- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Is goed...
[note-to-self]Hmm, misschien een leuk idee voor een site...[/note-to-self]
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
waarom in godesnaam een ban? Waar slaat dat op?
"Je stemt teveel" mázzel. Zou een raar iets worden zo.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Wat een drukmakerij . Voorloopig als je niets van zekerheid hebt dat deze user bedriegt slaat een ban nergens op. Ik sluit me aan op de mening van blabla. Ik zou er eerst wat tijd laten over gaan.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Zo stond Citizen Kane de gehele tijd op 2,5 sterren, maar nu blijkt die film in 1 keer op 4,5 te staan.......sterker nog; in haar top 10 (en ze passeert al haar 5 sterrenfilms op deze wijze).
Ik geloof er geen hout van, zeker niet omdat ze ook al niet reageert op vragen van mede MM'ers.
Ik vind het maar een rare en tijdrovende grap trouwens.
speedy zei al, dat het tijd kost om al je stemmen te controleren. alleen maar een teken dat ze dat doet.
ze dacht wellicht 'damn een 2,5? heb ik dat daar neer gezet?' hup een 4,5.
dat ze 5 sterren films passeert, kan ik me ook nog wel iets bij voor stellen. ik vind life of brian eigenlijk ook niet een van de beste 10 films aller tijden. toch vind het de leukste komedie aller tijden (vond het wel leuk om er minimaal een komedie tussen te hebben) en het is een van die films waardoor ik van films ben gaan houden. dat verdiend een plekje in mijn top 10. misschien heeft citizen kane ook zo'n soort waarde voor birdy.
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
Allemachtig mensen, hebben jullie niets beters te doen dan als soort van wannabe inspector Clouseau te gedragen? Ik heb mijn eerste berichtje pas een maand of 2 na registratie gepost en me nooit officieel voorgesteld. Krijg een leven! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar wat als ze nou straks op élke film gestemd heeft? 
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Nou, ik ga het denk ik pas ongeloofwaardig vinden als ze op de door mij toegevoegde films gaat stemmen. Die films ziet niemand!! 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik vind het wel grappig dat ze op het moment hetzelfde stemgemiddelde als Stinissen heeft 
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Ik heb haar twee prive berichten gestuurd maar nog niks gehoord ik heb haar ook enkele pm gestuurd en tot nu toe ook niks.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Dat jullie hier nog serieus over kunnen lullen zeg, wat een Farce!!!
Kom op man, in 4 minuten 300 stemmen plaatsen en die allemaal een 3 geven... owkeeey 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dat ze (aangenomen dat Tanja haar echte naam is) een manier heeft gevonden om razendsnel te stemmen, wil nog niet zeggen dat haar stemmen niet oprecht zijn.
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Dat klopt maar waarom reageert het dan niet op e-mail of PM en als ze of het, zoveel gezien heeft zou ze denk ik van mijn leeftijd moeten zijn en iemand met zo een top 10 noemt zich zelf geen hoer; [email protected]. Ik denk dat jullie het laatst van haar of hem gehoord hebben op 8 november 2003, 16:08 uur.....
Kijk op PM niet reageren ala maar na zo een 25 mailtjes en dan nog niks ik wacht het maar even af...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat is ook mijn mening. Ik weet hoeveel uren ik films bekijk en hoeveel uren ik al gekeken heb, en een jongeling (in dit geval 'dame') van pakweg 20 jaar kan gewoonweg al die prenten niet bekeken hebben. No Way José... 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Ik denk dat jullie het laatst van haar of hem gehoord hebben op 8 november 2003, 16:08 uur.....
hoezo, heb je haar omgebracht, henk ? 
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Ik denk dat het weer over 23 jaar opduikt...:D
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Kijk op PM niet reageren ala maar na zo een 25 mailtjes en dan nog niks ik wacht het maar even af...
WTF? 25 stuks?
vind je het gek dat ze niet reageert? Als een of andere wildvreemde mij zo zat te spammen bedacht ik me wel een paar keer voordat ik reageerde.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
hoezo, heb je haar omgebracht, henk ? 
Hij heeft een 'Contract' geplaatst... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk dat jullie het laatst van haar of hem gehoord hebben op 8 november 2003, 16:08 uur.....
Dat je dat nou echt Stinissen? Daar is konijntje weer. Ik begin het hilarisch te vinden... 
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Nou stinissen, nog maar een lading pm's ofniet dan? 
Ze heeft trouwens ook gestemd op films uit 2004.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
idd gestemd op
Mala Educación, La (2004)
Polar Express (2004)
dus wat is er nog op tegen om deze 10.000 stemmen de prullenbak in te doen?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Aah, kunnen we niet even wachten tot ze alle films heeft gehad? Lijkt me zo leuk staan. 
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Helemaal eens met Jordy moviemeter is een eerlijke site.
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Ze reageert toch niet of is het een hij??
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
'Het ' is een 'het'. Het konijntje, het 'hoertje'... 
Maar serieus nu, het begint toch belachelijk te worden zeg...
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
echt wel...batterijen er uit uit dat konijn...
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
echt wel...batterijen er uit uit dat konijn...
idd
Stinissen is de enige echte nummer 1, wat stemmen betreft en daar mag geen oplichter aankomen.
en iemand die [email protected] gebruikt kan toch niet serieus genomen worden. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[quote]roda schreef:
Stinissen is de enige echte nummer 1, wat stemmen betreft en daar mag geen oplichter aankomen.
quote]
Ik dacht hem nochtans in te halen (in 2022 of zo)... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.