menu

De Site / Gebruikers / Newbies

zoeken in:
Zavo schreef:

Hebben met Danté en ZULU weer twee klasgenoten van kwik kwek en kwak binnen? *zucht*

Geen beschuldigingen naar onze kant AUB. We zijn brave menschjes en weten van niets.

Ik beschuldig niemand, ik vroeg het me alleen af.

narva77 (crew)
Maar allen behoren tot de Newbie's, waar ik persoonlijk schijtziek van word

Ik stel voor dat de modderaters voortaan elke nieuwe aanmelding zorgvuldig screenen .

narva77 schreef:

Maar allen behoren tot de Newbie's, waar ik persoonlijk schijtziek van word

Owkeeehh.. Laten we alle newbie's over één kam scheren!

Nou een IQ-test lijkt me geen overbodige luxe...

En waar leggen jullie dan de onder- en bovengrens?

"Movie Meter.. Enkel toegankelijk voor IQ 100-135." Leuke slogan

Shit, dan zit ik net te hoog

Yo jullie moeten niet lullen want mijn IQ is zo en zo al hoog genoeg als hij niet hoger is en ga nu niet weer zitten zeuren over mij ik geef gewoon mijn mening en als ik iemand daarbij heb uitgescholden dan neem ik dat terug ik vind sommige films gewoon slecht en dan geef ik daar graag een mening over ook als ik het niet met hen eens ben.

Danté schreef:
Yo

Yo!
jullie moeten niet lullen want mijn IQ is zo en zo al hoog genoeg

Je bedoelt sowieso?

En deze:
Danté schreef:

als hij niet hoger is

hoger dan wat?

Zavo en jay 73 nu quoten jullie me nog en ik had gezegd dat jullie dat niet moesten doen, maar ja jullie IQ is zeker maar 5 of zo en kunnen jullie zeker niets beters dan quoten en zitten zeuren over wat ik schrijf, hou nou maar eens op als ik een mening geef of iets ergens over zeggen hoeven jullie me niet elke keer te quoten en telkens te zeuren over wat ik zeg, dat doe ik ook niet telkens bij jullie, dit keer wel want ik begin het echt spuugzat te worden, dat gezeur van jullie.

Ja, ik begin er nu inderdaad wel wat in te zien ja.. in zo'n IQ toelatingstest...

Danté schreef:

ik begin het echt spuugzat te worden, dat gezeur van jullie.

Dat is dan wederzijds.

Danté schreef:

Zavo en jay 73 nu quoten jullie me nog en ik had gezegd dat jullie dat niet moesten doen,

Ja Zavo, dat was niet zo netjes van ons.

[nu weer serieus mode]Zeg Dante, als je niet wil dat er op je gereageerd wordt, dan ga je toch lekker je verhaaltjes in Word zitten intikken![/nu weer serieus mode]

jay73 schreef:

Ja Zavo, dat was niet zo netjes van ons.

Ja, iemand quoten, dat is toch wel echt 'not done'. Oh sorry nou heb ik jou ook gequote, mijn excuses Jay.

Ik ben bang dat als het hier zo doorgaat er adverse selectie zal plaatsvinden, dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.

Als jullie niet zo zeuren wal ik ook ophouden maar ja jullie blijven maar quoten en jullie leren niet dat krijg je met een IQ van 5 he dan leer je nooit eens wat want dan kun je niet eens wat leren en ik ken trouwens geen kwik kwek en kwak.

Trouwens Zavo je zeut ook alleen maar constant over mij wat had ik eerst gezegd over jou dat je zo pist off bent over mij, is het soms omdat ik sommige films die jullie goed vinden niet goed vindt en dat je mijn mening niet kunt respecteren.

Danté schreef:

en ik ken trouwens geen kwik kwek en kwak.

Danté schreef:
...ik ken trouwens geen kwik kwek en kwak.

Lijkt me sterk, Nooit Donald Duck gelezen?

