menu

De Site / Gebruikers / Je grootste blunder(s)

zoeken in:
Ooit in de auto door de wasstraat gegaan. Door de rollers waren de spiegels ingeklapt. Logisch natuurlijk dat je je raampje open doet om ze weer terug te klappen. Was alleen vergeten dat ik ook voor een laag wax had betaald. Voor wie het wil weten, wax smaakt erg vies.

En jij glimde als nooit tevoren?

Er bleef ook dagen lang een vreemde lucht in de auto hangen.

Blunder..? misschien sommige klanten voor 'meneer' aangesproken terwijl het een mevrouw is. Had wel een keer een bejaarde koppel voor me die geholpen wilden worden. Normaal zeg ik 'goeiedag' ofzo, maar dit keer was het 'wat kan ik voor u doen, heren?' (vrouw had een korte kapsel, vandaar)

Denk niet dat ze het doorhadden, anders kreeg ik een kunstgebit tegen me knar

Als je de brievenbus hoort, weet dat de dvds waar je al een tijd op wacht op de mat vallen, de trap afrennen en net die laatste treden niet zien.

Gevolg:

(afbeelding)

Je moet er wat voor over hebben, om filmgek te zijn.

Beetje spijtig dat de postbode nog voor de deur stond, en mij dus heeft zien vallen (ofja, misschien dacht hij dat ik een of andere tijgersprong maakte vanaf de trap, om de dvd's te grijpen, hehe).

Is dit het frontje van Exit Wounds?

Wat een briljante dag moet die postbode dan hebben

Hehe wrijf 't dr maar in.

Knietje Eline?
Dat schrijnt nog wel een tijdje (ik spreek uit recente eigen ervaring )

Inderdaad, mijn knie. En mijn voet, die dubbel klapte. Weet niet hoe ik het gedaan had, maar kwam niet goed terecht. Jij ook binnen gevallen, of buiten in/door de sneeuw?

dominion
Laatst zat ik popcorn te eten en toen schoot mijn blokje van mijn beugel eraf en het draad zat helemaal in mijn tandvlees en toen moesten ze het draad uit mijn tandvlees halen en het deed vreselijk veel pijn en nu mag ik geen popcorn meer eten .

@ Eline: Oei, en geen last verder van die dubbelgeklapte voet?

Zelf ben ik binnen gevallen.
Buiten, in de sneeuw zou wellicht minder pijnlijk geweest zijn (en stond er zeker ook geen verwarmingsradiator in de weg, waar ik met mijn suffe kop tegenaan geknald ben )

ace leader
dominion schreef:
Laatst zat ik popcorn te eten en toen schoot mijn blokje van mijn beugel eraf en het draad zat helemaal in mijn tandvlees en toen moesten ze het draad uit mijn tandvlees halen en het deed vreselijk veel pijn en nu mag ik geen popcorn meer eten .

Pijn komt en gaat

@ Eline; liever de wond dan dat iemand mij ziet vallen van de trap

Het was inderdaad niet mijn meest charmante actie, hehe.

@ Brix: Het doet wel zeer, maarja, even rustig aan en dan lukt het wel weer. Hoop dat jij je niet te erg bezeerd hebt!

Een hele domme blunder:

Een nette mail sturen naar een (nieuw!) collegaatje van je betreft de weekroosters, en dan in plaats van 'Ik hoor van je' aan het einde van de mail, 'Ik hou van je' typen en versturen.

Shit, dat meisje zal wel denken.

606
Elineloves schreef:
Een hele domme blunder:

Een nette mail sturen naar een (nieuw!) collegaatje van je betreft de weekroosters, en dan in plaats van 'Ik hoor van je' aan het einde van de mail, 'Ik hou van je' typen en versturen.

Je hebt toch wel snel een mail erachter aan gedaan he.

Haha, ik kan een grote glimlach toch niet onderdrukken, Eline

Mooie blunder;)
Ik leef me je mee..

ace leader
Ik hou van je!! dat kan gebeuren. Hier ook zoiets:

Ooit sms'te ik een vriend van me dat Kees altijd zo dom doet, maar ik stuurde het bericht naar Kees zelf

Elineloves schreef:
Een hele domme blunder:

Die komt morgen niet meer terug

Of juist wel

Ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik via extern bureaublad een kameraad was aan het helpen en dat zijn MSN openstond. Ik zag dat hij aan het praten was met een meisje waar hij wel iets voor voelde en ik opende het kadertje en begon 'I luuuuuuv you' te schrijven. Ik was niet van plan om op enter te drukken maar in plaats van op backspace druk ik dus per ongeluk wel op enter...

Metalfist schreef:

Ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik via extern bureaublad een kameraad was aan het helpen en dat zijn MSN openstond. Ik zag dat hij aan het praten was met een meisje waar hij wel iets voor voelde en ik opende het kadertje en begon 'I luuuuuuv you' te schrijven. Ik was niet van plan om op enter te drukken maar in plaats van op backspace druk ik dus per ongeluk wel op enter...

En nu zijn ze gelukkig getrouwd met drie kinderen of...?

Ik heb nooit geblunderd eigenlijk.

Elineloves schreef:
Een hele domme blunder:

Volgende keer gewoon eindigen met: "ik haat je".

Dan heb je het weer gecompenseerd.

Elineloves schreef:
Een hele domme blunder:

Is ze wel leuk dan Eline?

Nicolage Rico schreef:
Volgende keer gewoon eindigen met: "ik haat je".

Dan heb je het weer gecompenseerd.

ace leader schreef:
Ik hou van je!! dat kan gebeuren. Hier ook zoiets:

Ooit sms'te ik een vriend van me dat Kees altijd zo dom doet, maar ik stuurde het bericht naar Kees zelf

Ai, pijnlijk... Hoe is dat afgelopen?

Ik sms vaak met een Anna en een Amra die achter elkaar in m'n telefoon staan. Dat heeft me weleens BIJNA zo'n dergelijke situatie opgeleverd.

Heb ik ook wel eens. Ik heb bijv. 3 Wesley's in m'n telefoon, allemaal met een andere beginletter van de achternaam. Soms vergeet ik wel eens wie wie ook alweer is, maar gelukkig ook nog nooit iets ernstigs veroorzaakt

ace leader
U-96 schreef:
(quote)

Ai, pijnlijk... Hoe is dat afgelopen?

Hij sms'te me terug zo van 'huh?' en toen zei ik maar dat het een grapje was. Maar dat geloofde hij denk ik niet

Ooit smste een (toen nog recencte) ex me een heel lief smsje, stuurde ze er direct achteraan: sorry, die was niet voor jou bedoelt. Alsof het per ongeluk ging - uhu. Vrouwen zijn erger dan mannen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.