• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.914 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

5 procent is niet zo gek veel toch.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

kappeuter schreef:

Best wel. Als 21 landen hetzelfde eisen zit je met een probleem. Op Europees niveau vind ik zo'n maatregel nog wel te verdedigen. Op nationaal niveau ligt dat % veel te hoog.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Goed punt.

John Milton

• 24219 berichten
  • 13383 stemmen

Meh. Het is zover. Zat er natuurlijk wel aan te komen. Nu bedenken wat te doen. Veel kijk ik niet, maar bestel wel nu en dan wat!

https://i.ibb.co/VjwBvhJ/IMG-4409.jpg

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Best wel. Als 21 landen hetzelfde eisen zit je met een probleem. Op Europees niveau vind ik zo'n maatregel nog wel te verdedigen. Op nationaal niveau ligt dat % veel te hoog.

Waarom zit je dan met een probleem? 5% van de omzet op landelijk niveau of 5% van de omzet op Europees niveau terug investeren, komt effectief op hetzelfde neer. Ik zie niet hoe dat bij het een te hoog is en bij de ander niet.

Nog even los van of de maatregel zelf terecht is of niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

John Milton

Oef. Ik vind dat een lelijke prijsverhoging zeg. Een euro erbij was nog redelijk geweest, maar 2 euro erbij is bijna een verdubbeling van de prijs.

Ik moet nog maar zien of ik het abonnement (permanent) ga behouden.

Pakketjes kan ik ook wel via BOL bestellen met Select.

Ik vind het zonde dat Prime Video in Nederland vooral investeert in reality tv shit. TRECX was een positieve verrassing.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

kappeuter schreef:

John Milton

Oef. Ik vind dat een lelijke prijsverhoging zeg. Een euro erbij was nog redelijk geweest, maar 2 euro erbij is bijna een verdubbeling van de prijs.

Ik moet nog maar zien of ik het abonnement (permanent) ga behouden.

Pakketjes kan ik ook wel via BOL bestellen met Select.

Ik vind het zonde dat Prime Video in Nederland vooral investeert in reality tv shit. TRECX was een positieve verrassing.

Ik wist niet dat je perse Prime Video moest hebben om spullen te kopen bij Amazone. Ik heb Prime een paar weken geleden opgezegd, maar volgens mij kan ik nog steeds spullen kopen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

IH88

Dat klopt inderdaad. Dan betaal je echter verzendkosten (bestelling onder 20 euro).

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Ik ben dan benieuwd hoe het zit met Viaplay? Die hebben in Nederland ook zeker een jaaromzet van meer dan 10 miljoen euro. En die moeten dan ook Nederlandse producties gaan maken (iets wat ze nou net hebben gecanceld).

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Voor Netflix is 5% zo ongeveer 20 miljoen. Daar kan je best wel wat Nederlandse producties van maken inderdaad. Wat de kwaliteit gaat zijn tja...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

IH88

Ja dat geldt dan vast ook voor Viaplay.

Maar of Viaplay hier überhaupt actief blijft is nog de vraag. Ze zitten in grote financiële problemen.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

kappeuter schreef:

IH88

Ja dat geldt dan vast ook voor Viaplay.

Maar of Viaplay hier überhaupt actief blijft is nog de vraag. Ze zitten in grote financiële problemen.

Klopt. Dat heb ik meegekregen. Ik las ook ergens dat ze het entertainment gedeelte zouden kunnen afstoten, en zich alleen richten op sport. Maar ik weet niet of dat een loophole in de wetgeving is, want het blijft gewoon een streamingsdienst.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Aah wacht, hier is mijn antwoord Krijgt Viaplay politieke doodsteek

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Voor Netflix is 5% zo ongeveer 20 miljoen. Daar kan je best wel wat Nederlandse producties van maken inderdaad. Wat de kwaliteit gaat zijn tja...

Grenzeloos Verraadt kwaliteit hoop ik toch echt niet....

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Flodder reboot zou leuk zijn.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Montorsi schreef:

5% van de omzet op landelijk niveau

Daar had ik overgelezen

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

kappeuter schreef:

Ja, dat wel. Maar dat gaat geheid floppen, omdat je gewoon die iconische rollen bijna niet kan invullen met andere gezichten.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Ja, dat wel. Maar dat gaat geheid floppen, omdat je gewoon die iconische rollen bijna niet kan invullen met andere gezichten.

Ik denk dat kappeuter dat sarcastisch bedoelde haha. Dat hoop ik in ieder geval.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

IH88

Haha, nee hoor.

John Milton

• 24219 berichten
  • 13383 stemmen

Amazon verhoogt prijs van Amazon Prime in Nederland van 3 naar 5 euro per maand - IT Pro - Nieuws - Tweakers

Bij een jaarabo is het 4,16 euro in de maand. Daar kan ik nog wel mee leven denk ik

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ik gebruik Amazon Prime eigenlijk alleen om de gratis in-game dingen te claimen, en soms wat te kijken maar dat is heel soms. Dus ik zeg het gewoon weer op.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Het gaat me er vooral om dat streamingdiensten iets moeten. Wat een onzin. Laat een dienst zelf bepalen wat ze producen en waar ze het moeten doen.

Overigens, ALS het dan moet, laat Netflix dan eens wat doen met Dick Maas. Laat die man een paar toffe films maken voor Netflix.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Het kan nog steeds met grotendeels dezelfde cast. Ik zou het heel leuk vinden. Zelfs Nelly Freida leeft nog.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten verplaatst naar Film > Video on Demand > YouTube

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Leve torrents.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kos schreef:

Leve torrents.

Word je daar nou echt blij van?

Voor mij is het echt de laatste optie.

John Milton

• 24219 berichten
  • 13383 stemmen

Ik betaal ook liever een schappelijk bedrag voor legale toegang en een goed aanbod, ook al ben ik bijzonder bedreven in het illegaal binnenharken. Maar dat doe ik voor titels die niet op Prime, Disney+, Netflix, HBO, SKY, of Mubi staan. Die zal ik nooit opzeggen omdat ik het ook makkelijk via de pindakaas kan krijgen. We om andere redenen, en prijs/kwaliteit verhouding is daar één van.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Word je daar nou echt blij van?

Voor mij is het echt de laatste optie.

Ik vind het volstrekt belachelijk om 8 verschillende abonnementen te nemen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kos schreef:

Ik vind het volstrekt belachelijk om 8 verschillende abonnementen te nemen.

Ja dat kan ik me voorstellen. Zover zou ik ook niet willen gaan.

Ik heb er nu 5, waarvan 4 betaald.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.