- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Zinkend schip. Laat dit alsjeblieft waar zijn. Darts weer bij RTL 7... noodlijdend-viaplay-sluit-verkoop-niet-uit-formule-1-voorlopig-nog-te-zien-in-nederland
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zinkend schip. Laat dit alsjeblieft waar zijn. Darts weer bij RTL 7... noodlijdend-viaplay-sluit-verkoop-niet-uit-formule-1-voorlopig-nog-te-zien-in-nederland
Klotenieuws, die lui gaan dus alle landen uit, behalve Scandinavië en Nederland. Dat laatste is ongetwijfeld vanwege de F1 populariteit.
Kan alleen maar hopen dat Ziggo ze weet te overbieden met de F1 rechten over een tijdje.
Darts terug naar RTL zou top zijn ja.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Klotenieuws, die lui gaan dus alle landen uit, behalve Scandinavië en Nederland. Dat laatste is ongetwijfeld vanwege de F1 populariteit.
Kan alleen maar hopen dat Ziggo ze weet te overbieden met de F1 rechten over een tijdje.
Darts terug naar RTL zou top zijn ja.
Ja precies. Hopelijk wordt Verstappen zo snel mogelijk wereldkampioen zodat mensen hun abonnement opzeggen. En dan volgend jaar nog een jaartje doorbijten. Kan me niet voorstellen dat Viaplay de rechten na 2024 blijft houden.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ook als ze de PL verplaatsen naar Ziggo, ga ik mij ook verplaatsen van zender.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
"Viaplay" gaat het niet volhouden in Nederland. Ik las ook dat ze de prijzen weer gingen verhogen, terwijl het aanbod (ze gaan zich in Nederland alleen focussen op sport) alleen maar minder wordt.
Ik kijk F1 gelukkig via "F1 TV" (ik betaal dit jaar 52 euro en volgend jaar 65 euro en als de rechten in 2025 hopelijk weer naar Ziggo gaan, dan zeg ik het misschien op) en ik ben er supertevreden (zowel qua beeld als de mogelijkheden) mee en je kan het ook nog eens delen met anderen (met maximaal 3 personen en ik deel het met mijn broer, dus dit jaar betaal ik 26 euro). Het enige goede aan "Viaplay" vind ik dat ze Darts hebben, zodat ik dat gelukkig nergens meer tegenkom op een Nederlandse zender.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Netflix op iPhone en Android krijgt zeer fijne metamorfose - want.nl
Vanaf vandaag is er een nieuwe functie beschikbaar in de Netflix-app voor iPhone. Als je de app hebt bijgewerkt, zie je bij het inloggen ‘Mijn Netflix’ rechtsonder in beeld. Het is een nieuw menu waarin je makkelijk kunt zien wat je als volgende kunt kijken. Deze functie komt in augustus ook naar Android.
Als je Mijn Netflix opent, zie je als eerste meldingen staan. Daarin staan nieuwe series die net uit zijn of binnenkort uitkomen. Misschien wel de meest fijne functie die je daar vindt, is het kopje om series opnieuw te bekijken. Voorheen was het bijzonder lastig om iets wat je eerder had gezien overzichtelijk terug te vinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Veel titels die eind juli verwijderd worden van Netflix:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Introducing NASA's new streaming service, NASA+, launching soon. More space. More rockets. More science. More missions. More NASA. All in one place. No subscription needed.
NASA+ is ad free, no cost, and family friendly. It will feature NASA's Emmy award-winning live coverage, and new original video series.
NASA+ will be available on most major platforms via the NASA App on iOS and Android mobile and tablet devices; streaming media players such as, Roku, Apple TV, and Fire TV; and on the web across desktop and mobile devices.
Download the NASA app now to be one of the first to get NASA+ when it drops. https://www.nasa.gov/nasaapp
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Gratis! Alleen niet beschikbaar in NL. Lekker betalen voor een VPN dan 
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Bij Want vinden ze reclames in je film 'meesterlijk'. Zo zo. Zelfs met mijn NordVPN (2 jaar gratis door cashbackactie) begin ik daar niet aan 
Maar leuk dat het er is voor mensen die daar wel tegen kunnen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Fijn dat jullie ook zo fan zijn van Want. Ik vermaak me altijd met jullie bijdragen dus ik blijf ze posten. 
Er zijn ook liefhebbers van Tubi (met reclame), dus dan zullen er waarschijnlijk ook liefhebbers zijn voor Pluto TV.
Gehenna
-
- 657 berichten
- 6729 stemmen
Waarom staan er eigenlijk geen "bekijk op HBO Max" icoontjes bij de music box/muziek documentaires als Woodstock '99 en Jagged?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Waarom staan er eigenlijk geen "bekijk op HBO Max" icoontjes bij de music box/muziek documentaires als Woodstock '99 en Jagged?
Omdat ze als seizoenen van Music Box op HBO Max staan.
Technisch kunnen we alleen series koppelen op het seriegedeelte, en alleen films op het filmgedeelte.
Die hulpverzoeken komen in dit geval binnen bij de seriescrew, maar die kan ze dus helaas niet koppelen aan de betreffende films.
Beetje een uitzonderlijk geval wel. Jammer dat we dit nu niet kunnen tonen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
Mensen , ik kon de juiste categorie niet vinden .
Maar waar staar de top 20 beste films van dit jaar tot nu toe ?
Heb het voorbij zijn Komen maar kan het niet meer vinden .
Iemand 
?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mensen , ik kon de juiste categorie niet vinden .
Maar waar staar de top 20 beste films van dit jaar tot nu toe ?
Heb het voorbij zijn Komen maar kan het niet meer vinden .
Iemand 
?
Je krijgt er 30 cadeau:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
NOG STEEDS MUBI. MAAR BETER.
Dit jaar vierden we onze zestiende verjaardag. Dat zijn 16 jaren van ontdekken, vieren en delen van geweldige cinema. Met jou. We zijn zo ver gekomen sinds het allereerste begin en we kunnen niet enthousiaster zijn over wat de toekomst ons te bieden heeft.
Eén ding dat nooit zal veranderen op MUBI zijn de geweldige films. We zullen je ongelooflijke films blijven brengen - inclusief nieuwe MUBI Releases, zoals PASSAGES van Ira Sachs en HOW TO HAVE SEX van Molly Manning Walker.
De eerste van vele verbeteringen die komen gaan, is onze Nu te zien-pagina, waar je nog steeds de selecties kunt vinden die je kent en waar je van houdt. We zullen niet meer elke dag een nieuwe film presenteren, maar er zullen altijd genoeg nieuwe films te ontdekken zijn. Je vindt alle nieuwste toevoegingen in de Nieuw op MUBI-carrousel. (En ze komen sneller dan je ze kunt kijken.)
We zijn ook begonnen met het verbeteren van de algehele MUBI-ervaring. Het is je misschien opgevallen dat je nu kunt streamen in 4K met 5.1 surround sound. Houd de komende maanden ook de verbeterde zoek en ontdek functies in de gaten.
Zoals je ziet omarmen we ons coming-of-age-hoofdstuk volledig. We hopen dat je het leuk vindt.
Hmm, niet meer elke dag een nieuwe film op MUBI. 
Ik zat al te kijken, staat Mandibules er alweer.
Het zit echt in mijn systeem om dagelijks de film van de dag op de homepage te spotten.
Als ze dit loslaten hoop ik wel dat ze ook sommige dagen verrassen met meerdere titels.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen