• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.229 gebruikers
  • 9.386.805 stemmen

Newbies

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Yak schreef:

Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.

Inderdaad. Bovendien heeft ie zich inmiddels van zijn goede kant laten zien.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Sjaak schreef:

Owkeeehh.. Laten we alle newbie's over één kam scheren!

OK, dat was niet de bedoeling. Was een beetje geirriteerd over de vele berichtjes van sommigen vanmorgen. Excuses hiervoor

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Padd0 schreef:

Ik stel voor dat de modderaters voortaan elke nieuwe aanmelding zorgvuldig screenen .

Modder eter ? eh.. Blokkeren die pad-nul

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Vraagje:

Jordy, heb je Dante (met ' op de e) nu echt geblokkeerd? Vind ik wel een beetje jammer, en ook ietwat onterecht. Tenminste, als je het in verhouding ziet met wat hier allemaal wel door de bocht kan.

Een 2,5 voor Godfather is niet zo'n hele extreme stem (ook weer in verhouding tot..) en dat de goede argumentatie uitblijft is mij ook niet ongewoon.

Dan volgen er nog de berichten waarin Dante laat blijken dat hij/zij zich wil "aanpassen".

Geef deze heer/dame de kans hiertoe. Wie weet waar het toe kan leiden (met korte ei).

Kwik, Kwek & Kwak beginnen ook degelijkere postings te creeeren, je ziet dus wel enige potentie.

(ps. heeft iemand even een linkje naar een site waar al die ALT + 241 enz enz opstaan?)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dante's block is weer ongedaan gemaakt nadat hij beterschap beloofde

als het modereerwerk (Danté schold, zeurde, etc) teveel wordt voor me kan ik 2 dingen doen: de site sluiten of de verantwoordelijken bannen... the choice is yours. Dat hij The Godfather een 2,5 gaf heeft niets met de ban te maken (anders kan ik kappeuter ook wel gaan bannen )

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Is that clear?

Cristal!

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

OK, dat was niet de bedoeling. Was een beetje geirriteerd over de vele berichtjes van sommigen vanmorgen. Excuses hiervoor

Excuses geacepteerd, alleen zit ik natuurlijk nog wel te wachten op de bos bloemen van Caroline Tensen...

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8845 stemmen

Poeh... wat een discussie!

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Mik schreef:

Vraagje:

Jordy, heb je Dante (met ' op de e) nu echt geblokkeerd? Vind ik wel een beetje jammer, en ook ietwat onterecht. Tenminste, als je het in verhouding ziet met wat hier allemaal wel door de bocht kan.

Een 2,5 voor Godfather is niet zo'n hele extreme stem (ook weer in verhouding tot..) en dat de goede argumentatie uitblijft is mij ook niet ongewoon.

Dan volgen er nog de berichten waarin Dante laat blijken dat hij/zij zich wil "aanpassen".

Geef deze heer/dame de kans hiertoe. Wie weet waar het toe kan leiden (met korte ei).

Kwik, Kwek & Kwak beginnen ook degelijkere postings te creeeren, je ziet dus wel enige potentie.

(ps. heeft iemand even een linkje naar een site waar al die ALT + 241 enz enz opstaan?)

Kwik kwak & kwek zijn erg content met de goede kritieken die zij dit maal mogen ontvangen. Dit was in het verleden wel anders.

bedankt!

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

De vraag is natuurlijk of dit door jullie bijdragen komt of de kennismaking met de zware jongens waardoor het perspectief is veranderd.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Oké Danté...sorry, normaal interesseren taalfouten me niet zo enorm, mits degene die ze maakt maar daadwerkelijk iets zinnigs te melden heeft.

Maar als je alleen maar komt met 'dit vond ik een hele goede film. dacht ik'. en daarin dan ook nog 30 taalfouten maakt, is dat op den duur irritant en bovendien wek je bij mij het idee bewust te zitten irriteren.

Dus let er op in het vervolg.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Jordy schreef op 25-12-2002 21:23:20 :

ach ik vind het wel een charme van de site... zowel serieuze discussies als "vet man"-berichten

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jaja wrijf het er maar in

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Jordy schreef:

Dante's block is weer ongedaan gemaakt nadat hij beterschap beloofde

Ik hoop snel kennis te maken met deze nieuwe Dante. We zijn benieuwd.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

Wat is de definitie van een newbie?? i.a.w. hoelang moet je bij de site zijn om geen newbie meer te zijn?? dan weet ik hoelang ik nog moet...

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Volgens mij gaat het niet echt om de tijd, maar om de bijdrage. Als je al een jaar "slapend" lid bent, en je gaat ineens rare dingen lopen bleren, dan ben je ook gewoon een newbie. Toch?

bylar

• 160 berichten
  • 174 stemmen

Ja, wat is een newbie?

Ik ben zelf een week aanwezig op de site dus ben ik een newbie, denk ik.

Maar als je nu honderd berichtjes op je eerste dag schrijft en je gelijk "inburgerd", ben je dan sneller newbie-af?

Ik hou het zelf trouwens op maar een paar berichtjes. Daarom zal deze newbie zich maar es voorstellen: welkom, de naam is Lars en de leeftijd 22. Voorlopig genoeg, denk ik.

Gegroet!

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

He bylar, als je tijd en zin hebt vul je top 10 eens een keer in. vind ik altijd leuk om te lezen.

bylar

• 160 berichten
  • 174 stemmen

Ja meneer blonde, zal ik eens doen...als ik al mijn stemmen op orde heb, ok?

Denk dat Das Boot een verdammt goede kans maakt op de een-positie!

bylar

• 160 berichten
  • 174 stemmen

Mwa, ik moewt nog veel films geloof ik en dat kan wel even duren... als ik maar eens of twees per week kan internetten.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Newbies zijn niet zozeer mensen die hier nog maar pas zijn, maar mensen die het niet snappen, fouten maken, de etiquette niet kennen, spoilen, kilometerslange quotes gebruiken. Kortom, mensen als Narva (die is geen moderator, hehe)

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Zo Yak, je dacht toch niet dat je dit ongestraft kon doen he.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Dork

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Yak schreef:

Kortom, mensen als Narva (die is geen moderator, hehe)

Oi, sinds wanneer staat dit hier? Volgens mij stond er eerst wat anders maargoed...

En me dan vervolgens nog voor dork uitschelden zeg, tsss

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

narva77 schreef:

En me dan vervolgens nog voor dork uitschelden zeg, tsss

Dat was richting Kappeuter. Oorspronkelijk stond zijn naam in plaats van de jouwe, maar als moderator kon hij dat natuurlijk aanpassen. De dork

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Whokay, dan is het goed. Heeft Kappeuter echt jouw bericht aangepast?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

narva77 schreef:

Whokay, dan is het goed. Heeft Kappeuter echt jouw bericht aangepast?

Dat moest hij eens proberen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.