- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Kan er eigenlijk geen slotje op Seagul films ? 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Kan er eigenlijk geen slotje op Seagul films ? 
Ik zie niet in waarom.
Ik heb eerlijk gezegd een beetje het gevoel dat Nomis en SSeagal dezelfde persoon is. Sinds Nomis is gebanned door Jordy, is een dag later nog een die hard Seagal-fan op MM gekomen, en reageert op dezelfde films als Nomis. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar ik wou het graag even melden.
Ik zeg NIET dat het allemaal waar is; het is alleen maar een vermoeden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij is nu met de Van Damme films begonnen... *zucht*
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
hij gedraagt zich (nu) normaal dus, who cares?
ik vind het wel grappig om te lezen hoe hij die verschrikkelijke films weet op te hemelen.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Ik heb eerlijk gezegd een beetje het gevoel dat Nomis en SSeagal dezelfde persoon is. Sinds Nomis is gebanned door Jordy, is een dag later nog een die hard Seagal-fan op MM gekomen, en reageert op dezelfde films als Nomis. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar ik wou het graag even melden.
Ik zeg NIET dat het allemaal waar is; het is alleen maar een vermoeden.
dat gevoel heb ik ook. toch is die ban effectief geweest. die sseagal gedraagt zich vooralsnog goed, dus hij heeft geleerd, mocht het dezelfde zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Precies. Stemmen van nomis gaan wel weg btw, als ik het niet vergeet (zijn nog steeds geen goede admin-functies voor
)
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
(zijn nog steeds geen goede admin-functies voor
)
Zeker een slechte programeur geweest die moviemeter heeft gemaakt. 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
gadverdamme zeg...ik dacht dat ik erg was, maar SSeagal slaat echt alles. 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Ze vinden dat ik onnodige berichten plaats. Wat ik aan berichten heb gelezen van SSeagal was nou ook niet echt bepaald nodig.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ze vinden dat ik onnodige berichten plaats.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Nieuwe gebruikster Birdy heeft een interessant e-mail adres. 
(sorry, moest even)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook erg benieuwd naar haar/zijn posts: ik heb nog nooit zoveel klassiekers, tip 50 en top 100 films in het 2 t/m 3 sterrenrijtje zien belanden.....heel benieuwd ben ik.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nou, opsteker voor de site: de stemtabellen werken blijkbaar prima. Pas één dag geregistreerd en nu al tegen de 2000 stemmen uitgebracht (en da's trouwens vier keer zoveel als linksgetekende die nu van schaamte tussen de coulissen duikt).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Inmiddels op plek 6 van de top 100! tijd om je voor te stellen, Birdy?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heb ik deze namiddag ook gezien, rare vogel. Enfin...vogel... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En jawel, Birdy slaat opnieuw toe. Rukt op naar nummer 2. Nog een beetje, en Stinissen gaat voor de bijl (nou ja, zijn eerste plaats dan toch)... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nou... dan moet Birdy haar aantal stemmen nog bijna verdubbelen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Aparte stemgrafiek heeft ze ook.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
't Zal wellicht aan mij liggen, maar ik vertrouw die Birdy niet helemaal. Zou ze wel weten dat ze al die films ook gezien moet hebben?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Dezelfde hoon die stinissen destijds ten deel viel...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Hoe bedoel je hoon?? Vind ik terechte opmerking als Birdy zich niet eens heeft voorgesteld hier.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Dezelfde hoon die stinissen destijds ten deel viel...
Zo bedoel ik het dus echt niet. Heb alleen m'n twijfels, waarvan Birdy tot nu toe het voordeel heeft. Ik hoop écht dat het allemaal klopt wat ze doet, maar ja, twijfels, dat wel...... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Hoe bedoel je hoon?? Vind ik terechte opmerking als Birdy zich niet eens heeft voorgesteld hier.
Heb ik ook pas na een tijdje gedaan. Eerst stemmen, dan posten.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Laten we het afwachten, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand bij wijze van flauwe grap (intussen) 7511 films gaat beoordelen. Herstel: 7607. Oké, er zijn in de laatste halve minuut weer bijna 100 films beoordeeld, dat lijkt me een persoon maar moeilijk te kunnen doen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
15.43u: daar ga je, Henk! 
Toch blijft het bizar: álle films die nu beoordeeld worden, krijgen 3 sterren. En er zijn in 4 minuten 320 nieuwe films beoordeeld.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Birdy met 7879 stemmen. Stinissen staat niet meer op nummer 1. Kan dit wel of houdt ze ons voor de gek?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Toch blijft het bizar: álle films die nu beoordeeld worden, krijgen 3 sterren.
Ik had het ook even gevolgd en ik zag dat zoveel films een 2,5 kregen toen een zooi film een 3 toen weer een zooi film een 3,5 enz. Ik vind het verdacht, maar ja dat had ik destijds ook bij Stinissen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.