menu

De Site / Gebruikers / Je grootste blunder(s)

zoeken in:
sinterklaas schreef:
Sommige berichten van mij in mijn beginperiode van MM.

Dan heb ik het hierover: Dat ik bij mijn Nummer 1 film Scarface maar een piepklein onzinnig berichtje schreef.

Dat ik een keer vlak naast Steve Buscemi stond bij de baggage claim op JFK en dat ik hem niet heel kort even heb aangesproken, al was het bij wijze van spreken maar om een vuurtje ofzo. Het duurde eindeloos voor die koffers kwamen dus er was gelegenheid genoeg

Dat ik een keer vlak naast Steve Buscemi stond bij de baggage claim op JFK en dat ik hem niet heel kort even heb aangesproken, al was het bij wijze van spreken maar om een vuurtje ofzo. Het duurde eindeloos voor die koffers kwamen dus er was gelegenheid genoeg

He he, leuke situatie. Jammer dat je 't niet gedaan hebt man.

En je hebt de kans op een handtekening misgeslagen.

Ach, de handtekening van een persoon die wel eens op televisie verschijnt.. je moet er maar van houden.

Of best wel vaak in films verschijnt...

Domme berichten plaatsen, vooral in het begin dat ik hier net zat, zonder enige inhoud.

soom schreef:
Domme berichten plaatsen, vooral in het begin dat ik hier net zat, zonder enige inhoud.

Hoe zagen die eruit?

Zo? (kan niet eens helemaal zonder inhoud!)

Ghehe...niet mijn grootste, maar wel erg leuk. Bij salsales zie ik altijd een jongen van mijn leeftijd met een oudere vrouw verschijnen die ook mee doet met de les. Ik vraag maandag aan hem: "Waar is je oma?". Was het z'n moeder...

Bij het kijken van Pete's Dragon zat ik zo in de film dat ik keihard: "pas op Elliott!" riep op het moment dat de boeven de draak dreigden te vangen, midden in de bomvolle bioscoop, waar iedereen meteen keihard begon te lachen....

Ik schaam me er nu nog voor, al was ik pas 6 of 7 (ook dankzij mijn ouders en broer, die het er nog wel eens inwrijven...)

Dat is bij een vertoning van Showgirls heel gewoon!

Wat een brave users hebben we toch hier op MM .

dutchtuga schreef:
Wat een brave users hebben we toch hier op MM .

BlueJudaskiss schreef:
Dat is bij een vertoning van Showgirls heel gewoon!

Nou? Als ze 6-jarigen naar vertoningen van Showgirls sturen???

Ik bedoel meer dat ik de blunders die ik hier lees allemaal heel erg vind meevallen. Groot contrast met de topictitel.

Baggerman schreef:
Hoe zagen die eruit?
Hahaha, nou niet zoals die ene punt, maar gewoon, dat ik berichten plaatste om aan te geven dat ik wilde weten wanneer een film een release had in de bioscoop of zo. Lekker nutteloze berichten dus. Hopelijk doe ik het nu iets beter qua nutteloze berichten.

Baggerman schreef:
(quote)

(quote)

Nou? Als ze 6-jarigen naar vertoningen van Showgirls sturen???

"Kijk uit!" roepen bij een bioscoopvoorstelling, dat bedoelde ik. Door volwassenen, in ieder geval mentaal.

Bij Lola Rennt schreef ik een van mijn allereerste berichtjes op deze site (is al vijf jaar geleden, mag ik ter mijner verdediging wel aanvoeren!)

Ik heb de film vijf sterren gegeven omdat hij daardoor zes plaatsen opschoof in de top 100. Hij verdient helemaal geen vijf sterren, maar wel een plaats 90 in zo'n top, dus ik vond dat dan maar gerechtvaardigd. Zeer originele en ontspannende film trouwens, en hoewel het met Tykwers films achteraf stijl bergaf is gegaan, beloofde hij toen een mooie toekomst voor de Duitse film.

