- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hebben zich beide, na onenigheid hier op de site, uitgeschreven. Back in 2005/2006 that is.
En hebben zich later weer opnieuw ingeschreven onder andere naam (toen dat nog werd toegestaan).
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Welkom terug Goodfella_90
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
En hebben zich later weer opnieuw ingeschreven onder andere naam (toen dat nog werd toegestaan).
Oja, nu je het zegt. Maar ze zijn niet meer actief toch?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Een van de twee nog wel.
Verder svp hierbij laten. Het bespreken van users (zowel actieve als gebande users) is niet toegestaan. Dit voedt namelijk een roddelcultuur en groepjesvorming.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Welkom terug Goodfella_90. Blij je terug te horen/zien.
Onze bierliefhebbende Belg, hoe kon ik die vergeten. 
msLynch
-
- 78 berichten
- 493 stemmen
Oef, ik ben ook een behoorlijke tijd weggeweest (maanden? jaren?) maar ik ben weer terug en heb me voorgenomen weer wat actiever te posten. Ik heb nog een hele hoop films te beoordelen...
Ik twijfel een beetje of ik mezelf nog maar een keer moet voorstellen, haha.
En ik ben (weer) terug, haha.
Gisteren (eindelijk) the Neon Demon gezien en na afloop dacht ik: goh, hoe zou het eigenlijk op Moviemeter gaan?
Geen idee waarom juist deze film mij weer terug heeft gebracht. Wie weet houd ik het deze keer ook weer wat langer vol.
Multivitamine
-
- 187 berichten
- 616 stemmen
De wereld zijn de wonderen nog niet uit, ook ik leef nog. Oh wacht eens eventjes, niemand die mij gemist heeft natuurlijk
.
PS Boterhammetjes met Pindakaas, die blijven overheerlijk
.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Iemand enig idee waarom Naomi Watts ineens is verdwenen (zie dat zijn website ook niet meer up to date is)?
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Laat ik 't eens gebruiken dan. Ik heb besloten om de maanden juni, juli, augustus en september geen recensies meer te plaatsen. Ben al langere tijd iets voor me uit aan het schuiven, terwijl er veel energie gaat zitten in sociale media en fora als BM/MM. Is echt dat ik even een spurt moet maken om iets af te krijgen. Ik zal nog wel blijven reageren, vermoed ik.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Hij leidt nu een 'echt' leven i.p.v. een 'internet' leven. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Iemand enig idee waarom Naomi Watts ineens is verdwenen (zie dat zijn website ook niet meer up to date is)?
Hij is online geweest deze week en wat stemmen geplaatst.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Hij leidt nu een 'echt' leven i.p.v. een 'internet' leven.
Juist.... 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Waar is HALVE_TAMME
ik mocht die vent heel graag, hij is weg ook op Tvmeter.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Heeft zich blijkbaar 27 augustus uitgeschreven. Ook geen idee waarom... Jammer.
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Wait...whut? Op BM spookt hij nog rond.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Je kunt het even vragen, eventueel, mocht je je niet bezwaard voelen?
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Ik heb het nagevraagd en in principe is er niks met 'm aan de hand. Op MM kwam hij naar eigen zeggen al niet zo vaak meer en op TV is er iets voorgevallen waardoor hij liever afstand neemt van die site. Hij nodig jullie allemaal uit om naar boekmeter te komen, want dat is uiteindelijk de leukste van de meter-sites (oh nee, dat laatste is van mij...!)
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat boekmeter de leuktste is dat klopt. Maar dat beïnvloedt je niet wat betreft wel/ofuitschrijving, want juist die site schreeuwt om uitschrijving. Het kliekjesgehalte daar is onmenselijk. Waarom dan boekmeter de leukste is? Gewoon omdat lezen het leukste is.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Lees al meer dan genoeg ondertitels! 
Jammer dat Tamme weg is, vond het een goeie gozer.
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Dat boekmeter de leuktste is dat klopt. Maar dat beïnvloedt je niet wat betreft wel/ofuitschrijving, want juist die site schreeuwt om uitschrijving. Het kliekjesgehalte daar is onmenselijk. Waarom dan boekmeter de leukste is? Gewoon omdat lezen het leukste is.
Dat hoor ik wel vaker, denk ook gewoon dat de kliekjes daar meer opvallen omdat het klein en overzichtelijk blijft. Hier is iedereen net iets anoniemer; een beetje het verschil tussen een dorp en de grote stad.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat hoor ik wel vaker, denk ook gewoon dat de kliekjes daar meer opvallen omdat het klein en overzichtelijk blijft. Hier is iedereen net iets anoniemer; een beetje het verschil tussen een dorp en de grote stad.
Ik denk wel dat dat een grote rol speelt. Verder is het ook volstrekt logisch, die groepsvorming, maar niet voor iedereen even aangenaam. Laat me duidelijk maken dat ik boekmeter wat dat betreft niets verwijt, de ergernis ligt/lag bij mij en ligt/lag aan mij.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Groepsvorming daar valt me totaal niet op, eerder één vrij kleine groep van vaste gebruikers hetgeen inherent is aan de beperkte omvang van het aantal gebruikers. En je wordt wel in je waarde gelaten ongeacht je mening. Op MuMe heb ik het tegenovergestelde juist en post daar dan ook vrij weinig.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Gamesmeter heeft te weinig bezoekers voor kliekjes, lol.
Wel aangename sfeer daar. Maar ik kan ook niet klagen over de keren dat ik op tv, boek of muziek meter heb gepost.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Inderdaad, ook mij valt het nu op dat Halve Tamme weg is 
Jammer, iemand enig idee waarom????
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Sorry, niet gezien 
Wel super jammer