menu

De Site / Gebruikers / Newbies

zoeken in:
Nee geen scriptje, de stemmen werden heel netjes per 20 gemaakt (= stemtabellen)

Toen ze mij voor de eerste keer opviel gaf ze gedurend minstens 10 minuten alleen maar 4 sterren aan films. Dan kun je 2 dingen denken :
1.de stemmen zijn niet serieus maar willekeurig
2.ze heeft een script gebruikt

als ze geen script heeft gebruikt maar stemtabellen
blijft dus alleen mogelijkheid 1 over

of 3. ze heeft ergens anders al haar beoordelingen paraat staan.

Denk in dit geval aan Henk en zijn schriftje.

Wellicht dat deze user juist een nonsens emailadres heeft gebruikt om al die spam en pm tegen te gaan.

ik zat er ook niet op te wachten dat ik met pm's bestookt wordt.

maar ze kan op z'n minst een berichtje hier plaatsen, om aan alle onduidelijkheid een einde te maken.

Misschien idee voor de 101e Baantjer: Wie o wie is de onbekende mega-stemmer op MovieMeter.

roda schreef:

maar ze kan op z'n minst een berichtje hier plaatsen, om aan alle onduidelijkheid een einde te maken.
Waarom?
Er zijn zoveel stemmers die geen bericht achter laten.

En iemand met zoveel stemmen vind ik nog van meer waarde dan iemand die alleen ff zijn favo filmpje een 5 komt geven.

EmDee schreef:
En iemand met zoveel stemmen vind ik nog van meer waarde dan iemand die alleen ff zijn favo filmpje een 5 komt geven.
Dat ligt er maar net aan hoe zo iemand stemt. Maar het is denk ik wel zo dat als iemand maar luk raak stemt hier gauw genoeg wordt achtergekomen door 'de mensen'.

EmDee schreef:

of 3. ze heeft ergens anders al haar beoordelingen paraat staan.

Ja maar als jij 300 stemmen geeft per minuut kan niemand ze intypen en stemmen. Dus idd met stemtabellen, maar nu is mijn vraag : Welke zoekopdracht heeft ze dan gedaan ? Snapt er iemand wat ik bedoel ?

kappeuter (crew)
Get a life!

Wat kunnen mensen zich toch druk maken om niets he

Nog één keer, ik zal binnenkort eens kijken wat ik er aan ga doen, ben er nog niet uit. Ga er nou niet 30x per dag over beginnen, beetje vermoeiend. Stemmen verwijderen betekent sowieso dat ik weer allemaal dingen opnieuw moet gaan doorrekenen, iets waar ik nu geen zin in heb.

Welke zoekopdracht? Wat dacht je van de "alle films"-pagina's?

Ik heb haar/hem/het ook een berichtje gestuurd en daar kreeg ik een niet bepaald aardig antwoord op terug. Ze leest ze dus wel.

Heb het berichtje inmiddels aan Jordy gestuurd.

kappeuter (crew)
Wat denk je, als je 100 berichten van zeurende MM'ers op je dak krijgt ?!
Ik stem al jaren op imdb, niemand die me ooit heeft lastiggevallen om op een van de fora te posten. Heb mijn honderden stemmen daar nog nooit hoeven verantwoorden...

FisherKing
Idd kapp. Ik stuur trouwens nooit berichtjes

Ik heb reacties van Birdy gehad. Niet erg vriendelijk, niet in het Nederlands, maar de 2004-stemmen waren foutjes (2 op de 10.000 stemmen, niet veel dus), en hij/zij heeft geen zin om zich voor te stellen e.d., "ik kom hier om te stemmen, niet om vrienden te maken".

Dan is de vraag dus nu: gaan we iemand bannen, en stemmen verwijderen, alleen omdat ze niet aan de "community" wil meedoen. Ik zeg nee. Stemmen zijn normaal, geen top-lijsten beïnvloeding, dus ik laat ze staan. Sorry, Henk.

Jordy schreef:
Dan is de vraag dus nu: gaan we iemand bannen, en stemmen verwijderen, alleen omdat ze niet aan de "community" wil meedoen. Ik zeg nee.

Mee eens.

Jordy schreef:
Stemmen zijn normaal.