Dat werd dus niet geapprecieerd

soom schreef:
(quote)
Hahaha, nou niet zoals die ene punt, maar gewoon, dat ik berichten plaatste om aan te geven dat ik wilde weten wanneer een film een release had in de bioscoop of zo. Lekker nutteloze berichten dus. Hopelijk doe ik het nu iets beter qua nutteloze berichten.
Heel herkenbaar! Wanneer ik mijn berichten teruglees van de eerste paar maanden op te site schaam ik me ook dood, niet enkel voor de vele spelfouten en het ontbreken van punten en komma's ed maar ook door het feit dat ik (vaak) veel dingen herhaaldelijk terug liet komen, of een vreselijk over de top lofbetuiging schreef bij iets wat achteraf helemaal niet zo goed was en natuurlijk het hoge naiviteits gehalte. En dan te- bedenken dat ik nog geen twee jaar lid ben. Wat mij betreft mogen de moderatoren dat allemaal wegbezemen.

Edit: Niet dat mijn berichten nu nou zo goed zijn hoor...

Ach valt allemaal wel mee. Maakte het in mijn beginperiode zo bont dat ik toen gebanned ben van de site. Als één van mijn favoriete films afgekraakt werd kwam ik met enorme scheldkanonnades op de proppen .

Bart Simpson
In het begin was ik ook een druktemakertje op deze site. Ik zeikte iedereen af die het niet met mijn mening eens was
Maar dat is al een jaar geleden en toen wist ik nog niet zo goed hoe het hier allemaal te werk ging. Ik werd na een tijdje verbannen (na een paar weken) en ik ben sinds een paar maanden weer welkom op de site (waar ik héél blij mee ben). Ik gedraag me nu gelukkig goed (vind ik) ik hoop dat jullie dat ook vinden

AHWA
De clou van Twin Peaks verraden op de chat terwijl ik de serie zelf nog nooit gezien had en anderen die wel aan het kijken waren.

kos
Bij de eerste kwis op de chat zo slecht copy-pasten dat ik samen met de vragen ook de antwoorden er bij pastte. .

Uren werk weg.

Don Dijk
Niet dat dit écht mijn grootste blunder was (dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden) maar goed; ik ben afgelopen Augustus getrouwd in Italie en de weg er naar toe was nogal ehm.. vol hindernissen.

Voor wie tijd heeft, hier een verslag van onze huwelijkstrip:

WaarBenJij.Nu |

Tamara gaat naar Italië voor een korte vakantie
- miquda.waarbenjij.nu

kos
Lol,

wel een super gebied daar idd.

Geweldig verslag Don Dijk, geboeid zitten lezen .

Ah, tijd voor wat zelfreflectie. Iets dat meer mensen kunnen gebruiken hier. Blunders zou ik het overigens niet noemen.

Berichten van mezelf uit 2003 (debuut jaar hier), vind ik qua schrijfstijl echt niet om aan te zien. Was ook een periode dat ik de indruk had veel van films te weten en dat zie ik af en toe terug in de ondertoon van mijn berichten. Nu besef ik me dat ik vooral toen, maar eigenlijk nu nog, een beginneling ben en dat ik nog heeeel veeeel te gaan heb, waar ik nu druk mee bezig ben.

Verder zie ik zo nu en dan berichten in sommige discussies van mezelf die onvriendelijker overkomen dan bedoeld. Zie bijvoorbeeld It's a Wonderful Life, waar ik rokkenjager misschien iets te veel afzeik (hoewel ik wel gewoon achter mijn inhoud sta). Ik kan me voorstellen dat sommigen de indruk hebben dat ik maar een zuurpruim ben. Misschien toch eens aan een MM meeting wagen om het tegendeel proberen te bewijzen.

Don Dijk schreef:
(dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden)

Lui (crew)
Daarbij verscheen er ook een glimlach op mijn gezicht

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.