menu

Film / Genres en landen / Spaanse horror

zoeken in:
mikey schreef:
Maar die is onvindbaar..
Nee hoor.

Regio 1? Past niet in mijn dvd, dan zou ik hem over moeten zetten door iemand anders.. Geen engelse versie toevallig?

mikey, iemand die zoveel "shit" kijkt als jij zou toch echt niet moeten twijfelen om een regiovrije dvd-speler te kopen. Zo'n spul heb ik drie jaar geleden voor 30 euro gekocht en ik kan je verzekeren dat het een van de beste aankopen is die ik ooit gedaan heb. Ik koop amper nog regio 2 dvd's.

ja nou ik ben best behoudend van aard dus ik koop eigenlijk nooit wat. Behalve een leuke dvd af en toe. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik loop wel eens een mediamarkt binnen.

Deze zijn volgens mij hier nog niet genoemd:

Mientras Duermes / Sleep Tight (2011)
The Others / Los Otros (2001)
Frágiles / Fragile (2005)
La Cara Oculta (2011) Niet 100% horror, wel het kijken waard (niet de trailer bekijken want dat is een spoiler).
La Hora Fría / The Cold Hour (2006) Science-fictionhorror
Mama (2013)
Kilómetro 31 / KM 31 (2006) (vind ikzelf de minste uit dit lijstje)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.