menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Welkom op MovieMeter, Rosa.

Moviepass
Hallo, ik ben Moviepass (wist echt niks anders te verzinnen, heet Danny en heb een Vue pas) en lees al heel lang op deze site maar nu pas aangemeld.
Ben 39 jaar en filmliefhebber pur sang.

Om mijn liefhebberij aan te geven:

Door een verhuizing heb ik afstand moeten doen van het grootste gedeelte van mijn DVD collectie, ook omdat ik een beetje "klaar" was met verzamelen.
Op het toppunt bezat ik ruim 1800 (!!) originele DVD's dus geen zelfgemaakte. Ook heel veel regio 1, Amerikaanse import.

Ik begon met DVD's kopen helemaal in de begindagen van de Digital Versatile Disc, toen ik uit 4 (!!) titels kon kiezen.

Ik hoop dat dit ooit een prijsvraag wordt, want de eerste DVD's die ik kon kopen samen met mijn Sony DVD speler en surround apparatuur van hetzelfde merk (TA-VA8ES meerkanaals versterker en daarop aangesloten een losse Dolby Digital decoder) waren: Jumanji, Erin Brochovich, Jerry Maguire en In the line of fire. Dat waren de eerste DVD's hier te koop en de laatste had geen DD geluid maar MPEG2, een zeer zeldzaam formaat.

Tegenwoordig zeer regelmatige bezoeker van de grootste Vue bioscoop van ons land, in het diepe zuiden.
Daar ook bijna iedere zondag bij de sneak te vinden en meermaals winnaar van de bijbehorende filmquiz ☺

Al zal het bioscoopbezoek later dit jaar wellicht iets minder gaan worden (hoop het niet...) want rond 13 december word ik voor de eerste keer pappa

Tot zover even mijn binnenkomst op MM!

Welkom op de site Moviepass, veel plezier.

Moviepass schreef:
Ik begon met DVD's kopen helemaal in de begindagen van de Digital Versatile Disc, toen ik uit 4 (!!) titels kon kiezen.

Ik hoop dat dit ooit een prijsvraag wordt, want..
Als het ooit een prijsvraag zou worden, dan kan ik nu dankzij jou ook deelnemen.

Welkom en veel plezier op deze site, owja en gefeliciteerd!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Vera, ik kijk al langere tijd op deze site om revieuws te lezen, en vandaag besloten een account aan te maken. Wat info over mij:

Naam: Vera
Leeftijd: 29 jaar
Hobby's: Films & series kijken, wereldreizen, en ik train gedeeltelijk met een vriendin van mij de lokale volleybal club.

En fan van Channing Tatum, neem ik aan? Of toch van bepaalde eigenschappen.

Welkom alvast!

606
Hartelijk Welkom Mrs. Vera en veel plezier hier, (bedankt voor de like overigens)

kappeuter (crew)
Welkom op MM Vera.

Welkom Mevrouw Vera.

Welkom.

Welkom op MM Mrs. Vera, veel plezier .

Hallo iedereen,
Ik beschouw mezelf eerder als een filmnerd dan een filmkenner, en dan ook nog een filmnerd met de bijbehorende smaak van alles wat naar science fiction of aanverwante genres riekt. Woonachtig in de nabijheid van Brussel in de Vlaamse stad met het beste carnaval van het land kijk in voornamelijk naar het type films dat ik in mijn jeugd ook al op televisie voorbij zag komen. Een drukke job vult mijn werkdagen, dus het moet voornamelijk ontspannend zijn. Ik hoop daar op deze site op een plezante manier over te kunnen discuteren en wie weet wat nieuwe suggesties op te doen. Een top tien moet ik nog invullen, maar daar moet ik nog eens over nadenken. Tot snel in ieder geval.

Welkom op MM Holygram!

Hallo!

Ik weet dat ik een anderhalf jaar te laat ben, maar ik dacht, ik stel mezelf ook nog even voor.

Dus hallo, mijn naam is Jo. Ik woon momenteel in Rotterdam. Ik zit hier al een tijdje en daarvoor was ik al een paar jaar actief op de site als lezer. Ik ben gek op films, al ben ik pas net de 1000ste stem gepasseerd. Je kan me vooral vinden in de wat nieuwere films met lomp geweld, horrorfilms en top 250 noteringen (ik heb er nog een hoop te gaan).

