- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.
Inderdaad. Bovendien heeft ie zich inmiddels van zijn goede kant laten zien.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Owkeeehh.. Laten we alle newbie's over één kam scheren! 
OK, dat was niet de bedoeling. Was een beetje geirriteerd over de vele berichtjes van sommigen vanmorgen. Excuses hiervoor 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik stel voor dat de modderaters voortaan elke nieuwe aanmelding zorgvuldig screenen
.
Modder eter ? eh.. Blokkeren die pad-nul
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Vraagje:
Jordy, heb je Dante (met ' op de e) nu echt geblokkeerd? Vind ik wel een beetje jammer, en ook ietwat onterecht. Tenminste, als je het in verhouding ziet met wat hier allemaal wel door de bocht kan.
Een 2,5 voor Godfather is niet zo'n hele extreme stem (ook weer in verhouding tot..) en dat de goede argumentatie uitblijft is mij ook niet ongewoon.
Dan volgen er nog de berichten waarin Dante laat blijken dat hij/zij zich wil "aanpassen".
Geef deze heer/dame de kans hiertoe. Wie weet waar het toe kan leiden (met korte ei).
Kwik, Kwek & Kwak beginnen ook degelijkere postings te creeeren, je ziet dus wel enige potentie.
(ps. heeft iemand even een linkje naar een site waar al die ALT + 241 enz enz opstaan?)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dante's block is weer ongedaan gemaakt nadat hij beterschap beloofde
als het modereerwerk (Danté schold, zeurde, etc) teveel wordt voor me kan ik 2 dingen doen: de site sluiten of de verantwoordelijken bannen... the choice is yours. Dat hij The Godfather een 2,5 gaf heeft niets met de ban te maken (anders kan ik kappeuter ook wel gaan bannen
)
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
OK, dat was niet de bedoeling. Was een beetje geirriteerd over de vele berichtjes van sommigen vanmorgen. Excuses hiervoor 
Excuses geacepteerd, alleen zit ik natuurlijk nog wel te wachten op de bos bloemen van Caroline Tensen... 
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
Vraagje:
Jordy, heb je Dante (met ' op de e) nu echt geblokkeerd? Vind ik wel een beetje jammer, en ook ietwat onterecht. Tenminste, als je het in verhouding ziet met wat hier allemaal wel door de bocht kan.
Een 2,5 voor Godfather is niet zo'n hele extreme stem (ook weer in verhouding tot..) en dat de goede argumentatie uitblijft is mij ook niet ongewoon.
Dan volgen er nog de berichten waarin Dante laat blijken dat hij/zij zich wil "aanpassen".
Geef deze heer/dame de kans hiertoe. Wie weet waar het toe kan leiden (met korte ei).
Kwik, Kwek & Kwak beginnen ook degelijkere postings te creeeren, je ziet dus wel enige potentie.
(ps. heeft iemand even een linkje naar een site waar al die ALT + 241 enz enz opstaan?)
Kwik kwak & kwek zijn erg content met de goede kritieken die zij dit maal mogen ontvangen. Dit was in het verleden wel anders.
bedankt!
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
De vraag is natuurlijk of dit door jullie bijdragen komt of de kennismaking met de zware jongens waardoor het perspectief is veranderd.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Oké Danté...sorry, normaal interesseren taalfouten me niet zo enorm, mits degene die ze maakt maar daadwerkelijk iets zinnigs te melden heeft.
Maar als je alleen maar komt met 'dit vond ik een hele goede film. dacht ik'. en daarin dan ook nog 30 taalfouten maakt, is dat op den duur irritant en bovendien wek je bij mij het idee bewust te zitten irriteren.
Dus let er op in het vervolg.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
ach ik vind het wel een charme van de site... zowel serieuze discussies als "vet man"-berichten

jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Ik hoop snel kennis te maken met deze nieuwe Dante. We zijn benieuwd.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Wat is de definitie van een newbie?? i.a.w. hoelang moet je bij de site zijn om geen newbie meer te zijn?? dan weet ik hoelang ik nog moet...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Volgens mij gaat het niet echt om de tijd, maar om de bijdrage. Als je al een jaar "slapend" lid bent, en je gaat ineens rare dingen lopen bleren, dan ben je ook gewoon een newbie. Toch?
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
Ja, wat is een newbie?
Ik ben zelf een week aanwezig op de site dus ben ik een newbie, denk ik.
Maar als je nu honderd berichtjes op je eerste dag schrijft en je gelijk "inburgerd", ben je dan sneller newbie-af?
Ik hou het zelf trouwens op maar een paar berichtjes. Daarom zal deze newbie zich maar es voorstellen: welkom, de naam is Lars en de leeftijd 22. Voorlopig genoeg, denk ik.
Gegroet!
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
He bylar, als je tijd en zin hebt vul je top 10 eens een keer in. vind ik altijd leuk om te lezen. 
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
Ja meneer blonde, zal ik eens doen...als ik al mijn stemmen op orde heb, ok?
Denk dat Das Boot een verdammt goede kans maakt op de een-positie!
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
Mwa, ik moewt nog veel films geloof ik en dat kan wel even duren... als ik maar eens of twees per week kan internetten.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Newbies zijn niet zozeer mensen die hier nog maar pas zijn, maar mensen die het niet snappen, fouten maken, de etiquette niet kennen, spoilen, kilometerslange quotes gebruiken. Kortom, mensen als Narva (die is geen moderator, hehe) 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Zo Yak, je dacht toch niet dat je dit ongestraft kon doen he. 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Kortom, mensen als Narva (die is geen moderator, hehe) 
Oi, sinds wanneer staat dit hier? Volgens mij stond er eerst wat anders maargoed... 
En me dan vervolgens nog voor dork uitschelden zeg, tsss 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
En me dan vervolgens nog voor dork uitschelden zeg, tsss 
Dat was richting Kappeuter. Oorspronkelijk stond zijn naam in plaats van de jouwe, maar als moderator kon hij dat natuurlijk aanpassen. De dork 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Whokay, dan is het goed. Heeft Kappeuter echt jouw bericht aangepast? 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Whokay, dan is het goed. Heeft Kappeuter echt jouw bericht aangepast? 
Dat moest hij eens proberen! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.