- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik geloof iig nooit dat je zo snel stemmen kunt uitbrengen en niet even moet kijken wat voor film dat ook alweer was. Bij zoveel films tenminste.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Persoonlijk geloof ik dat 'hoertje-konijntje' niet al te erg. Snel gaat ze wel. Persoonlijk had ik verschillende weken nodig om 2500 films allemaal na te kijken en dan pas te stemmen... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Misschien overgezet van IMDb ??
Dat heb ik ook gedaan Jay maar dan moet je ze nog één voor één nakijken en dan pas stemmen. En aan zo een snelheid, een echt konijn...
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Het kan zijn dat ze haar stemmen met een script uit IMDb heeft gehaald en met een script in MM kan pompen. Dan lijkt me er niks mis mee. En zo op het eerste gezicht zien haar uitgebrachte stemmen er wel oprecht uit.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als ze zo'n boel films gezien heeft zal ze ook geen 18 meer zijn zeker?
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Wat een ouwehoer 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
8408 films! Daar geloof ik dus echt geen donder van.... Heb haar een een paar uur geleden een PM gestuurd met de vraag of ze zich zou willen voorstellen, maar daar reageert ze dus (nog) niet op. Mijn twijfel groeit dus nog steeds.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat een ouwehoer 

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Het duurde mij ook heel lang om boven 2000 stemmen te komen - het hele alphabet doorgaan, en herinneren welke films ik heb gezien. Vele, vele uren over gedaan. En versprijd over vele dagen.
Als ze nou in haar profiel haar leeftijd zet, dan weten we misschien of we haar kunnen geloven.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Waarom zou dat niet kunnen, met die stemtabellen kun je toch heel snel stemmen. Ze stemt trouwens per regisseur volgens mij. 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
of ze is oud, of ze heeft geen leven, of ze stemt op films waar ze iets over weet maar niet per se heeft gezien.
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
h.stinissen's Movies Vote HistoryRecycle BinPendingMy Movies (all)DVDVHSLDTo BuyMust See Edit Categories...
9898 Titles
nu nog plaatjes vinden ik heb geen geheimen geboren 24-04-1963 e-mail [email protected] en ja het zou kunnen.... maar dan nog wie noemt zich nou hoertje heel heel vreemd.....
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
In haar Top10 staan alleen maar klassieke films. Ik denk wel dat ze de leeftijd heeft dat ze zoveel films zou hebben kunnen zien.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Daar gaat het nou net om
. Wij twijfelen dus of ze die klassiekers wel gezien heeft...
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Iemand die klassiekers in de top 10 heeft staan en dan als bij naam hoertje heeft .... in en in triest....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sja het email-adres doet een BReEeZaAH-tiener vermoeden, maar goed laten we het nog even afwachten. Kom op, Birdy, laat ons niet langer in spanning 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Wat is dat toch voor gezeur over je moeten voorstellen hier tegenwoordig. Ik vind het persoonlijk juist behoorlijk arrogant als je hier als nieuwkomer meteen een bericht aan jezelf moet wijden. Eerst maar eens stemmen, dan voorzichtig hier en daar wat reageren (maar eerst de kat uit de boom kijken hoe hier gediscussieerd worden) en eens wat losse berichtjes bij films plaatsen. Voorstellen zou ik niet doen voor je hier één à twee maanden actief rondhangt en (dus) zeker weet dat je hier wilt 'blijven', en zelfs dan alleen als je dat (voorstellen) echt zelf graag wil. Ik zit hier al ruim anderhalf jaar en ik heb me nog nooit voorgesteld.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Queto - als je meteen op #1 staat, vind ik het beleefd om een message achter te laten. Hopelijk laat ze nog wat horen.
Ik hoop in ieder geval van wel, want als ze werkelijk zo veel films heeft gezien, zal ze er wel wat over te vertellen hebben.
Heeft iemand haar geemailt?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik heb mijn oordeel toch weer klaar staan: nepperij
Ik was gisteren (en eergisteren) al verbaasd over haar stemgedrag.
Zo stond Citizen Kane de gehele tijd op 2,5 sterren, maar nu blijkt die film in 1 keer op 4,5 te staan.......sterker nog; in haar top 10 (en ze passeert al haar 5 sterrenfilms op deze wijze).
Ik geloof er geen hout van, zeker niet omdat ze ook al niet reageert op vragen van mede MM'ers.
Ik vind het maar een rare en tijdrovende grap trouwens.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Iemand die klassiekers in de top 10 heeft staan en dan als bij naam hoertje heeft .... in en in triest....
Bespeur ik een ietsiepietsie jaloezie? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb mijn oordeel toch weer klaar staan: nepperij
Ik was gisteren (en eergisteren) al verbaasd over haar stemgedrag.
Eergisteren was ze nog niet eens geregistreerd, dat is pas gisteren gebeurd: 6/11.
En heeft iemand al getracht haar te bereiken via haar e-mailadres op hotmail?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik verbaas me eerlijk gezegd ook heel erg aan haar stemgedrag. Als ze niet reageert op PM's dan zou een ban misschien een toepassing zijn?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Hoe weten we dat ze überhaupt weet hoe bijvoorbeeld die PM's werken? Als je niet op de updates-knop drukt, ontdek je echt niet dat mensen je een bericht proberen te sturen. Haar op grond daarvan bannen zou ik belachelijk vinden. Dat ik graag zie dat ze zich nader verklaart (want het is hoe dan ook opvallend), oké, maar naast dat is er wat mij betreft weinig aan de hand.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daarom zou het via haar opgegeven e-mailadres moeten gaan...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Een ban vind ik ook nergens op slaan.
Ze stemt toch ook normaal (niet de top 100 naar beneden)
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Nu staat Citizen Kane ineens op 5 sterren, en ook in haar top 10.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
Fijn met z'n allen op een ander aan het letten ?
Laten we eerst eens een weekje afwachten en kijken wat er allemaal gebeurd voor we gaan zeuren.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Maar zeuren is zo leuk
.
Klopt! Maar laten we dat dan over films doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.