menu

De Site / Gebruikers / Je grootste blunder(s)

zoeken in:
Filmblunder: Ratatouille in de bioscoop zien
Gewone blunder: Een wildvreemde aanspreken, waarvan ik denk dat het iemand anders is die ik wel ken. Niet echt heel boeiend eigenlijk

Nomak
Don Dijk schreef:
dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden

Mijn grootste blunder herinner ik me zo snel niet meer, moet ik eens over nadenken, maar ik heb ook iets vergelijkbaars meegemaakt.

Enkele jaren geleden waren we 's avonds aan het voetballen met een paar vrienden. Ik voelde al een tijdje dat ik naar toilet moest gaan, maar ik probeerde het in te houden en speelde gewoon door.
Ineens moest er nog iemand, die was blijkbaar slimmer dan mij want die ging dus wel naar het toilet in een klein café naast het veld.
Ik kon het echt niet meer houden, en er was daar maar 1 toilet, ik zeg tegen mijn vriend "snel geef wat papier dan ga ik effe in de struiken".
Ik dus effe snel in de struiken, beter dat dan in je broek doen. Opluchting achteraf, en dan weer wat voetballen.

De volgende avond gingen we daar terug voetballen en op een gegeven moment vliegt de bal in de struiken. Ik ging hem zoeken en jullie mogen raden waar ik toen ben ingetrapt.

Whaha nomak

In de beginperiode hier meer communiceren met emoticons dan letters.Spelfouten en chattaal '' waar ik ook meerdere keren voor gewaarschuwd ben '', en onder de de valse indruk dat ik veel van films afwist.

Kers op de taart :
Onderhond duidelijk gemaakt dat hij niks van films weet.

Materny schreef:
Hoe dan?

Remi
Ik werk in een verzorgingshuis en een tijd geleden had ik avonddienst. Meestal drinken we dus om 20:00 een kopje koffie en ik had het idee om wat koffie uit de recreatiezaal te halen en toen ik beneden kwam, zat de zaal vol met mensen die wat taart aten en dronken koffie. Ook zie ik de huismeester en de receptioniste behoorlijk wat lol hebben...
Dus ik loop aan en roep; 'Goh, wat is het hier toch weer gezellig!!'
Al die mensen die koffie drinken en taart eten, kijken me heel erg geirriteerd aan en ik zie de huismeester naar me toe lopen, die zegt; Zo gezellig is het niet, dit is een condoleance van de andere afdeling...

Don Dijk

Dan nog liever in mn broek poepen.

Ik heb een keer op vakantie op een druk terras met een fles ketchup lopen te stoeien die ik maar niet open kreeg.. na er wat aan getrokken en geduwd te hebben kreeg ik m open.. alleen spoot de halve inhoud van de fles tegen de prachige witte muren aan..
Tsja, dat was best beschamend.

Reinbo
Materny schreef:

Kers op de taart :

Wat is daar mis mee?

Madecineman (moderator)
Hehe, dat verhaal van Remi Risico van het vak zullen we maar zeggen.

Elineloves schreef:
Ik heb een keer op vakantie op een druk terras met een fles ketchup lopen te stoeien die ik maar niet open kreeg.. na er wat aan getrokken en geduwd te hebben kreeg ik m open.. alleen spoot de halve inhoud van de fles tegen de prachige witte muren aan..
Tsja, dat was best beschamend.

Spuitende vrouwen, tiswat....

@ Remi met dat verhaal van het verzorgingstehuis. Hilarisch!

Jeetje zo veel....

Vroeger op school met mijn hand in een drol gevallen,verkeerde mensen aanspreken op straat. namen vergeten van mensen die ik niet mag vergeten...
Maar meest tot de verbeeldding spreekt:
Ik liep met mijn (nieuwe) vriendin op straat en rechts achter mij komt een zeer leuk uitzient meisje aangefietst, die direct mijn aandacht trok. Al lopende volgde ik haar met mijn ogen tot ik behoorlijk hard Doiiinnggg hoorde en dus keihard tegen een lantaarnpaal aangelopen was. Zowel mijn vlam als het meisje op de fiets gingen stuk van het lachen...

soom schreef:
(quote)
Hoe dan?

Weet niet meer bij welke film ,maar hij gaf 0.5 *.
Een discussie was het gevolg,waarna ik zei :

Het is maar weer eens duidelijk dat sommige mensen niks van films afweten. '' oid ''.

Reinbo schreef:
(quote)

Wat is daar mis mee?

You tell me

Ik weet niet waar ik het kwijtkan.

