menu

De Site / Gebruikers / Je grootste blunder(s)

zoeken in:

Had vanmiddag nog een leuke... Ik ontving een email van een pensioenfonds die ik wilde forwarden naar een collega met wie ik regelmatig de grootste lol heb. Ik een schunnige grap erbij gemaakt zonder door te hebben dat ik op reply had geklikt i.p.v. forward, haha.
Wel netjes m'n excuses aangeboden natuurlijk.

In de verkeerde trein gaan zitten, naar Leiden , vanaf Utrecht CS. Hoe ik het voor elkaar krijg is me nog steeds een raadsel, en het duurde ook eeuwen voor ik thuis was, dankzij mijn slimme zet om in Leiden Lammenschans eruit te gaan (dacht dat er wel een trein zou gaan naar Gouda ). Klunzig.

Horrorfreak12
blunder of niet ... het eerste wat eigenlijk nu in me op komt is dat ik eens in New York een Moskee ben binnengewandeld omdat ik het enorm warm had en het daar lekker fris was ... wat doe ik ik ga zitten en zet me even goed met men benen omhoog op ander stenen bankje... Zonder door te hebben dat het een ENORME belediging is om de onderkant van je voeten naar boven te houden in een Moskee kwamen er zeker 3 mannen op mij afgestapt en begonnen in een taal die ik niet kenn tegen me te roepen ! Ik zat daar met een rooie kop en was maar in het engels aan het vragen wat hun probleem was ( met nog altijd mijn benen op dat bankje ). Pas tot 1 van de drie doorhad dat ik geen arabisch of wat het ook was sprak riep hij PUT YOUR FEET DOWN. Toen ik dat deed verzochten ze mij vriendelijk de Moskee te verlaten. Ik heb veel respect voor geloof maar op die moment was het gewoon WARM .

Vandaag op m'n ringvinger slaan met een hamer. Is toch wel een soort van blunder ..

Jaartje of tien geleden, toen ik net bij mijn huidige werkgever werkte, liep er bij een afdeling waarmee ik destijds veel contact had een meisje stage dat ik wel zag zitten. Er waren echter altijd maar collega's in de buurt, dus ik kon haar nooit eens één-op-één mee uit vragen. Ze zou die week voor het laatst zijn, dus besloot ik haar maar een mailtje te sturen. Het was nu of nooit. Ik wist enkel dat ze Sietske heette. Dan het hele medewerkersbestand maar eens langs gaan en wat bleek: er werkte maar één Sietske in de hele organisatie. Ik dus -enigzins verlegen- een allerschattigst mailtje typen met daarin de vraag of ze een keer na werktijd met mij de kroeg in wilde. Twee dagen later kreeg ik telefoon: 'Met Sietske, ik kreeg een mailtje van je, maar ik ben 51, gelukkig getrouwd en heb 3 kinderen'. De mail dus naar een verkeerde Sietske gestuurd. Stagiares werken bij ons -kwam ik toen achter- met een stage-account en niet op eigen naam. De stage-Sietske nooit weer gezien!

Was Sietske van 51 niet gevleid dat een jochie van 21 haar zag zitten dan?

Dat misschien wel, maar ik was wat minder blij dat die mail bij een vrouw van 51 terecht was gekomen. Zelfs nu ik 31 ben is dat niet de doelgroep die ik nou vleiende mailtjes wil sturen!

Haha wel een egoboost voor die vrouw!

Jullie weten er nog een positieve kwinkslag aan te geven, maar geloof me: als er destijds een grot was geweest waar ik meteen in weg kon kruipen, dan had ik daar nu nog in gezeten!

Dus dat is Bin laden in zijn jeugd overkomen. Zijn we daar ook weer uit.

Is mijn blunder toch nog ergens goed voor gebleken. Ik heb kort daarna mijn huidige vrouw ontmoet, dus met mij is alles achteraf alsnog goed gekomen. Kortom: we moeten Bin Laden gewoon aan de vrouw helpen om hem uit zijn isolement te halen. Misschien een goed concept voor een TV-programma: 'Bin Laden zoekt vrouw'.

