menu

Film / Genres en landen / Films met graffiti

zoeken in:
Kent er iemand films waarin graffiti voorkomt? Het liefst waarin er wordt gespoten natuurlijk, maar bestaande (verf)kunst die langskomt mag ook.

Bedankt!

Misschien staat hier wat voor je tussen. Lijken mij ook wel wat leuke films voor mezelf tussen zitten trouwens.

"Exit through the Giftshop"

Ik ken wel een anime-serie waar in één aflevering graffiti voorkomt: Samurai Champloo. Geen idee of je er iets aan hebt.

Bystanders

Bedankt allemaal! Meer films dan ik had verwacht

King of New York (1990) Steeds op de achtergrond, maar groot deel van de film te zien.

American Graffiti (1973)

baspls schreef:
American Graffiti (1973)
zit zover ik me herinner niet eens graffiti in

Hij staat niet op moviemeter, maar de titel van de film is: the graffiti artist.

The Graffiti Artist (2004) - IMDb
Ik heb hem overigens niet gezien, dus geen idee of het wat is.
Persoonlijk mening hoeft graffiti van mij totaal niet in films, slechts documentaires.

Colors

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=pSCaf1WkxFM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Los Hongos (2014)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:48 uur

geplaatst: vandaag om 22:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.