- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13036 stemmen
Droevig nieuws starbright boy, maar wel goed dat je het hier nog kan komen navertellen. Sterkte en veel beterschap gewenst!
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1459 stemmen
Akelig om te lezen, goede moed gewenst voor het herstel!
Kondoro
-
- 11565 berichten
- 2895 stemmen
Sterkte met je herstel starbright boy!
Collins
-
- 7464 berichten
- 4437 stemmen
Wat een naar bericht! Heel veel beterschap gewenst.
Bobbejaantje
-
- 2355 berichten
- 2117 stemmen
Aangrijpend verhaal. Veel beterschap.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Zo, dat is wel even verschieten! Veel beterschap Starbright Boy!
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Starbright Boy veel sterkte gewenst! Beterschap hoor, we zien je straks graag weer terug!
mjk87 (moderator films)
-
- 14782 berichten
- 4636 stemmen
Oei sterkte! Opdat we je maar weer terug mogen zien hier:)
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Komt goed starbright boy, spoedig herstel gewenst!
IH88
-
- 9782 berichten
- 3195 stemmen
Sterkte Starbright Boy. Ook met revalideren en het herstel!
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Veel sterkte Starbright Boy; ook op mentaal vlak want dit is niet niets!
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Bedankt voor alle beterschapswensen
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Van harte betersxhap en veel sterkte!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Jemig, heftig! Sterkte met revalideren en snel beterschap gewenst starbright boy!
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Veel beterschap, sterkte en goede moed gewenst starbright boy
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beetje ongepast om dit nu te plaatsen misschien, na het nieuws van starbright boy, maar ik zie net dat Graaf Machine zich vandaag heeft uitgeschreven. Zijn pauze is dus meteen een exit geworden. Ik vind het oprecht jammer. Niet altijd met hem eens, soms ook gebotst, maar ik waardeerde hem wel. Hoop dat hij het in een overhaaste actie heeft gedaan en dat hij toch nog een comeback maakt.
John Milton
-
- 24327 berichten
- 13494 stemmen
Zeker niet ongepast.
Het ene leed vlakt het ander immers niet uit, en hij doet dit gok ik weloverwogen. Ik had die break ook echt nodig afgelopen maart, alleen ik wilde voorkomen dat al mijn teksten weg waren bij een clean break. En zoals ik had gehoopt, bedacht ik me na een half jaar. Maar ik vind die Stille trom waar Gauke het in augustus over had toch wat zorgelijk in deze tijden van gebrekkig sociaal contact; je weet immers niet of iemand met de kin omhoog andere dingen doet, of door corona en andere zaken diep in de punt zit.
Graaf Machine, hou je taai. En trek alsjeblieft aan de bel als een van ons iets kan doen.
Theunissen
-
- 12322 berichten
- 5536 stemmen
Jammer en zonde dat "Graaf Machine" zich heeft uitgeschreven, hij was de laatste tijd o.a. actief bij "Link de filmposters" en daar ga ik hem zeker missen. Ik hoopte dat een tijdje rust hem goed zo doen, zoals hij zelf al aangaf, maar hij heeft zich dus 24 uur geleden helaas uitgeschreven 
Theunissen
-
- 12322 berichten
- 5536 stemmen
Beterschap en een spoedig herstel "starbright boy" 
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Dat is schrikken Jeroen. Hopelijk dat het herstel goed verloopt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4767 stemmen
Veel beterschap en sterkte, starbright boy!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat leest mijn oog!? Graaf Machine, de held-reporter van het TataToernooi, uitgeschreven? En wie moet nu de verbale strijd aangaan met Splinter over al dan niet nutteloze kou in verreweg het leukste MM-topic?