Of via een annonce in de krant.

Knppe, gsprde mn zkt ondrdnge vr. Lfst gn kids. Mt tgn vchtge omgvng knnen.

En dan een linkje naar google maps erbij zetten, dat is pas een blunder.

Daarnet mijn lessenrooster verkeerd gelezen

De film van 21.30 nemen, en de vriendelijke meneer van de kaartjes zegt nog aardig; Zaal 3 is het! Dus wij richting zaal 3 rond 21.00, stonden de deuren al wagenwijd open. Prima, wij naar binnen, al het e.e.a. op het beeld te zien. Zijn dit de previews al? Begint het vroeger? Wij stilletjes naar boven geslopen, gaan zitten, bleek dat we middenin 'De Eetclub' waren terechtgekomen, lol. Nouja, toch nog mooi een half uur 'gratis' film meegepikt.

Meer een blunder van de vriendelijke meneer van de kaartjes. Die stuurt jullie naar de verkeerde zaal.

Nee, de zaal was prima. We moesten in zaal 3 zijn, maar w.s. heeft daar om 19.15 nog 'De Eetclub' gedraaid en 'The Next Three Days', zou pas om 21.30 beginnen. De deuren stonden open, volgens mij is dat niet zo gebruikelijk, dus wij dachten dat we gewoon naar binnen konden.

Allemaal 40+ers en bejaarde mensen in de zaal, met hele afkeurende blikken en gefrustreerd gemompel toen wij naar boven liepen, hehe. We konden na afloop van de film wel mooi blijven zitten voor onze eigen film.

Was je lekker op tijd. Doet me denken aan mijn eerste bioscoop ervaring in Schotland. De film begon om 20.00u, wij Nederlanders zaten dus ook keurig rond 19.45u in de zaal. Previews kwamen, licht ging uit en nog steeds waren we de enigen in de zaal.

Enfin, het einde. Lichten gingen aan, bleek de zaal ineens bomvol te zitten. "Shit, waar komen al die mensen vandaan" riepen we in koor. Tja, nu eenmaal gewend gewend kom ik ook standaard 15 minuten te laat.

dominion
Ik had laatst Sin City voor 5 euro op dvd gekocht en toen was hij bij de Media Markt 5 euro op Blu Ray .

Terug brengen die dvd dan

dominion
Ik had het bonnetje niet meer .

Dat zuigt, vervelend ook die bonnetjes. Het is 2010, we kunnen wel karretjes op de maan besturen maar we moeten hier op aarde nog steeds bomen omhakken voor een oud systeem als 'bonnetjes'.

dominion
Ja vind het ook een stom systeem.

Jaren terug wilde ik eens een paar lampjes ruilen bij de HEMA, kwam ik er bij de informatiebalie achter, nadat ik vroeg of hier moest zijn om mijn geld terug te vragen, dat ik de lampjes niet bij me had..

dominion
Ik heb ook heel vaak gehad dat als ik een film naar de videotheek terugbracht de disc er niet in zat.

Weet nog steeds goed dat ik tijdens een belangrijk proefwerk van Frans op de Middelbare school een vraag over iets wou stellen wat niet helemaal duidelijk was en ik in mijn vraag ook meteen het antwoord gaf voor de hele klas. Ik had hier geen flauw benul van en het was er uit voor ik er erg in had. De leraar gaf me direct een 1 en de klas moest keihard lachen. Ik had er anders een dikke 8 of zo voor gehaald, want voor de rest was het vrij makkelijk. Ik weet het nog, dus het moet wel als heel lullig bij me zijn binnengekomen lol.

dominion
Frans is echt een rotvak .

Horrorfreak12
dominion schreef:
Frans is echt een rotvak .

Ik geef je 100 procent gelijk

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.