• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.894 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.287 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

danuz schreef:

Hebben zich beide, na onenigheid hier op de site, uitgeschreven. Back in 2005/2006 that is.

En hebben zich later weer opnieuw ingeschreven onder andere naam (toen dat nog werd toegestaan).

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Welkom terug Goodfella_90

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

En hebben zich later weer opnieuw ingeschreven onder andere naam (toen dat nog werd toegestaan).

Oja, nu je het zegt. Maar ze zijn niet meer actief toch?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Een van de twee nog wel.

Verder svp hierbij laten. Het bespreken van users (zowel actieve als gebande users) is niet toegestaan. Dit voedt namelijk een roddelcultuur en groepjesvorming.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Right-o

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

speedy23 schreef:

Welkom terug Goodfella_90. Blij je terug te horen/zien.

Onze bierliefhebbende Belg, hoe kon ik die vergeten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

msLynch

• 78 berichten
  • 493 stemmen

msLynch schreef:

Oef, ik ben ook een behoorlijke tijd weggeweest (maanden? jaren?) maar ik ben weer terug en heb me voorgenomen weer wat actiever te posten. Ik heb nog een hele hoop films te beoordelen...

Ik twijfel een beetje of ik mezelf nog maar een keer moet voorstellen, haha.

En ik ben (weer) terug, haha.

Gisteren (eindelijk) the Neon Demon gezien en na afloop dacht ik: goh, hoe zou het eigenlijk op Moviemeter gaan? Geen idee waarom juist deze film mij weer terug heeft gebracht. Wie weet houd ik het deze keer ook weer wat langer vol.

Multivitamine

• 187 berichten
  • 616 stemmen

De wereld zijn de wonderen nog niet uit, ook ik leef nog. Oh wacht eens eventjes, niemand die mij gemist heeft natuurlijk .

PS Boterhammetjes met Pindakaas, die blijven overheerlijk .

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom terug

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Iemand enig idee waarom Naomi Watts ineens is verdwenen (zie dat zijn website ook niet meer up to date is)?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Laat ik 't eens gebruiken dan. Ik heb besloten om de maanden juni, juli, augustus en september geen recensies meer te plaatsen. Ben al langere tijd iets voor me uit aan het schuiven, terwijl er veel energie gaat zitten in sociale media en fora als BM/MM. Is echt dat ik even een spurt moet maken om iets af te krijgen. Ik zal nog wel blijven reageren, vermoed ik.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Waar is Richard_Voorhees?

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Hij leidt nu een 'echt' leven i.p.v. een 'internet' leven.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

danuz schreef:

Iemand enig idee waarom Naomi Watts ineens is verdwenen (zie dat zijn website ook niet meer up to date is)?

Hij is online geweest deze week en wat stemmen geplaatst.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Alexander1900 schreef:

Hij leidt nu een 'echt' leven i.p.v. een 'internet' leven.

Juist....

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Waar is HALVE_TAMME ik mocht die vent heel graag, hij is weg ook op Tvmeter.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Heeft zich blijkbaar 27 augustus uitgeschreven. Ook geen idee waarom... Jammer.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Wait...whut? Op BM spookt hij nog rond.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Je kunt het even vragen, eventueel, mocht je je niet bezwaard voelen?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ik heb het nagevraagd en in principe is er niks met 'm aan de hand. Op MM kwam hij naar eigen zeggen al niet zo vaak meer en op TV is er iets voorgevallen waardoor hij liever afstand neemt van die site. Hij nodig jullie allemaal uit om naar boekmeter te komen, want dat is uiteindelijk de leukste van de meter-sites (oh nee, dat laatste is van mij...!)

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Dat boekmeter de leuktste is dat klopt. Maar dat beïnvloedt je niet wat betreft wel/ofuitschrijving, want juist die site schreeuwt om uitschrijving. Het kliekjesgehalte daar is onmenselijk. Waarom dan boekmeter de leukste is? Gewoon omdat lezen het leukste is.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Lees al meer dan genoeg ondertitels!

Jammer dat Tamme weg is, vond het een goeie gozer.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Graaf Machine schreef:

Dat boekmeter de leuktste is dat klopt. Maar dat beïnvloedt je niet wat betreft wel/ofuitschrijving, want juist die site schreeuwt om uitschrijving. Het kliekjesgehalte daar is onmenselijk. Waarom dan boekmeter de leukste is? Gewoon omdat lezen het leukste is.

Dat hoor ik wel vaker, denk ook gewoon dat de kliekjes daar meer opvallen omdat het klein en overzichtelijk blijft. Hier is iedereen net iets anoniemer; een beetje het verschil tussen een dorp en de grote stad.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Donkerwoud schreef:

(quote)

Dat hoor ik wel vaker, denk ook gewoon dat de kliekjes daar meer opvallen omdat het klein en overzichtelijk blijft. Hier is iedereen net iets anoniemer; een beetje het verschil tussen een dorp en de grote stad.

Ik denk wel dat dat een grote rol speelt. Verder is het ook volstrekt logisch, die groepsvorming, maar niet voor iedereen even aangenaam. Laat me duidelijk maken dat ik boekmeter wat dat betreft niets verwijt, de ergernis ligt/lag bij mij en ligt/lag aan mij.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Groepsvorming daar valt me totaal niet op, eerder één vrij kleine groep van vaste gebruikers hetgeen inherent is aan de beperkte omvang van het aantal gebruikers. En je wordt wel in je waarde gelaten ongeacht je mening. Op MuMe heb ik het tegenovergestelde juist en post daar dan ook vrij weinig.

horizons

• 5687 berichten
  • 2402 stemmen

Gamesmeter heeft te weinig bezoekers voor kliekjes, lol.

Wel aangename sfeer daar. Maar ik kan ook niet klagen over de keren dat ik op tv, boek of muziek meter heb gepost.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Inderdaad, ook mij valt het nu op dat Halve Tamme weg is

Jammer, iemand enig idee waarom????

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

zie hierboven

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Sorry, niet gezien

Wel super jammer

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.