- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen

EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Welkom Cas!
En 16? Je bedoelt zeker weten 18 met de nieuwe kijkwijzer (link naar NH-dagblad). Dus nog een extra 2 jaartjes wachten.. Nee, serieus, natuurlijk mag dat en sterker nog, je zal zeker weten (als je actief bent) nog tips krijgen over films die echt ´over de schreef gaan´.

MovieMind
-
- 6918 berichten
- 0 stemmen
Welkom Cas aka m0ldyattak1.
Veel plezier hier op de site, en als je een film hebt gezien mag je er uiteraard ook op stemmen.

m0ldyattak1
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Mijn moeder vindt het niet erg, maar ik wist niet wat ze hier op de site ervan dachten.

nathaniel177
-
- 569 berichten
- 2647 stemmen
Hoi allemaal. Ik wilde even vragen; moet je perse 16 jaar of ouder zijn om te stemmen op een film voor 16 jaar en ouder. Ik ben namelijk wat jonger en wilde weten of dat uitmaakt.
Als dat zo was zou ik al lang van de site gebanned zijn nou ja, toen ik nog niet 16 was dan.

Aiden Nord
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Overig > Algemeen > Introduction:
I am Aiden Nord, I am a Professional Writer, I write Content for Different services in the United Arab Emirates.

ZAP!
-
- 5404 berichten
- 3599 stemmen
Meneer Bungel is langs deze onsympathieke weg terug op MoMe.

alexander038
-
- 950 berichten
- 1295 stemmen
Welkom terug Meneer Bungel

narva77 (crew films)
-
- 12645 berichten
- 6512 stemmen
Welkom terug, Bungel! Je wilde je oude naam niet terug, inclusief al je toevoegingen?

ZAP!
-
- 5404 berichten
- 3599 stemmen
Welkom terug, Bungel! Je wilde je oude naam niet terug, inclusief al je toevoegingen?
Lang verhaal kort: ik kwam 'terug' op TvM als ZAP! en was niet van plan uit te breiden naar de andere meters. Dat gebeurde dus wel, alleen MoMe heb ik links laten liggen, maar de fusie tussen die en TvM maakte dat ik weinig meer te kiezen had.
En al die toevoegingen en de originele: leuk, maar niet zo heel belangrijk.

narva77 (crew films)
-
- 12645 berichten
- 6512 stemmen
Lang verhaal kort: ik kwam 'terug' op TvM als ZAP! en was niet van plan uit te breiden naar de andere meters. Dat gebeurde dus wel, alleen MoMe heb ik links laten liggen, maar de fusie tussen die en TvM maakte dat ik weinig meer te kiezen had.
En al die toevoegingen en de originele: leuk, maar niet zo heel belangrijk.

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ha! Al is Meneer Bungel nog zo snel (= knipoog naar onze contest dagen van weleer) MovieMeter achterhaalt hem wel
Beetje tegen wil en dank dus maar toch leuk je weer te zien hier hoor!

ZAP!
-
- 5404 berichten
- 3599 stemmen
Ah, op die manier. Dus een beetje tegen je wil terug? Ja, er is een hoop veranderd in de tussentijd. Ik waardeerde jouw inbreng als user en als crewlid altijd wel.
Ha! Al is Meneer Bungel nog zo snel (= knipoog naar onze contest dagen van weleer) MovieMeter achterhaalt hem wel
Beetje tegen wil en dank dus maar toch leuk je weer te zien hier hoor!
Tegen m'n wil is ook weer teveel gezegd, het is leuk om hier weer rond te neuzen en oude bekenden terug te zien, zoals jullie twee bv.. Dus see you around.

IronDragonfly
-
- 21 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben IronDragonfly.
Sorry dat ik mijn echte naam niet zeg, maar ik voel me gewoon niet comfortable om mijn echte naam op internet te zetten. Vanwege privacy en veiligheidsredenen.
Hoe dan ook, het leek me toch leuk om me even voor te stellen.
Ik hou van films kijken, ik heb niet echt een specifiek genre of zoiets dat ik graag bij voorkeur kijk.
Ik kijk gewoon welke films mij aanspreken of interessant lijken door bijvoorbeeld naar de voorkant te kijken.
Zoals de box art of de poster van de film.
Momenteel ben ik helemaal gek van de Rio films.
Ik heb de Rio films al meerdere keren bekeken en ik kan niet wachten tot er een deel 3 uitkomt.
Maar hierover kom je wel meer te weten aan de hand van de onderwerpen die ik hier op het forum plaats.
Ik vind Angry birds ook een mooie film, net als Hobbs & Shaw en Fury.
Heel divers dus wat ik kijk.
Ik kijk voornamelijk op mijn desktop computer vooral films, naast dat ik ook nog steeds veel DVD gebruik om te kijken kijk ik ook veel op Disney+ en een beetje op Pathé thuis op het moment.
Ik heb ook wat Blu-ray disc's met Hoe tem je een draak bijvoorbeeld.
Maar die kan ik helaas niet kijken doordat mijn computer geen goede software heeft om de disc's af te spelen.
We hebben ook wel een TV en Blu-ray speler, maar op de TV films kijken vind ik bagger.
Vooral donkere scènes worden bar slecht weergegeven en je ziet er nauwelijk wat van, wat de pret wel degelijk wegneemt van het kijken.
Tot slot heb ik ook nog andere hobbies, zoals modelbouwen, lezen, schaken en entertainment dus.
Dus tijd wil vaak ook nog weleens een probleem zijn voor mij.
Lange introductie, maar ik hoop dat jullie me zo een beetje beter kennen.
Niet bij mijn persoonlijke gegevens, maar wel met mijn forum gegevens.

Ajax&Filmfreak
-
- 3300 berichten
- 3682 stemmen
Welkom IronDragonfly!
Sommige Blu-ray's zijn op je desktop gewoon af te spelen met vlc mediaplayer....
Er is hier ook een topic over nieuwe tv's.
Ik heb daar laatst een review van tweakers geplaatst over een tv die je van je weerzin om films op tv te kijken af zal helpen .
Veel plezier hier op de site!

Borderline
-
- 74 berichten
- 96 stemmen
Goede avond, mijn naam is Eric afkomstig uit Nijmegen, ik ben een groot film en muziek liefhebber, ik lees ook graag, en ik hou ook van dieren, als op het films aan komt is mijn favoriete genre horror en thrillers en ik verzamel ook graag muziek dvd's.
Door omstandigheden heeft alles wat stil gelegen maar nu weer volop tijd en zin om alles weer op te pakken

Film Pegasus (moderator films)
-
- 30844 berichten
- 5361 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2

AHWA
-
- 16917 berichten
- 1267 stemmen
Oude liefde roest niet. Nu enkel op m'n gemak weer wat stemmen invoeren.