- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Kondoro
-
- 11562 berichten
- 2894 stemmen
Begrijpelijke keuze, houd je taai Graaf Machine!
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Knap dat je zelf inziet en beslist om even afstand te nemen! Tot later!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mensen, ik ga even een paar weken weg van deze site. Hooguit nog gebruiken om dingen op te zoeken in verband met het samenstellen van een toplijst, wat ik heb toegezegd.
Wegwezen, ouwe zeikerd!
Nee jammer. Maar tot binnenkort maar weer 
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Ik ben niet dood, maar om heel eerlijk te zijn, scheelde het ook weer niet zoveel. Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad. Ik ben daar uiteraard enorm van geschrokken en ik articuleer slecht, deze post kost me meer tijd dan hij voorheen zou doen en ik zou nu niet zo goed zijn in het boodschappenspel op TV, maar het had veel erger kunnen zijn. Ik ben vast van plan weer zoveel mogelijk de oude te worden. Ben weg uit het ziekenhuis en tijdelijk bij mijn moeder en krijg nog revalidatie met logopedie enzo. Voorlopig zal ik dus ook even geen mod zijn.
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Wow, ligt soms in een klein hoekje! Goed dat je het nog (zo snel) kan navertellen. Is wel even schrikken denk ik. Het beste met de revalidatie!
John Milton
-
- 24326 berichten
- 13494 stemmen
Jemig, starbright boy.
Wat ellendig. Veel beterschap met revalideren, hoop dat je snel weer de oude bent. One Day at a time, man. 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Wow zeg starbright boy heel veel sterkte man, neem de tijd
beavis
-
- 6637 berichten
- 15015 stemmen
echt niet fijn 
veel sterkte met de revalidatie (gun jezelf de tijd, niet alles zal even snel gaan)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Ai wat naar, veel beterschap Starbright Boy!
ikkegoemikke
-
- 3506 berichten
- 5018 stemmen
Van harte beterschap starbright boy !!!!
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Ow heftig Jeroen, hopelijk kom je er snel weer bovenop! Sterkte man!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heftig. Veel sterkte en een goede revalidatie gewenst.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Snel beterschap. Neem je tijd om terug de 'oude' te worden.
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3511 stemmen
Veel beterschap en een goede revalidatie SB.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Niet mis 
Heel veel sterkte met je revalidatie!
niethie
-
- 7320 berichten
- 7371 stemmen
Wat vreselijk naar! Het allerbeste herstel gewenst SB!
tbouwh
-
- 5839 berichten
- 5440 stemmen
Heftig bericht om mee te krijgen Jeroen, goed dat je het deelt en alle sterkte + een goed revalidatieproces toegewenst.
