• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.299 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gang_Star schreef:

Ik kwam gisteren toevallig weer een Sharky avatar tegen. Bij deze, hij is weer terug ?

oh dat is mooi zeg

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik kom er net achter dat arno74 sinds de zomer niet meer ingelogd is. Weet iemand daar meer van?

Altijd een erg fijne user gevonden.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

John Milton schreef:

Ik kom er net achter dat arno74 sinds de zomer niet meer ingelogd is. Weet iemand daar meer van?

Altijd een erg fijne user gevonden.

Rond de zomer had hij geloof ik vaak last van een filmdip door de hoge temperaturen in zijn directe woonomgeving. Misschien is het dit keer een langere filmdip?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dat zou kunnen natuurlijk. Ik ben zelf ook niet onbekend met het fenomeen.

En je gebruik van MM verandert natuurlijk, ik schrijf bijvoorbeeld zelf zelden nog een lange review, dat was eerst wel anders. En na een nare discussie die echt verkeerd voelt, twijfel ik ook wel eens om enkele aanpassingen te doen. Maar ik hoop dat hij terugkomt, zeker voor de Spaanse film discussies een aanwinst, maar ook als begaan persoon. We'll see.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

My turn. De afgelopen tijd heeft me wel geraakt, moet ik zeggen.

Nadat Jordy wegging en er een hoop op de site veranderde, of minder goed ging werken. Ik heb geprobeerd mijn positieve feedback te geven, en op momenten dat het vertrouwen weg was ook wel eens negatieve (wat mij betreft niet onterecht), maar nu is is het even klaar. De koek is op, zoals men zegt,

Wat betekent dat? Geen idee. Maar ik ben ben even weg, Zwolle84 achterna. Who knows.

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Laat je niet kisten, he?! Wij formleden zijn het die deze site de moeite waard maken.

In ieder geval sterkte en hopelijk tot spoedig.

scorsese

• 13155 berichten
  • 11068 stemmen

Jammer John Milton.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Indeed! Stay strong

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

Hoewel dit te verwachten viel, doet het niettemin pijn om users te zien afhaken. Ik hoop oprecht dat de Metersites nog een lang leven beschoren zijn. Na Zwolle84 en arno74 (ik hoop dat er niets ernstigs speelt) is ook dit nieuws een spijtige zaak. Ik wens je weldra opnieuw op het forum terug te zien John Milton. Neem tot dan gerust je tijd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Erg jammer John Milton.

Ik sluit me aan bij de bewoordingen van Dying Rose. Hopelijk tot ziens op MM!

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Hartstikke jammer John Milton. Succes met alle dingen die je gaat ondernemen en hopelijk tot later op deze site.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Jammer, John Milton, door jou me de laatste maanden wat meer toegespitst op de wereldcinema. Je inbreng zal gemist worden!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Nadat Jordy wegging en er een hoop op de site veranderde, of minder goed ging werken. Ik heb geprobeerd mijn positieve feedback te geven, en op momenten dat het vertrouwen weg was ook wel eens negatieve (wat mij betreft niet onterecht), maar nu is is het even klaar. De koek is op, zoals men zegt,

Wat betekent dat? Geen idee. Maar ik ben ben even weg, Zwolle84 achterna. Who knows.

Erg spijtig. Je bent een van mijn favoriete leden hier. Laat je niet wegjagen, hopelijk ben je na een korte pauze weer terug.

Begrijp je frustraties wel. Dat zeker.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

En dit viel te verwachten, ik snap je punt volledig John Milton! Ik hoop dat het bij een korte break blijft, maar zal al jouw keuzes respecteren zoals ik je ook gerespecteerd heb als één van mijn favoriete gebruikers met de leukste mindset ever een persoon die voor iedereen open en klaar staat.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Jammer John Milton, we hopen dat je vlug terugkomt.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Als je dagelijks op een forum komt en met gelijkgestemden in aanraking komt, dan schept dat een band. John Milton was eigenlijk de eerste persoon die ik begon te volgen en die ik zeer respecteerde. Om zijn filmsmaak, zijn manier van discussiëren als ook zijn inzet voor veel initiatieven binnen het forum. Een topgozer binnen de community. Na Zwolle84 is JM de tweede persoon waarvan ik het echt jammer vind dat hij vertrekt. Hopelijk voor een korte break, maar anders "see ya in another life brother" .

ps. Ik begrijp helemaal waarom je een beetje klaar bent met MM, en ook ik hoop dat het snel verbeterd. Films loggen zal ik wel blijven doen waarschijnlijk, maar voor al het andere heb ik steeds minder interesse en ook gewoon zin om er tijd in te steken.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

IH88 schreef:

Ik begrijp helemaal waarom je een beetje klaar bent met MM, en ook ik hoop dat het snel verbeterd. Films loggen zal ik wel blijven doen waarschijnlijk, maar voor al het andere heb ik steeds minder interesse en ook gewoon zin om er tijd in te steken.

.

Roger Thornhill

• 6011 berichten
  • 2445 stemmen

Jeetje, John Milton, wel een verlies voor dit forum qua weloverwogen meningen.

Collins

• 7282 berichten
  • 4306 stemmen

Doodzonde John Milton. Ik lees/las je bijdragen altijd met veel plezier. Die zal ik gaan missen.

Maar uiteraard respect voor je besluit. Als je het ergens niet meer naar je zin hebt, dan is het ook niet nodig je daar te blijven ergeren. Jouw onvrede was de laatse maanden al zichtbaar. Je hebt daar op een goede manier blijk van gegeven, maar daar kwam geen goed gevoel voor terug. De onvrede bleef.

Zover ben ik nog niet. Af en toe knaagt het wel. Ik zit me ook wel ernstig te verbijten over aanpassingen op de site die ik geen meerwaarde vind hebben en (vooral) over het gebrek aan onderbouwing over veranderingen, het gebrek aan informatie over de toekomstplannen en over het huidig commercieel succes (trekt de site veel nieuwe users? Hoe rendabel is de site nu eigenlijk? Levert ons lijden in ieder geval nog geld op dan?), maar afscheid zie ik me nog niet direct nemen. Ik dwaal af.

Rust even lekker uit, meneer Milton en kom dan gewoon weer terug.

Tot snel, hoop ik

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

meter_fan en dion.ollie Het is vast niet jullie bedoeling, maar waar meerdere users voor vreesde gebeurd nu dus wel. Er gaan users weg die hier al heel lang lid zijn. Dit moet toch een eye opener zijn voor hetgeen wat er speelt ???

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Hoop je ook snel weer te zien, altijd leuk met jou te discussiëren. Dat is altijd op een beschaafde manier gegaan waarvoor dank.

Ik ga vorlopig niet teveel klagen over dingen die ik liever kwijt ben op de site want het lijkt dan dat er iets vervelender in de plaats komt.

Gang_Star gaan we vrees ik ook niet snel meer terugzien.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

John Milton niet zeuren, gewoon terugkomen

leatherhead

• 3556 berichten
  • 1813 stemmen

Kom op, JM. Ik begrijp de frustraties zeker, maar jouw bijdrages aan deze site zijn veel te waardevol. Wat kos zegt dus .

Overigens waren Zwolle84 en arno74 toch beide al weg voor de overname van MM?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

John Milton niet zeuren, gewoon terugkomen

Ik stel een ruil voor. Kos logt een jaar uit, JohnMilton keert weer terug

Geintje Kos.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

leatherhead schreef:

Overigens waren Zwolle84 en arno74 toch beide al weg voor de overname van MM?

Arno wel. Zwolle volgens mij rond de overname.

Alathir

• 2125 berichten
  • 1635 stemmen

Ai hopelijk kom je toch weer terug en verwijder je je account niet. Ik vind het echt zonde dat er niks meer overblijft van Zwolle84 en Teejey hun account. Al die moeite en honderden mogelijke filmtips teniet gedaan door een delete. Je kan altijd terugkomen als je weer zin hebt!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Arno wel. Zwolle volgens mij rond de overname.

Had alleen bij Zwolle niks met de overname te maken, maar met het feit dat hij er geen plezier en inspiratie meer uithaalde. Heel jammer, dat wel.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik stel een ruil voor. Kos logt een jaar uit, JohnMilton keert weer terug

Geintje Kos.

Iets teveel likes deze post... :/

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

kos schreef:

(quote)

Iets teveel likes deze post... :/

Mijn like was onterecht, maar weghalen doe ik hem ook niet. Dat is weer lullig voor Ajax en voor Litmanen.

Ik vergiste me even in usernamen. Dacht aan Reinbo. Maar dat ben jij niet, want jij bent Kos.

Blijf maar gerust hier hoor, Kos.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.