Ik vind ze anders nog steeds verre van normaal, maarja da's mijn mening.

kappeuter schreef:

Ik stem al jaren op imdb, niemand die me ooit heeft lastiggevallen om op een van de fora te posten. Heb mijn honderden stemmen daar nog nooit hoeven verantwoorden...

Ik denk dat het wel gaat om de manier waarop je stemt. Zoals deze persoon stemt dat kan gewoon niet kloppen. En als ik een berichtje stuur kan die persoon kiezen door of niet te antwoorden of normaal te antwoorden. Dan hoef ik geen f*ck ya te lezen!

KarinV schreef:

En als ik een berichtje stuur kan die persoon kiezen door of niet te antwoorden of normaal te antwoorden. Dan hoef ik geen f*ck ya te lezen!
Hij heeft eerst niet gereageerd.
Maar als je wordt dood gegooid met mailtjes van zeurende mede-users komt er een moment van die druppel en die emmer.
En dan is zijn reactie idd niet zo aardig meer.

FisherKing
Kan me de reactie heel goed voorstellen van Birdy.

Dus dat is het beleid hier? Lekker iemand uitschelden?? Gezellig dan. Dan stuur ik geen berichtjes meer naar iemand en doe ik ook maar niet meer mee in het forum enzo.

Kort voor de kar ?
Lange tenen ?
Stel je niet aan.

Inderdaad, wat een aanstellerij, en wat een gezeik om niks. Als mensen mij berichtjes gingen sturen puur vanwege mijn stemgedrag zou ik er ook flink genoeg van krijgen. Waar bemoeien jullie je mee? Goed, als het nou niet zou kloppen... maar volgens Jordy klopt het wel, dus ga je energie liever steken in nuttiger zaken.

puck schreef:

Als mensen mij berichtjes gingen sturen puur vanwege mijn stemgedrag zou ik er ook flink genoeg van krijgen.

Je kan ook op een beschaafde manier duidelijk maken dat je er niet van gediend bent om pm's te krijgen. Geen rede om maar meteen te gaan schelden. Toch raar dat er hier zo op wordt gereageerd, meestal schreeuwt iedereen moord en brand als er iemand zit te schelden en anderen niet 'respecteert'.

Natuurlijk hoef je niet meteen te gaan schelden, maar dat iemand er geirriteerd van raakt kan ik me dondersgoed voorstellen. Over respect gesproken...

puck schreef:

Over respect gesproken...

Ook apart dat er altijd zo gereageerd wordt als je zoiets aankaart.

KarinV schreef:

Dus dat is het beleid hier? Lekker iemand uitschelden?? Gezellig dan. Dan stuur ik geen berichtjes meer naar iemand en doe ik ook maar niet meer mee in het forum enzo.
Jij had gewoon de pech dat jouw mailtje aan hem/haar de eerdergenoemde druppel was.
Hij heeft geen zin in een discussie, maar wordt wel overspoeld met ongevraagde mailtjes. Dan knapt er natuurlijk een keer iets.

Ik heb 1 mailtje gestuurd, terwijl anderen er tig hebben gestuurd. Dan vind ik het abnormaal dat ik uitgescholden word en de rest geen reactie krijgt. Maar goed, ik weet wel wat ik ga doen.

In dat geval denk ik dat een paar excuses aan haar adres wel aan de orde zijn. In ieder geval alvast mijn welgemeende excuses en alsnog welkom op de site

KarinV schreef:

Ik heb 1 mailtje gestuurd, terwijl anderen er tig hebben gestuurd.
Maar voor hem zijn het gewoon allemaal mailtjes van voor hem onbekende personen allemaal over hetzelfde onderwerp.
Toevallig bij jouw mailtje over MovieMeter knapt er iets bij hem en is hij die "SPAM" zat. Jij hebt dus gewoon domme pech gehad dat hij juist op jouw mailtje heeft gereageerd.

Althans, dat is mijn theorie.

En dan nog vind ik het niet juist dat deze persoon mij dan gewoon mag uitschelden en dat dat blijkbaar wordt toegestaan.

FisherKing
Toegestaan ??? Waar heb je het over ?? over een PM'tje ? Die Dien je voor je te houden. Private Mail he.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.