• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.957 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.994 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.976 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

kappeuter schreef:

Hmm, niet meer elke dag een nieuwe film op MUBI.

Ik zat al te kijken, staat Mandibules er alweer.

Het zit echt in mijn systeem om dagelijks de film van de dag op de homepage te spotten.

Als ze dit loslaten hoop ik wel dat ze ook sommige dagen verrassen met meerdere titels.

Azo, ik dacht dat het aan mij lag. In België is het al enkele dagen The king of comedy van Scorsese. Inderdaad een tegenvaller, die dagelijkse nieuwe release had wel iets.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

De lijst verschilt hier en daar wel met Nederland inderdaad. Nog steeds Scorsese hier. Een paar dagen terug was het Satantango. Ik moet die echt dringend bekijken, maar ik zie wat tegen de speelduur op.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

SkyShowtime gratis voor miljoen klanten Ziggo | Totaal TV

Ziggo vervangt het video on demand-aanbod van Ziggo Movies & Series L en XL door toegang tot het volledige aanbod van streamingdienst SkyShowtime.

Ziggo Movies & Series L en XL is eigenlijk ook maar een matig product.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

SkyShowtime gratis voor miljoen klanten Ziggo | Totaal TV

(quote)

Ziggo Movies & Series L en XL is eigenlijk ook maar een matig product.

Ow, dit vind ik echt heel vet nieuws zeg. Is de enige grote aanbieder waar ik geen toegang toe heb en dan over een tijdje zelfs gratis. Dat Movies en Series is niks nee, kijk er niet eens in.

Ziggo heeft de zaken goed voor elkaar. In 2025 hebben ze ook alle voetbalrechten voor Europees voetbal en als ze de F1 eens terug weten te halen dan ga ik er sowieso nooit meer weg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik lees dat je een Ziggo TV Max abonnement moet hebben? Dat heb ik niet geloof ik.

Nou, dit was leuk voor korte duur.

Kan jij uitsluitsel geven, kappeuter? Zie weer in jouw artikel staat dan een miljoen klanten van Ziggo Showtime krijgen. Dat zijn toch al hun klanten neem ik aan voor tv?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Scherp. Ja dat heb ik dus ook niet. Voor TV Max moet je dan al meer betalen he.

Ik krijg al 'gratis' Film1 als bonus bij mijn pakket dus ik ben alsnog content.

Ik vind de prijzen bij Ziggo nog steeds wel absurd hoog. Ik overweeg tzt nog eens over te stappen naar T-mobile.

Ik heb 't even nagekeken, ik heb het Tv Start abonnement.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Op Tweakers zeggen ze dat iedereen die Movies en Series heeft, in welk abbo ook, het vervangen krijgt door Showtime.

Ik heb XL, wel gratis ontvangen. Heb maar een minimaal zenderpakket omdat ik weinig tv krijg.

Maar vermoed dat ik wel Showtime dan krijg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ziggo vervangt Movies & Series XL met gratis grote bekende streamingdienst | FilmTotaal filmnieuws

Om gratis naar SkyShowtime te kijken heb je een TV Max-abonnement nodig. Ook als je een internetabonnement van Ziggo combineert met Vodafone of Hollandsenieuwe dan krijg je SkyShowtime. Klantenn krijgen automatisch bericht.

Ik zat al te denken, hoe krijg ik het. Maar ik heb gelukkig de combi Ziggo en Vodafone. Dan zit ik schijnbaar ook goed.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Je kan toch ook een genre of een jaartal zoeken of een acteur bij alle demand services tegelijk??

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Q Jones schreef:

Je kan toch ook een genre of een jaartal zoeken of een acteur bij alle demand services tegelijk??

Via deze site? Laat me dan even weten hoe

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Q Jones schreef:

Nee dat is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen afzonderlijke VOD-diensten doorzoeken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wat vinden jullie van het huidige aanbod op de VOD-diensten?

Ik merk op dat het komkommertijd is momenteel.

Mijn kijkvoorraad is behoorlijk geslonken.

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Er komt ook niet echt veel boeiends bij. Ik vind 2023 een redelijk mager film jaar

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Op Mubi valt het me meer en meer op dat films die op whatsonmubi.com worden aangeboden onder je land uiteindelijk dan toch niet te zien zijn behoudens de trailer. Ontgoochelend...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Fisico schreef:

Op Mubi valt het me meer en meer op dat films die op whatsonmubi.com worden aangeboden onder je land uiteindelijk dan toch niet te zien zijn behoudens de trailer. Ontgoochelend...

