• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.323 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

niethie schreef:

Naomi Watts lijkt ook opeens van de moviemeter-aardbodem verdwenen te zijn. Iemand iets in de roddelbladen gelezen over Vanessa Hudgens die een nieuwe scharrel heeft, of zou hij het gewoon druk hebben? Ook lijkt stinissen opeens heel inactief. In die 7 dagen dat hij nu niet gestemd heeft zouden normaal al minimaal 50 stemmen moeten staan, dus dat lijkt me niet goed, hehe?

Stinissen is op vakantie las ik ergens.

Naomi Watts ook een tijd niet meer gezien nee. Misschien bezig met een lange reis? Hopelijk zien we hem weer terug.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Hoop het, een van de fijnste en meest actieve users sinds ik hier zit al. Hoop niet dat hij zijn interesse in film verloren is want sinds eind 2015 staan er nog maar weinig stemmen voor zijn doen...

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

niethie schreef:

Naomi Watts lijkt ook opeens van de moviemeter-aardbodem verdwenen te zijn. Iemand iets in de roddelbladen gelezen over Vanessa Hudgens die een nieuwe scharrel heeft, of zou hij het gewoon druk hebben? Ook lijkt stinissen opeens heel inactief. In die 7 dagen dat hij nu niet gestemd heeft zouden normaal al minimaal 50 stemmen moeten staan, dus dat lijkt me niet goed, hehe?

Ben net terug van vakantie

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Op twitter zit Naomi Watts gewoon.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

waar is pippo

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Op twitter zit Naomi Watts gewoon.

Kan je niet eens navragen of hij weer terug komt?

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

de grunt schreef:

waar is pippo

Ik neem aan dat je "il buffone" bedoelt (er is nog een andere) ja die kom ik geregeld tegen bij de meer illustere Italiaanse en Franse films. Zijn/haar geest leeft iig voort op MM

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Bélon schreef:

Zijn/haar geest leeft iig voort op MM

En of... Gelukkig zijn er ook andere interessante users, maar met name hij was berucht om zijn kennis en markant in zijn bewoordingen.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

...maar @ Dick2008 heeft MM verlaten?!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Al een tijdje hoor, kon blijkbaar niet leven met het like systeem. De soap is hier te vinden:

De Site >> Algemeen >> Test: "liken" van berichten

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

En of... Gelukkig zijn er ook andere interessante users, maar met name hij was berucht om zijn kennis en markant in zijn bewoordingen.

Ik ben de naam van pippo il buffone hier vaak tegengekomen. Hij heeft en geeft inderdaad goede informatie, het zou jammer zijn als hij ook weg is.

Fransman

• 3022 berichten
  • 2267 stemmen

Ik vind het ook jammer dat pippo niets meer van zich laat horen. Las hem altijd graag. Wat zie ik, nog geen stemmen voor...? Maar hij is al twee jaar weg van MM, dus...

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Nog 11 dagen dan komt hij weer online

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

wat is er dan?

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Pippo Franco-Ciccio

Laatste bezoek: 16 december 2014, 14:40 uur

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Of geloof jij niet in sprookjes?

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik leef ook nog. Registreerde hier op m'n 15e (alweer elf jaar geleden) en was erg actief in 2005 t/m 2008. Kwam in die korte tijd tot een vrije bizarre 10.000+ berichten en de afgelopen acht jaar kwam er eigenlijk niets meer bij, al ben ik altijd braaf in blijven loggen om te stemmen. Komt waarschijnlijk doordat film als puber volledig op #1 stond en daarna niet meer echt.

Was wel mooi, vooral die MM Pakketservice. Wisselde veel films uit met The One Ring en feanaro surion. En westerns met Dogie_Hogan. Van NaomiWatts en Onderhond kreeg ik altijd de goede Aziatische tips. Met die lui (en vele anderen) was er zelfs zo'n online chatprogramma of zo waar ik veel chatte en aan filmquizzen meedeed.

Andere usernamen die ik uit die tijd herinner zijn Reinbo, FisherKing en z'n vrouw (die begonnen ineens een ander forum, was het niet?), Jordy natuurlijk, kos en kappeuter als de toffe mods, starbright boy, Mug, mikoz (die zal vanavond wel Verhoeven tegen Hari kijken), Lynn, jordybeukenboom, stinissen, gotti, HarmJanSteninga, donnie darko, BoordAppel, MacManus, Spetie, Goodfella, Doom etc etc etc. Geen idee wat daar nog van over is.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Andere usernamen die ik uit die tijd herinner zijn Reinbo, FisherKing en z'n vrouw (die begonnen ineens een ander forum, was het niet?), Jordy natuurlijk, kos en kappeuter als de toffe mods, starbright boy, Mug, mikoz (die zal vanavond wel Verhoeven tegen Hari kijken), Lynn, jordybeukenboom, stinissen, gotti, HarmJanSteninga, donnie darko, BoordAppel, MacManus, Spetie, Goodfella, Doom etc etc etc. Geen idee wat daar nog van over is.

Mij vergeet je, ik ken jij in ieder geval wel. Fijn je weer terug te zien !!!

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

606 schreef:

(quote)
Mij vergeet je, ik ken jij in ieder geval wel. Fijn je weer terug te zien !!!

Ik vergeet er een heleboel, maar weet nog precies wie je bent.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik vergeet er een heleboel, maar weet nog precies wie je bent.

Dat is mooi, denk ik

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Heheheheh, o ja, filmsnobs.nl.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Welkom terug!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Welkom terug!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3122 stemmen

Welcome back!

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Apollinisch schreef:

Heheheheh, o ja, filmsnobs.nl.

Hehe, die inderdaad! Heb ik wellicht nog een weekje of zoiets meegepost.

Enkel bekende namen hierboven trouwens.

606 schreef:

(quote)
Dat is mooi, denk ik

Jawel hoor!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Welcome back. En thanks voor de filmsnobs reminder, heb ik destijds nog heel wat films toegevoegd

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Haha ik wordt spontaan nostalgisch van dat lijstje, iemand enig idee wat er ooit met fisher king (zijn vrouw was dustyfan, niet?) gebeurd is? Zijn ruzies met Onderhond zijn legendarisch! Hoe dank ook, leuk je weer terug te zien, Goodfella, las je berichten altijd met veel plezier, en je bent naast mijzelf ook een van de weinige die altijd zijn avater is bljven behouden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Welkom terug Goodfella_90. Blij je terug te horen/zien.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Haha ik wordt spontaan nostalgisch van dat lijstje, iemand enig idee wat er ooit met fisher king (zijn vrouw was dustyfan, niet?) gebeurd is?

Hebben zich beide, na onenigheid hier op de site, uitgeschreven. Back in 2005/2006 that is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.