijn de verzendkosten meestal gratis. Zonet ook nog wat kleins (circa 12 euro) besteld zonder verzendkosten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Viaplay na Netflix nummer twee op streaming-omzetladder | Totaal TV
Met een marktaandeel van 9,1 procent neemt Viaplay volgens de onderzoekers van Telecompaper nipt de grens van een miljoen abonnees. Viaplay neemt hiermee na Netflix, Videoland, Disney+ en Amazon Prime Video in abonnee-aantal de vijfde positie in de lijst van streamingdiensten in.
Hoewel Viaplay de vijfde positie op de streamingmarkt bezet, genereert de dienst na marktleider Netflix de hoogste omzet uit deze markt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Apple TV+ abonnement opzeggen kan flink zure appel opleveren - XGN.nl
Wat een onzin, het tegenovergestelde is waar.
Of is het beleid nu ineens gewijzigd?
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
https://i.ibb.co/h988p3T/IMG-5384.jpg
Kan daar helaas niet reageren zonder in te loggen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja precies. Of dit moet nu sinds heel recent gelden voor mensen die nu hun abonnement opzeggen.
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Ik meen dat ik het met Apple Arcade die je bij nieuw device kreeg wel heb meegemaakt, maar dat is echt een tijd geleden. Met Apple TV+ afgelopen 5 keer kon ik gewoon direct opzeggen, zoals ik hier ook enkelen keren gepost heb meen ik. 
Maar wie weet net veranderd, of ze praten onzin. Wat me niet ondenkbaar lijkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat lijkt me ook niet ondenkbaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten