• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.968 gebruikers
  • 9.370.264 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

En waar is Glennekeeeee gebleven, alle twee lijken met de noorderzon te zijn verdwenen, terwijl ze beiden de laatste dag dat ze online kwamen nog erg actief waren met o.a. meningen typen. Hopelijk is er niks ergs gebeurd.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Waar is PatrickB gebleven? Als crewlid leverde hij prachtwerk en behandelde veel toevoegingen en correcties met een tomeloze inzet. Hij heeft al anderhalve maand de site niet meer bezocht. Hopelijk is er niets ernstigs gebeurd en is hij gewoon op reis. Weet iemand toevallig iets?

Hij wordt hier zeker door meerdere personen gemist. We duimen dat hij vlug terugkomt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wij hebben als crew helaas geen informatie over de reden van zijn afwezigheid.

Hopelijk niks ernstigs.

Het bespreken van users (zowel actieve als afwezige/gebande users) is op MM niet toegestaan (zie gedragsregels). Ik heb daarom enkele berichten met (wilde) speculaties weggehaald.

Laat de speculatie hier svp achterwege, jullie kennen zijn echte naam niet eens.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik zie dat Bélon niet meer actief is, wat jammer

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ik heb zojuist toch maar weer eens ingelogd hier. Ben een paar jaar afwezig geweest, met name omdat ik niet veel films meer keek. Maar na even een blik te hebben geworpen over mijn ratings bij IMDb (waar ik de boel nog wel een beetje heb bijgehouden) leek het me ook wel weer aardig om hier wat sterren uit te delen.

Ten tijde van mijn plotselinge vertrek twee jaar geleden maakte ik deel uit van de crew. Zonder van me te hebben laten horen ben ik minder (en vervolgens gewoon niet meer) komen opdagen. Voor ik hier weer wat vaker hoop te komen opduiken wil ik daarom eerst mijn welgemeende excuses aanbieden voor de manier waarop dit in die tijd is gegaan, vooral richting de crew en dan met name Jordy en kappeuter.

Het kijken van films is niet iets dat je gauw verleerd en hoewel ik het een tijdje in mindere mate heb gedaan (en meer series keek), hoop ik me er weer wat meer mee bezig te houden de komende tijd. MovieMeter heeft daarbij voorheen een leuke rol gespeeld en het zou me mooi lijken om ook vanaf nu weer zo nu en dan een beoordeling hier te plaatsen en een meninkje of inzicht te delen. Wordt hopelijk vervolgd…

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Welkom terug.

Ok, excuses aanvaard!

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Mooi, weer een westernliefhebber terug.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2186 stemmen

Welkom terug!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom terug dan maar LuukRamaker!

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Iemand een idee waar Zwolle84 naartoe is? Toch een gewaardeerde gebruiker met een eigen mening, maar al een tijdje niet meer actief. Misschien heb ik een stukje drama gemist ofzo?

scorsese

• 13155 berichten
  • 11068 stemmen

Onderhond schreef:

Iemand een idee waar Zwolle84 naartoe is? Toch een gewaardeerde gebruiker met een eigen mening, maar al een tijdje niet meer actief. Misschien heb ik een stukje drama gemist ofzo?

Vreemd ja. zijn laatste bezoek was 1 aug.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heeft wel tot vlak aan zijn laatste inlog nog gestemd, dus hopelijk is hij op lange vakantie ofzo. Een gewaardeerde user met leuke stukjes inderdaad, hoop dat we hem binnenkort weer zien.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Voor nu heeft Zwollle helaas een geruisloze exit gemaakt, vind het óók erg jammer. Geen drama gemist OH, haalde er simpelweg niet genoeg plezier meer uit voor de tijd die hij erin stak.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Jammer. Zwolle84 als je dit leest, je wordt gemist.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Ik hoop ook dat alles goed gaat met Zwolle84, zeker een gewaardeerde user en hopelijk zien we hem snel weer terug. Ik denk dat we het allemaal wel min of meer herkennen, tijden dat we wat minder behoefte hebben aan internet en forums.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

goed gezegd.

Ja het gaat prima voor zover ik weet, geen existentiële crisis of zulk drama, maar meer wat Mescaline zegt. We pakken nog wel eens een filmpje bij de Pathé nu en dan. Zouden gisteren nog, maar ik werd ziek

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Voor nu heeft Zwollle helaas een geruisloze exit gemaakt, vind het óók erg jammer. Geen drama gemist OH, haalde er simpelweg niet genoeg plezier meer uit voor de tijd die hij erin stak.

Spijtig. Verbaas me overigens altijd wel dat een hoop mensen op MM hun bezoeken serieuzer nemen dan ''just for fun''. Ik kom al 13 jaar alleen om die reden hier. Als ik even geen zin in discussies heb, dan voer ik ze niet. Hou ik het alleen bij een reviewtje plaatsen.

Anyway, hoop dat we Zwolle toch weer eens hier zien verschijnen. Vond het een prettige user.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

John Milton schreef:

We pakken nog wel eens een filmpje bij de Pathé nu en dan. Zouden gisteren nog, maar ik werd ziek

Gelukkig dat het wel goed met hem gaat! En beterschap trouwens.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anyway, hoop dat we Zwolle toch weer eens hier zien verschijnen. Vond het een prettige user.

Sowieso, zijn gezeik rond de 1e van de maand op het Netflix-aanbod hoorde een beetje bij m'n standaardrecept hier. Kon vaak wel lachen om zijn cynische insteek, en geboeid raken door zijn interessante filmsmaak. Lang niet altijd de mijne, maar wel goed om te volgen om eventuele tips op te doen.

Alathir

• 2125 berichten
  • 1635 stemmen

Mis Zwolle ook wel. Enkele uitstekende films gezien alleen door zijn reviews te lezen, waarvoor oprechte dank. Hopelijk komt hij nog terug.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

IH88 schreef:

Jammer. Zwolle84 als je dit leest, je wordt gemist.

Heeft zich vandaag uitgeschreven zie ik

Alfred Mok

• 128 berichten
  • 191 stemmen

Hij voelde nattigheid gok ik

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Alfred Mok schreef:

Hij voelde nattigheid gok ik

Voor?

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Bij De Site > Gebruikers > Even voorstellen:

Dit.kost gewoon zoveel tijd. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor ik heb hier een geweldige tijd gehad.maar als ik ook nog wi lezen gamen en film kijken. Stop ik ermee ik Ben ook medialoos gaan lezen en dat bevalt me wel Alleen tv gamen en boeken geen telefoon meer . Ik was namelijk erg feel tijd Keith can mijn telefoon . Soms wel dagen.

. Doei beste meter vrienden onthoud mijn naam want ooit kom ik terug . Hartelijke groet sem .

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Dag Sem, tot de volgende keer !

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Tot ziens!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dag Sem. Tot overmorgen ofzo.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Volgens mij hebben we dat al vaker gehoord .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

En wat heeft de avatar van centurion81 daar mee te maken?

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

606 schreef:

Waar is HALVE_TAMME ik mocht die vent heel graag, hij is weg ook op Tvmeter.

Ik kwam gisteren toevallig weer een Sharky avatar tegen. Bij deze, hij is weer terug ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.