Ja die ken ik wel uit het strip boek, maar niet de kwik, kwek en kwak die bij moviemeter zitten te stemmen en berichten zitten te versturen.

Danté schreef:

Als jullie niet zo zeuren wal ik ook ophouden maar ja jullie blijven maar quoten en jullie leren niet dat krijg je met een IQ van 5 he dan leer je nooit eens wat want dan kun je niet eens wat leren en ik ken trouwens geen kwik kwek en kwak.
Beste Danté, Quoten wordt hier gebruikt om duidelijk(er) te maken op welk bericht je reageert. Dit komt vaak de discussie ten goede en voorkomt onduidelijkheden. Maar aangezien met jou geen normale discussie te voeren valt (reacties bij films: <i>"dit is k#t"</i> of <i>"dit vind ik kei goed"</i> kan ik nauwelijks inhoudelijk op in gaan) kan ik me voorstellen dat je "Quoten" maar irritant vind. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als dat gewoon aan JOU ligt en niet aan ons. Dus doe normaal of ga ergens anders klieren....

Agony schreef:
(quote)
Beste Danté, Quoten wordt hier gebruikt om duidelijk(er) te maken op welk bericht je reageert. Dit komt vaak de discussie ten goede en voorkomt onduidelijkheden. Maar aangezien met jou geen normale discussie te voeren valt (reacties bij films: dit is k#t of dit vind ik kei goed kan ik nauwelijks inhoudelijk op in gaan) kan ik me voorstellen dat je "Quoten" maar irritant vind. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als dat gewoon aan JOU ligt en niet aan ons. Dus doe normaal of ga ergens anders klieren....

Jammer dat ik nu ook moet gaan Qouten maar ik vind dat je niet zo moet zeuren over mij, ik hou nou eenmaal niet van 20 keer hetzelfde gezeur, maar ik zal er niet meer over zeuren als jullie niet meer zo over mij zeuren, ik heb jullie toch ook niet de heletijd naar benede gehaald en wat heb ik jou gedaan dat je zo pissig op me bent, zeg het me dan zal ik het voortan anders doen, zo okee, of moet je dit weer qouten omdat je het niet met me eens bent of omdat je gewoon over me wilt zeuren.

Jongens, misschien is het het beste Danté maar volledig te negeren, ik heb niet het idee dat hem iets aan het verstand te brengen is.

Zavo schreef:

Jongens, misschien is het het beste Danté maar volledig te negeren, ik heb niet het idee dat hem iets aan het verstand te brengen is.

Lijkt me een goed idee.. Scheelt ons een hoop ergenis.

Ja Zavo heeft gelijk elke letter die je aan hun besteed is, is een letter teveel.

Danté schreef:
Daar ben ik het mee eens maar ik kan er ook niks aan doen dat ze boos op me zijn en ik weet niet eens waarom ze eigenlijk zo boos op me zijn ik zeg gewoon of ik een film goed of slecht vind en val er verder niemand mee lastig, iniedergeval dat probeer ik dan.
Hoewel ik het met Zavo eens ben en ik eigenlijk niet meer moet reageren, wil ik het nog één keer proberen:

Meneer (of mevrouw) Danté, Of je een film goed of slecht vindt komt tot uiting in je stem (je weet wel: van 0,5 tot 5). Het is vervolgens niet noodzakelijk om loze berichten als "dit is een slechte film " te posten aangezien deze inhoudelijk geen toegevoegde waarde meer hebben (dat heb je met je stem al duidelijk gemaakt). Men (en ik dus ook) vindt het dus irritant om dit soort berichten te lezen. Als je inhoudelijk op cinematografische zaken, acteerprestaties, sfeerbeelden enz. wilt ingaan is dat prima; graag zelfs!! Maar van al die oppervlakkige opmerkingen worden we een beetje moe.

kos
Can't we All just........get along.(J. Nicholson)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:52 uur

geplaatst: vandaag om 05:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.