- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Ik hoop dat als ik Moviemeter ooit de rug toekeer dat ik dat dan met stille trom doe.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
de hamvraag is natuurlijk ook hoeveel mensen dat inmiddels al gedaan hebben.
En hoeveel 'nieuwe' bezoekers van de site niet louter clickers zijn maar daadwerkelijk ook een actief profiel hebben aangemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En hoeveel 'nieuwe' bezoekers van de site niet louter clickers zijn maar daadwerkelijk ook een actief profiel hebben aangemaakt.
Ik zie tegenwoordig geregeld bij oude berichten gebruikersnamen staan die (verwijderd) heten. Dan vraag ik me elke keer weer af welke user dit voor uitschrijving en verwijdering ooit was.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
TMP
-
- 1890 berichten
- 1715 stemmen
Jammer dat trouwe gebruikers deze site verlaten. Op zich goed dat ze dat hier melden, dan hoef je je niet af te vragen waarom een bepaalde user al zolang niet heeft gereageerd of zich zelfs heeft uitgeschreven. Ik kom hier toch vooral om filmreviews te lezen. Dat lijkt de laatste tijd toch zeker terug te lopen. De nieuwe eigenaren moeten helemaal zelf weten wat ze met de site doen. Ik vind het wel opmerkelijk dat het communicatief zo beroerd gaat. Je zou toch verwachten dat dat eigenlijk beter zou moeten gaan dan voorheen, omdat deze mensen er kennelijk niet hobbymatig maar beroepsmatig mee bezig zijn. Dat Moviemeter en Tvmeter worden samengevoegd heb ik bijvoorbeeld bij toeval in een forumbericht gelezen, terwijl dat toch bij uitstek iets is om op je homepage te plaatsen.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Ik hoop dat als ik Moviemeter ooit de rug toekeer dat ik dat dan met stille trom doe.
Zoals op deze manier 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
IK ben momenteel een tijd minder actief op de site omdat mijn vader een paar weken terug is overleden. Momenteel liggen mijn behoeftes even iets anders. Jullie zien me vanzelf weer.
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Gecondoleerd met het verlies van je vader Starbright. Ik weet wat het is, ik ben ook heel lang niet actief geweest na het verlies van mijn vader. Neem je tijd!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Heel veel sterkte starbright boy Wat een groot verlies, neem je tijd !!!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Innige deelneming, en sterkte gewenst starbright boy 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gecondoleerd en sterkte gewenst.
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Ik ben voor het eerst in een half jaar ingelogd en heb wat dingen gepost, voor wat het waard is. Mis bepaalde zaken (en mensen!) en heb nog steeds de schurft aan andere dingen (snelle artikelen op de front page).
Maar ik leef, en vond het toen erg fijn om te zien dat mijn ‘retraite’ afgelopen april mensen zich deed uitspreken.
Wat nu? Dat zien we vanzelf 
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat was meer dan een half jaar. Dat was ergens in mei dat je er voor het laatst was. Dat houd ik allemaal goed bij.
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Dat was meer dan een half jaar. Dat was ergens in mei dat je er voor het laatst was. Dat houd ik allemaal goed bij.
Iets meer dan een half jaar dus, and no guarantees. Maar de filmliefde begint weer te borrelen, al vind ik de ‘artikelen’ op de voorpagina nog steeds om te janken. Nu eens zien hoe de rest me bevalt en of ik met het huidige MM wederom een gebruik kan vinden dat meerwaarde creeert 
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
John Milton alsjeblieft, vermijd dan het titelscherm met deze irritante nieuwsberichten maar, blijf bij ons
! Good to have you back, for now!
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Ik dacht al dat ik een vertrouwd “gezicht” terug opgemerkt had!
Een break hier betekende toch niet dat de filmmodus ook op een laag pitje stond?
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Niet persé natuurlijk, maar in dit geval ging dat wel een beetje samen/gelijktijdig. Correlation doesn't imply causation, uiteraard 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Maar de filmliefde begint weer te borrelen, al vind ik de ‘artikelen’ op de voorpagina nog steeds om te janken.
Je wil de 5 best beoordeelde kerstfilms volgens Netflix toch zeker niet missen, JM?
Maar leuk om je weer terug te zien. Lees je berichten altijd graag!
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Iets meer dan een half jaar dus, and no guarantees. Maar de filmliefde begint weer te borrelen, al vind ik de ‘artikelen’ op de voorpagina nog steeds om te janken. Nu eens zien hoe de rest me bevalt en of ik met het huidige MM wederom een gebruik kan vinden dat meerwaarde creeert
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Het is nu afwachten tot de eerste mensen zich uitschrijven die vinden dat er op MovieMeter te veel op de homepage geklaagd wordt, die variant hadden we nog niet gehad...
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Neuh, dat zal ik zeker niet proberen te doen Apollinisch, niet iets waar ik vrolijk van word om continu bij stil te staan. Mijn eerlijke mening kunnen geven plaats ik overigens wel boven het feit of een specifieke andere gebruiker daarop zit te wachten, maar geen zorgen; dat zal niet in ieder bericht terug komen. Volgens mij valt dat overigens best nog wel mee, in verhouding tot mijn aantal berichten. Ik mag graag denken dat ik het ook wel eens over wat anders heb... 
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Mensen, ik ga even een paar weken weg van deze site. Hooguit nog gebruiken om dingen op te zoeken in verband met het samenstellen van een toplijst, wat ik heb toegezegd.
Reden: ik merk dat ik de laatste maanden steeds sneller geïrriteerd raak, een korter lontje krijg, mezelf laat opfokken. Heeft niets met deze site te maken overigens, maar met de corona-ellende. Ik mis veel dingen, en reageer dat hier, en ook op andere websites, dan af.
Dus vanaf nu heb ik mezelf gezegd even niet te reageren op deze site, om de reden dat ik anderen niet wil beledigen, en ik mezelf ook niet wil beledigen.
Ik hoop dat ik zo begin april weer rustiger in mijn hoofd ben.
Veel plezier hier tot die tijd.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Het beste, goed om die afweging zo te maken dat je jezelf er zo min mogelijk mee hebt.
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4884 stemmen
Mensen, ik ga even een paar weken weg van deze site. Hooguit nog gebruiken om dingen op te zoeken in verband met het samenstellen van een toplijst, wat ik heb toegezegd.
Reden: ik merk dat ik de laatste maanden steeds sneller geïrriteerd raak, een korter lontje krijg, mezelf laat opfokken. Heeft niets met deze site te maken overigens, maar met de corona-ellende. Ik mis veel dingen, en reageer dat hier, en ook op andere websites, dan af.
Dus vanaf nu heb ik mezelf gezegd even niet te reageren op deze site, om de reden dat ik anderen niet wil beledigen, en ik mezelf ook niet wil beledigen.
Ik hoop dat ik zo begin april weer rustiger in mijn hoofd ben.
Veel plezier hier tot die tijd.
Begrijpelijk. Zit met hetzelfde probleem maar heb dan niet de neiging om overal geïrriteerd te reageren. Alleen daar waar er hevig gediscussieerd wordt over de hele Corona-shit.