- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
In De Site > Gebruikers > Even voorstellen:
Ik denk dat ik me opnieuw moet voorstellen vanwege mijn lange afwezigheid hier op moviemeter (2 maandjes niet actief...schaamte!!)
Gr.
John Williams!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ach kan erger
. Welkom terug JohnWilliams
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Was je weg dan? Was net zo heerlijk rustig 
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Hij heeft twee maanden zitten studeren op JW, zodat hij ons NOG meer feiten en weetjes over zijn held kan voor gaan schotelen de komende tijd. Daar zijn wij allen natuurlijk DOL BLIJ mee........
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Was al niet een soortgelijk topic?
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Was al niet een soortgelijk topic?
Klopt, maar er is gisteravond iets fout gegaan bij het verplaatsen van berichten en het topic is samengesmolten met een ander topic. Vandaar dat er nu even een nieuw topic is voor deze 'spoorloos verdwenen' zaken. Vandaar. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
En weer een hoop berichten verwijderd. Voor de uitleg kan ik verwijzen naar de quote van starbright boy hierboven, daar staat toch heel duidelijk waarvoor dit topic WEL en NIET bedoelt is.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Hallo luitjes.
Internet ligt er thuis uit dus ik zal niet vaak meer aanwezig zijn totdat het internet weer goed is. Dus ik ben niet spoorloos verdwenen voor degene die dat denken. 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Oké, we zullen ons niet ongerust maken. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8142 stemmen
Waar is HarmJan Stegenga gebleven, die is ook al een tijdje niet meer online geweest.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Waar is HarmJan Stegenga gebleven, die is ook al een tijdje niet meer online geweest.
Vakantie wellicht.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Volgens mij is-ie inderdaad met vakantie.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14439 stemmen
Inderdaad HarmJan is op vakantie!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ja, na een weekje Tenerife nu weer terug in het koude Nederland 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben sinds maandag niet meer op MovieMeter geweest, omdat mijn laptop om onduidelijke redenen geen verbinding meer wil maken met het internet. Geen idee of ik dat komende week zal oplossen, maar zo niet ben ik alleen in het weekend nog online.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik ben sinds maandag niet meer op MovieMeter geweest, omdat mijn laptop om onduidelijke redenen geen verbinding meer wil maken met het internet..
Hoop voor je dat je het oplost
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Nou, bij ons thuus ligt dat Cholera-internet er nog steeds uit. Je verveelt je echt helemaal de tering. Al 2 weken lang... Het blijkt dat onze adsl is afgesloten. Nou ik hoop maar dat er zo snel mogelijk een deskundige komt want ik begin nu wel gek te worden. En al helemaal met dit weer waarbij je niks kan doen. (zit btw nu op school)
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Tja, moet je maar op tijd je rekeningen betalen. 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Cholera-internet .......Je verveelt je echt helemaal de tering......niks kan doen
Geen internetverbinding en je kan niks meer doen? Dat is wel triest. Je zou een ritje naar de bibliotheek kunnen maken om een medisch handboek te lenen, nog leerzaam ook. Kun je meteen je achterstand inhalen die je opgelopen hebt omdat dat je tijdens schooltijd op MovieMeter zit. 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik bedoel: met dit weer kan je toch zowat niks doen dan enkelt en alleen vervelen. En dan knikkert dat internet er weer uut. Nouja, er word gebeld naar KPN dus hopelijk is het er weer zo snel mogelijk.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Genoeg te doen hoor met het slechte weer. Dit internet tijdperk toch.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blijkbaar ben je wel erg van afhankelijk, genoeg dinge ndie je kan doen met dit weer hoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja je kan in december de kinderen niet teleurstellen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Misschien is films kijken een leuke hobby ipv internet (van DVD dan).
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik bedoel: met dit weer kan je toch zowat niks doen dan enkelt en alleen vervelen. En dan knikkert dat internet er weer uut.