Ik heb al wat toffe gebruikers ontmoet, en ik ben me al een beetje op mijn gemak aan het voelen op de site. Ik heb hierbuiten geen filmsite ervaring, maar ik sta ingeschreven op IMdB. Hierdoor schrok ik nog een beetje om in discussie te gaan in het begin (misschien dat Zwolle84 dat nog weet). Maar nu weet ik wel hoe het allemaal in elkaar steekt.

Ik hoop voorlopig nog even actief te blijven hier!

Ben blij dat ik deze site gevonden heb. Dat maakt voor mij het vinden van films die ik graag nog eens wil zien of onbekende interessante films ontdekken een stuk makkelijker.
Tot nu toe zocht ik op regisseur of acteur. Dat maakte de keus beperkt.

Ik ben werkzaam geweest in de AV industrie en heb daarin een bijdrage mogen leveren aan de verbetering van de geluidskwaliteit bij films en televisieseries voor zover daarbij gebruik gemaakt werd van film.

Soms was ik betrokken bij unieke projecten zoals de eerste Nederlandse speelfilm die op video werd opgenomen om daarna op film te worden overgezet. Dat overzetten gebeurde in de VS.
Dat project is inmiddels 40 jaar oud waarmee ik ook meteen mijn leeftijd een beetje prijsgeef.
Wie weet om welke Nederlandse film het gaat krijgt geen prijs maar stijgt wel enorm in mijn achting.
Er werd op video opgenomen omdat de opnamen te maken hadden met trucage die op film veel lastiger is te realiseren dan bij een video registratie. Meer zeg ik er niet over.
Inmiddels draaien bioscopen vrijwel allemaal met digitale projectie, het beroep van filmoperateur sterft uit.
Voor vragen over filmtechniek mag je me altijd lastig vallen.

geplaatst:
Welkom PeterPaul.

geplaatst:
Wie mijn postjes leest ziet vrij snel dat ik films van een een aantal regisseurs en acteurs graag zie.
Gene Hackman, Al Pacino en Robert de Niro springen er uit.

Regisseurs:
Martin Scorsese, John Frankenheimer, Stanley Kubrick, Francis Ford Coppola, Sam Peckinpah en Wolfgang Petersen om er een paar te noemen.
Mensen die hun vak verstaan en een garantie vormen voor kwalitatief goede films.

geplaatst:
Hallo, ik ben Martijn. Deze site is erg leuk om nieuwe dingen te ontdekken en ook nog is Nederlands, na het kijken van een film check ik dus nu 3 sites; deze, imdb en rateyourmusic (ja ze hebben ook filmcharts) ik ben benieuwd of iemand die charts van laatstgenoemde ook kent aangezien die wel aardig op deze site lijkt. Imdb is dan eigenlijk nog wel de minste

Ik denk dat ik wel meer dan 1000 fims heb gezien sinds kort en ik heb er iets van 800 in mijn eigen collectie. Ben pas net begonnen met Netflix en kwam er een paar dagen geleden achter hoeveel goede oude films er op youtube staan dus ik zit nu vol in de films voor de echte filmfanaten.

Een top 10 van mijn favo films wordt erg moeilijk maar met A Space Odessey, Once upon a time in America, Mulholland Drive, Interstellar en Apocalypse Now kom ik een heel eind, dat is sowieso wel mijn top 5.

Welkom Martijn, en veel plezier op de site!

Ik ben Marc, en ik ben lid geworden omdat Verhoeven al maanden aan mijn kop zeurt . Ik heb hem leren kennen via de site awardswatch.com, waar ik al sinds jaar en dag (mede) de forums draaiende houd. Daarnaast ben ik lid van de International Cinephile Society (hoogdravende naam, ik weet het), waarvoor ik het technische gedeelte voor mijn rekening neem, en ook af en toe recensies schrijf (met name in Cannes en Rotterdam).

Ik zou me hier niet aanmelden als ik geen filmfanaat ben. Daarin heb ik weinig voorkeuren, alhoewel zwaarmoedige, naargeestige, neerslachtige films waarin mensen door een hel gaan mij over het algemeen wel kunnen bekoren. Maar er mag ook gelachen worden.

Welkom Marc!

Welkom Marc!
Zo te lezen ook een horrorfan

Daan258 schreef:
Welkom Marc!
Zo te lezen ook een horrorfan

Niet per se. Ik kan een goede horrorfilm wel waarderen, maar ik zie maar weinig goede .

Gast
geplaatst: vandaag om 02:33 uur

geplaatst: vandaag om 02:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.