menu

De Site / Gebruikers / Newbies

zoeken in:
Het is toch duidelijk nu , Mala Educación, La (2004) is nog in productie ! Pedro heeft hem zelf niet eens gezien laat staan 1 of ander oplichter !
Weg ermee !

FisherKing
Ja idd !

stinissen (crew)
cheater!! , kom op Jordy; Mala Educación, La (2004) is nog in productie ! Pedro heeft hem zelf niet eens gezien laat staan 1 of ander oplichter !
Weg ermee ! bron moviefreak#1

Even chillen Henk, je krijgt je plekje binnen een dag of wat vast wel terug

kappeuter (crew)
Haha, bevalt me wel zo. :evil

hahaha... vechten om de nr.1 spot!

stinissen schreef:

echt wel...batterijen er uit uit dat konijn...

hahaha

stinissen (crew)
kappeuter schreef:

Haha, bevalt me wel zo. :evil

Ouwe rotzak Alexander the great

kappeuter (crew)
Klinkt goed. Dat laatste dan...

stinissen (crew)
Maar wordt er nu nog wat gedaan aan die cheater alias birdy??

FisherKing
Kan toch ook een foutje zijn ?

2 stemmen fout op 9.679 stemmen is enkel een fout-marge van 0,02 %.

stinissen (crew)
FisherKing schreef:

Kan toch ook een foutje zijn ?

2 stemmen fout op 9.679 stemmen is enkel een fout-marge van 0,02 %.

Mala Educación, La (2004) is nog in productie ! Pedro heeft hem zelf niet eens gezien laat staan 1 of ander oplichter !
Weg ermee ! bron moviefreak#1

Dustyfan
Kan heel goed. Heb ook wel eens per ongeluk een stem geplaatst bij een film die ik niet gezien had, omdat ik die verwarde met een andere. Gewoon weghalen als je het ontdekt.
Een vergissing lijkt me geen reden tot ban ofzo.

precies. Iedereen kan fouten maken.

nonsens om daar meteen een ban voor uit te roepen.

W817 jongens, vandaag of morgen zitten die nieuwe batterijen erin, en dan zal ze ons zeker nog meer verrassen...

stinissen schreef:

Maar wordt er nu nog wat gedaan aan die cheater alias birdy??

Ja waarschijnlijk wel. Ga er nog even een nachtje over slapen.

Yak
Toch blijft die mysterieuze Birdy me intigreren. Als je het stemoverzicht bekijkt, ziet het er allemaal heel geloofwaardig uit - de 'gebruikelijke' halven en vijven zeg maar. Dat had hij/ze natuurlijk ook voor mekaar had kunnen door gewoon het gemiddelde van de score op MM of IMDb te kopiëren naar de eigen lijst, maar dat gaat ook niet op: een één voor The Royal Tanenbaums die op IMDb redelijk hoog scoort, maar ook een één voor Irréversible die op MM redelijk hoog scoort. En omgekeerd: een vijf voor Här Kommer Pippi Långstrump die op MM net boven de 2,5 uitkomt.
Die paar stemmen op nog niet gerealiseerde films maken deze user natuurlijk verdacht, maar dit kunnen inderdaad foutjes zijn. Birdy gun ik nog altijd het voordeel van de twijfel.

Kun je misschien zoiets maken als een waarschuwing voor opvallend gedrag, wanneer deze user inlogt danwel films wil beoordelen, Jordy? Kan ook in andere gevallen misschien handig zijn.

stinissen (crew)
Jordy heeft ook al berichten gestuurd net als vele andere van ons maar het reageert tot nu toe maar niet, ook op e-mail reageert het niet...

FisherKing
Niet reageren is natuurlijk wel erg slim om anderen zenuwachtig te maken.

Ik heb ook nog eens naar de stemmen gekeken van Birdy en waarempel niet eens zo heel veel rariteiten tegengekomen. Die ene film die nog niet uit zou zijn kan ook natuurlijk zomaar een foutje zijn (als je zoveel films gezien hebt wil je je wel eens vergissen in een titel). En tja, niet reageren op mail.. misschien heeft ze/hij een mailadres aangemaakt speciaal voor het registreren op de site. Doe ik ook vaak als ik mijn email niet kenbaar wil maken. Ik zeg: nog even afwachten, voordeel van de twijfel. Voor het zelfde geld blok je een hele grote filmliefhebber en dat lijkt me juist niet de bedoeling.

stinissen (crew)
Zie e-mail adres van birdy zo iemand kan ik niet plaatsen...

kappeuter (crew)
Nu weten we het wel Henk.

stinissen (crew)
kappeuter schreef:

Nu weten we het wel Henk.

Oke Kap ik hou er maar over op ik kan mijn hier vreselijk aan ergeren en ik vertrouw er op dat Jordy en jij dit in goed kunnen oplossen. Groetjes Henk

kappeuter (crew)
Dit laat ik mooi aan Jordy over.

kos
kappeuter schreef:

Dit laat ik mooi aan Jordy over.

Als birdy zo zijn/haar best doet om alle films met een stem te voorzien dan verdiend dat toch wel een ere plekje. Is immers veel werk in gestoken

een ban? omdat ze op een paar films die nog niet uit zijn of zelfs in productie zijn heeft gestemd? belachelijk. het is al aangegeven, dit kan gewoon een foutje zijn. (ze heeft op duizenden films gestemd).

ik zelf heb een paar dagen een stem gehad (toen ik hier nog maar net was uiteraard ) op LOTR; return of the king. ik kwam er pas na een paar dagen achter dat dit een foutje was. stel je voor dat ik daarvoor een ban zou hebben gekregen. zou een mooie boel zijn geweest. ik kan zo nog wel een aantal voorbeelden bedenken.

ik snap ergens wel dat stinissen en speedy (als veel stemmers) het niet kunnen hebben dat een newbie op een staat, maar who cares? er zijn belangrijkere dingen.

stinissen (crew)
Eerlijkheid berust op alles in het leven en hier zit een luchtje aan geloof me de toekomst zal het uit wijzen ( ook dit is het laatste wat ik er over kwijt wil..).

stinissen schreef:

Jordy heeft ook al berichten gestuurd net als vele andere van ons maar het reageert tot nu toe maar niet, ook op e-mail reageert het niet...

Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit een of andere figuur is die bij wijze van oefening een scriptje aan het uittesten is op MM.

Hoe zou je anders kunnen verklaren dat iemand in minder dan een dag 9679 stemmen uitbrengt en nieteens de moeite doet om een berichtje te posten?

En dan heb ik het nog nieteens gehad over zijn/haar e-mailadres en het feit dat er op al die pm's geen reactie komt ...

stinissen schreef:

Eerlijkheid berust op alles in het leven en hier zit een luchtje aan geloof me de toekomst zal het uit wijzen ( ook dit is het laatste wat ik er over kwijt wil..).

Daar sluit ik mij volledig bij aan...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:58 uur

geplaatst: vandaag om 04:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.