Dat is wel heel frappant he. Ik dacht altijd dat die website wel betrouwbaar was. Ik gebruik 'm zelf niet.

Ik kijk vooral regelmatig op de MUBI site en behandel op MM de koppelverzoeken.

oup

• 587 berichten
  • 3181 stemmen

kappeuter schreef:

Wat vinden jullie van het huidige aanbod op de VOD-diensten?

Ik merk op dat het komkommertijd is momenteel.

Mijn kijkvoorraad is behoorlijk geslonken.

Momenteel kijk ik met name even Mubi. Sinds ze daar veranderingen hebben doorgevoerd (niet meer dagelijks een nieuwe film) is het aanbod daar wel erg karig geworden. Er zijn dagen dat er geen film ‘nieuw op MUBI’ bijkomt. En ze komen nu bijvoorbeeld met de kleurentrilogie van Kieslowski op de proppen alsof het nieuw aanbod betreft, maar die films stonden er al geruime tijd op. Paar dagen terug al Wild Tales, is ook niet nieuw.

Erg teleurstellend allemaal. Ik kijk mn watchlist leeg en dan zeg ik het weer op als dit is wat ze te bieden hebben. Zitten inmiddels met € 11,99 ook wel vrij hoog in de boom qua prijs, al zijn er natuurlijk altijd (tijdelijke) acties en gratis proefabo’s voor de oplettende kijker.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

oup

Ja erg spijtig. Ze recyclen het aanbod gewoon.

Ik ben trouwens wel erg blij met Antoine et Colette (Film, 1962)

Zodra je je abonnement opzegt zul je trouwens vrij snel een scherp verlengaanbod van MUBI via de mail ontvangen.

Ik betaal momenteel maar €7,19 per maand aan MUBI.

Als je een jaarabonnement hebt krijg je zelfs een nog scherper aanbod.

Cinemember is ook wel eens de moeite waard om te nemen.

oup

• 587 berichten
  • 3181 stemmen

kappeuter schreef:

oup

Ja erg spijtig. Ze recyclen het aanbod gewoon.

Ik ben trouwens wel erg blij met Antoine et Colette (Film, 1962)

Ja dat is een fijn filmpje. Ik zag ‘m al in oktober 2021 op MUBI zie ik op ICM. Staat pas sinds kort op MM, meteen maar even stemmen!

kappeuter schreef:

oup

Ik betaal momenteel maar €7,19 per maand aan MUBI.

Als je een jaarabonnement hebt krijg je zelfs een nog scherper aanbod.

Dat is prima te doen inderdaad. Ik kijk meestal een maandje gratis en een maandje tegen betaling. En dan heb ik de catalogus wel weer ‘uit’. Het aanbod is voor mij nu niet interessant genoeg om een jaarabonnement te nemen.

kappeuter schreef:

oup

Cinemember is ook wel eens de moeite waard om te nemen.

Zeker, ook een fijne dienst. Daar heb ik een halfjaar geleden ook volle bak paar maanden veel interessants gekeken. Met name aardig wat Von Trier. Maar ook bij CM is het aanbod (uiteindelijk) te karig om me voor langere tijd aan te binden.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Onderzoek: Netflix meest gecancelde streamingdienst van de afgelopen tijd

Uit een recent onderzoek van Vorhaus Advisors blijkt dat Amerikanen die besparen, het meest op Netflix snijden. Van de mensen die in de laatste drie maanden een streamingdienst hebben opgezegd, wordt Netflix het vaakst genoemd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Bevestigd: Disney+ voert vanaf november prijsverhogingen door - streamwijzer.nl

Gisteren berichtten we al dat Disney+ waarschijnlijk voor de tweede keer dit jaar prijsverhogingen zou gaan doorvoeren. Vandaag heeft een medewerker van de streamingdienst dit aan de redactie van Streamwijzer bevestigd. Ook weten we nu wanneer het gaat gebeuren (vanaf november) en dat het voor zowel nieuwe als bestaande abonnees geldt. De maandelijkse prijs zal stijgen naar €10,99.

robertinho

• 1512 berichten
  • 2935 stemmen

Dat wordt bye-bye-Disney! Nog even The Bear seizoen 2 afkijken en nog eens kritisch zien of ik wat noemenswaardigs gemist heb, maar die prijsverhoging maak ik hoogstwaarschijnlijk niet meer mee.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.