Het is ook niet echt een blunder: vamorgen stond ik op ik ga naar de keuken, zegt men zus: Hey, weet je het al je pa heeft 10 filmtickets gewonnen, en je moeder mag gratis op cruise als ze haar huisdier meeneemt. Ik natuurlijk al volop in de ban vanja die filmtickets zijn dan natuurlijk voor mij

Enne ik vertrouwde het zaakje niet voor 100%, ik vroeg aan men vader of het wel echt waar was, en die zei zo: weet je wel welke dag het vandaag is

Ik heb ooit is een weddenschap verloren omdat ik zei dat Anne Heche in de originele Pyscho meespeelde... Ze doet dus mee in die verschrikkelijke remake van Gus Van Sant

En dat als Hitchcock liefhebber

Ik loop nu al een jaar rond met een zooi littekens op mn rug die ik ooit in een alcoholische bui heb opgelopen. Kan me niet meer herinneren hoe ik eraan kom. Vrij sneu, daar betrap je mij geen tweede keer meer op.

Is al bijna 20 jaar geleden maar vergeet het niit meer.

Was nog in de tijd dat er schooldokters waren waar je eens in de zoveel tijd naar toe moest.
Ik daar naar toe waar de dokter zegt:" je mag je achter dat scherm uitkleden". Zo gezegd zo gedaan.

Eenmaal klaar loop ik weer naar de dokter waar deze zegt: "je mag je onderbroek aan houden hoor"

Als een vrouw tegenwoordig hitsig roept dat ik moet uitkleden hou ik nog altijd mijn onderbroek aan.

Ik ben iemand waarbij er zowel in prive- als in werksituaties er af en toe erg puberale en schunnige grappen uit kunnen rollen. Nou weet ik altijd wel een grens te trekken, maar deze 'blunder' (ook al noem ik het niet echt geheel een blunder) is wel grappig.

Midden juli 2007.

Ik had net een paar weken mijn nieuwe baan en was nog bezig me hard aan het bewijzen op de werkvloer. Mijn nieuwe vrouwelijke collega werkte er toen nog ongeveer drie weken. Onverwachts nam een andere collega haar mee op fietstocht naar andere gebouwen van het bedrijf.

Eenmaal teruggekomen van de 2-uur durige fietstocht zat ze tegenover mij tegen mijn baas te vertellen dat als ze wist dat ze moest fietsen, dat ze een broek had aangetrokken in plaats van de rok die ze die dag aanhad. Ik diep geconcentreerd op m'n werk floep zonder dat ik het eigenlijk doorheb "Nou, dan kan het daar ook 's luchten" eruit.
Pas maanden later in een gesprek hoorde ik dat mijn baas er nogal boos over is geworden.

Hahaha, ik lig dubbel hier. Best lullig eigelijk.

Een klasgenootje van m'n toenmalige vriendin komt op haar msn. Ze heet Marjet. Ik typ voor de gein in 'He Marjet dikke slet'...

...en haal vervolgens de backspace en enter knoppen door elkaar...

Best lullig zo'n foutje.

Ik was een keer samen met men ouders softijs eten.
Ik kreeg last van gevoelige tanden en kneep men ogen dicht. Ik keek niet uit en liet het ijs vallen om mijn nieuwe Nikes van 200 euro

Heel lang geleden wou ik een bommetje doen vanaf de duikplank. Ik deed het en alle mensen langs de kant keken me geirriteerd aan. Het bleek dat ik midden in een wedstrijd duikplankspringen was gesprongen. (dat is zo'n wedstrijd wie de mooiste stunt kan uithalen tijdens springen)

Van Nunen
Geen geslaagde jumpstyle

Van Nunen schreef:
Geen geslaagde jumpstyle

Hoe bedoel je?

Van Nunen
Zoals ik het zeg..je jump was niet erg goed en de timing was slecht. Als je style goed zou zijn, zouden de profs het je misschien nog wel laten weten..nu dus niet, zowel de jump als de style waren niet geslaagd.

Van Nunen schreef:
Zoals ik het zeg..je jump was niet erg goed en de timing was slecht. Als je style goed zou zijn, zouden de profs het je misschien nog wel laten weten..nu dus niet, zowel de jump als de style waren niet geslaagd.

What the fuck?
Nou ik ga slapen, misschien snap ik het morgen.

606
jumpstylemovie schreef:
(quote)

What the fuck?
Nou ik ga slapen, misschien snap ik het morgen.

Is niet lastig
Wil eigenlijk zeggen je naam doet eer aan.
Op een springplank kun je ook jumpstyle van af gaan
Op een bepaalde manier springen (in style) dus

Oh nu snap ik het.
Maar nou ga ik echt slapen

Deze zondag kwam ik terug thuis van een weekje snowboarden, een hobby/sport die ik reeds zes jaar intensief beoefen. Dus ik vond dat het ondertussen wel eens tijd was geworden om mijn freestyle tricks te oefenen. Na een volle week af en toe eens hard op mijn gezicht te vallen en mijn schouder terug in zijn kom te trekken, kom ik thuis en besluit om eens goed op de lappen te gaan met een paar vrienden. Na een avondje absurd veel te hebben gedronken, neem ik mijn fiets, rijd een kleine 10 meter en val op een ontzettend lompe manier op de grond. Resultaat; gebroken enkel & 6 weken verplichte platte rust.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.