- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja je kan in december de kinderen niet teleurstellen.

In elk geval goed om te horen dat het een fabeltje is dat Sinterklaas dood is!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Gezellig een boek lezen.. Bij Sinterklaas op schoot even bladeren of je wel of niet lief bent geweest dit jaar?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Langs het randje Edgar, langs het randje.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
OK, helder. Ik had het zo snel gelezen/begrepen dat hij vanwege de perikelen in de pakketservice persoonlijke aanvallen had gehad. Maar dit is dus wat anders. Spijtig dat dat gebeurd en dat-ie nu weg is.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben sinds maandag niet meer op MovieMeter geweest, omdat mijn laptop om onduidelijke redenen geen verbinding meer wil maken met het internet. Geen idee of ik dat komende week zal oplossen, maar zo niet ben ik alleen in het weekend nog online.
Het gaat nog wat moeizaam, maar ik heb weer internet op mijn laptop en kan jullie dus ook doordeweeks weer irriteren 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3122 stemmen
Beste users van MM,
het was even wat overdenken voor mij, maar ik heb besloten om even afscheid te nemen van jullie en van films.
Het is een voorlopig afscheid, dus ik kom zeker wel weer een keer terug.Maar dat zou wel even kunnen gaan duren.
De laatste tijd beginnen de films een overhand te nemen in mijn leven, en is het meer een verslaving geworden.Dit ligt natuurlijk helemaal aan mijzelf.Ik vind het echter nu tijd om even wat anders te gaan doen.Mijn interesse voor films en alles eromheen is een beetje verloren gegaan.Hoogtijd dus om even wat rust te nemen met films kijken en andere leuke dingen te gaan doen.
Het wordt even afkicken in het begin, ik heb hier een leuke tijd gehad.Daarnaast heb ik veel geleerd over film van jullie allemaal, en ik hoop jullie ook een beetje van mij.Bedankt allemaal voor de leuke tijd
, en wellicht tot ziens
.
Groeten Dennie
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Jammer Dennie, maar veel succes/plezier en hopelijk tot ziens 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Altijd goed zo'n sabbatical en ik spreek uit ervaring. Geniet ervan Dennie en misschien tot ziens
.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jammer, heel jammer.
Maar wat heeft het voor nut om afscheid te nemen van MovieMeter?
Blijf gewoon op de site, post af en toe een berichtje of wat je graag doet.
Dat je even geen zin meer hebt in films wil natuurlijk niet zeggen dat je helemaal geen films meer kan en zal kijken.
In elk geval veel plezier met de andere dingen die je gaat doen. Zoals je zelf zegt, er zijn heel wat andere leuke bezigheden.
Tot ziens.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Jammer Dennie, want ik vond/vind je een fijne user, die een soortgelijke smaak heeft als ikzelf. Veel succes met je sabbatical en andere dingen en hopelijk tot ziens! 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jammer. Bij een aantal aandachtsgeilers vond ik het vertrek niet boeiend maar DVD-T vind ik een uitstekende user met mooie stukken. Hopelijk keer je nog eens terug en verder succes met de break!
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Ik snap je Dennie. Zo ben ik dit topic destijds ongeveer om dezelfde reden begonnen. Hoop je in de toekomst weer te zien/lezen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Geniet van je sabbatical en tot snel!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ah, jammer. Ik vond/vind je een erg leuke user en kon je bijdragen altijd erg waarderen, maar we zien je hopelijk snel terug. Het allerbeste! 
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
Snap wat je bedoelt, ben zelf de laatste tijd ook iets teveel met films bezig. Wel jammer want je stukjes waren altijd prima te lezen! Succes met je break iig!
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3218 stemmen
Erg jammer Dennie!
Las graag je reviews bij films.. 
Hoop dat je ooit nog terug komt! maar daar heb ik opzich wel goede hoop op..
Veel plezier met de dingen die je wilt gaan doen(al plannen?)
Tot Ziens hoop ik!
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Beste users van MM,
het was even wat overdenken voor mij, maar ik heb besloten om even afscheid te nemen van jullie en van films.
Het is een voorlopig afscheid, dus ik kom zeker wel weer een keer terug.Maar dat zou wel even kunnen gaan duren.
De laatste tijd beginnen de films een overhand te nemen in mijn leven, en is het meer een verslaving geworden.Dit ligt natuurlijk helemaal aan mijzelf.Ik vind het echter nu tijd om even wat anders te gaan doen.Mijn interesse voor films en alles eromheen is een beetje verloren gegaan.Hoogtijd dus om even wat rust te nemen met films kijken en andere leuke dingen te gaan doen.
Het wordt even afkicken in het begin, ik heb hier een leuke tijd gehad.Daarnaast heb ik veel geleerd over film van jullie allemaal, en ik hoop jullie ook een beetje van mij.Bedankt allemaal voor de leuke tijd
, en wellicht tot ziens
.
Groeten Dennie
Vreemd, om 12.22 op het Movie Meter Contest forum zei jij dat ik nog niet van jou af was en nu pleit jij hem ineens. 
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar kom gewoon over 6 maandjes weer terug. De dagen worden dan weer flink korter, het wordt dan weer een stuk kouder; maw de periode oktober-maart is het ideale seizoen om naar films te kijken.
Dus niet uitschrijven, want daar krijg je spijt van. Ook Legan is er een tijdje uitgeweest en die is ook weer teruggekomen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Klopt. In 1994 heb ik me ook uitgeschreven op LaserdiscMeter om een break te houden, maar ik had er toch wel snel spijt van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, nu heeft Wibro niets meer van je te vrezen en mijn contest over twee weken wordt ook hartstikke leuk.....
En zolang je onder de 30.000 berichten zit, valt het met die verslaving best mee. 
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Lol Reinbo..zie nu je aantal berichten.
Ga is even heel snel iets doen met je leven 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Klopt. In 1994 heb ik me ook uitgeschreven op LaserdiscMeter om een break te houden, maar ik had er toch wel snel spijt van.
Clueless
-
- 1085 berichten
- 2030 stemmen
Jammer Dennie!
Heb laatst erg genoten van je Contest en hoopte deze week op nog wat competitie tussen jou en Wibro!
Het ga je goed en hopelijk tot ziens 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Fijn dat je je niet uitschrijft!
Het gaat je goed.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Veel succes toch Dennie en hopelijk toch tot weerziens. We hopen je terug te zien hier als de tijd er voor je is. In elk geval dan terug van harte welkom. 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Voor een deel begrijp ik wat je bedoelt. Films zouden voor de "gewone" kijker altijd een hobby moeten blijven. Succes Dennie en hopelijk tot ziens.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Fijn dat je je niet uitschrijft!
Het gaat je goed.