menu

De Site / Gebruikers / Newbies

zoeken in:
Stoffeltje is voor mij allesbehalve een nieuwe naam.

Hallo i'm back!!!!!!!!! you don't known wow i am????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿ i tell you i'm sratch back on the track!!!!!!!!!!. hier volgt mijn kritiek!!!!!!!! deze keer op black hawk down of hoe je het ook spelt. ik heb deze film gezien is samenzijn met narva77 en andere maten die vonden het wel een leuke komische film die grappig in elkaar was gezet. ik dacht het er mijne van en vond het een slap aftreksel van van mary poppins (jaren 60) met die anmatie beelden en dan ook nog die afstand bestuurbare helikoptertjes (alla thunder birds) maakte het helemaal triest oftewel in mijn ogen een waardeloze film!!!!!!!!!!!!!!

Greeting's Sratch6666

ik ben best even sprakeloos nu

(had die 'sratch' geen ban trouwens? of is dit ècht een andere )

Ons nieuwste lid = Filmkijker = Film-liker?

kappeuter (crew)
neuh

Nieuw lid = Filmkijker (=niet Film-liker)
Welkom dus..:)

Waarom gaat dit in het newbie-topic ?

/me sets mode +b Stoffeltje trouwens. Moet ik dat toelichten ?

Ed
Vyvre schreef:

/me sets mode +b Stoffeltje trouwens. Moet ik dat toelichten ?

Graag. Hier begrijp ik helemaal niets van!

sydney

(afbeelding)

Leuke Naam!!!

Heej ik ben nieuw (en hoop nu dat ik nog niet echt domme fouten heb gemaakt ¬.¬ )

tovenaar
Nee hoor, je keuze om hier te komen was alvast een goede

Welkom!

pfft het is zeker lente wat een drukke-newbie-dag vandaag

GerwinF
Jordy schreef:

pfft het is zeker lente wat een drukke-newbie-dag vandaag

Niet zo minderwaardig Jordy!

Het gaat niet om de newbie's, maar om de bijdragen.

Volgens mij zit volgende week de gehele klas aan de Moviemeter - kwik,kwek,kwak,kwok,kwuk etc......

tovenaar
en kwyk

Wat is dat eigenlijk voor school waar ze de hele dag zitten te internetten...

Ramon K
.......en de hele dag slechte horrorfilms bekijken!

Filmacademie

Misschien komt er in de toekomst dan eens een keer een goede Nederlandse horrorfilm, als er daar zoveel horrorfans zitten

THE KING schreef:
sorry maar ik vind nederlands talige films niks (tenzij de nederlandse film engels is gesproken vind ik het nog wel een beetje leuk)
Maar wel een Engelstalige film dus...

"Het internet er maar op los onderwijs"

Is een leuke opleiding, je kan der echt van alles mee. Gegarandeerde baangarantie!

Maar wees gerust meerdere Newbie's vanaf deze locatie zullen er denk ik niet bij komen..

Tenminste ben nog niemand in het gebouw tegengekomen die net als ons "Kwik, kwek & kwak" de intentie hebben om ook gezellig te gaan "moviemeteren".

Met onze aanwinst Dante hebben we wel wat in huis gehaald. Volgens hem lult iedereen uit z'n nek om vervolgens hoge cijfers te geven aan domme actiefilms. Kan deze pre-puber niet geband worden?

Danté schreef:
Dit is echt niet de beste film man dit is een schit film ik geef hem niet meer dan een 2,5 score.

Danté schreef:
NRG lul niet over deze film dat het een toppet is want het is een shit film en hij is nog slechter dan de eerste film het kijken niet eens waard.

zucht. Werkelijk tenenkrommende opmerkingen bij The Godfather I en II. Wat een motivatie van zijn/haar stem.

Heren sitebeheerders, help, dit kan zo toch niet.....

Agony schreef:
zucht. Werkelijk tenenkrommende opmerkingen bij The Godfather. Wat een motivatie van zijn/haar stem.

Dan moet je z'n commentaar bij deel 2 eens lezen!

Hebben met Danté en ZULU weer twee klasgenoten van kwik kwek en kwak binnen? *zucht*

Zavo schreef:

Hebben met Danté en ZULU weer twee klasgenoten van kwik kwek en kwak binnen? *zucht*

Ja en dan nu de ettertjes van de klas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.