- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Zijn we daar ook weer uit 

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heh. Ik vind dat Kimmie erg leesbaar schrijft. Maar inderdaad, sommige anderen mogen best wat meer hun best doen om hun berichten leesbaar te houden. Foutjes maken is helemaal niet erg (je kunt nu eenmaal niet verwachten dat iedereen foutloos spelt en grammatica tot in de puntjes beheerst), maar wanneer je zaken als grammatica en interpuntie achterwege laat, vind ik daar toch wel een zekere minachting voor de rest van de gebruikers uit blijken.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8845 stemmen
Jippie!! Ik ben vandaag 1 maand (vaste) gebruiker van MM!!! 
Plintkabouter
-
- 144 berichten
- 351 stemmen
Tja ik moet me ook nog wel voorstellen, ij deze dus... Rick ( Plintkabouter ), sommige kennen me misschien al via de chat op deze site. Maar het voorstellen moet natuurlijk ook nog ff formeel. ( ik kom er vandaag pas achter dat je jee kan voorstellen ). Doei, moet weer films een cijfer geven 
Newbie
-
- 271 berichten
- 353 stemmen
Ai, mijn naam zorgt al direct voor een slechte indruk. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22420 berichten
- 5127 stemmen
Zou stinissen zijn koppositie kwijtraken/ Zojuist heeft ene Topstemmer zich aangemeld.... veelbelovend
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Het is mogelijk. Maar dan moet topstemmer iets van 50 jaar oud zijn ofzo en elke dag een film kijken. 
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1067 stemmen
Serieus, kan MaTtIeBoY geen ban krijgen? Al die stomme berichten in m'n update lijst 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik kwam net de naam Queen_K tegen. Het eerste wat me te binnenschoot: Geadopteerd door Queto en Ramon K.... maar dat zal wel nooit gebeuren 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Newbie "thejashfan" heeft het voor elkaar gekregen om mijn geduld met slechts 2 berichtjes te verspelen en is geband
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Mag je tegenwoordig geen fan meer zijn van Jash? 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Wow, is dat een record? Niet dat er zoveel potentie in die jongen/meisje zat, maar toch wel erg snel 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nou, het eerste bericht was volgens mij "Lul niet!!!!!!" en in het tweede werden mensen voor eikel uitgemaakt. Terechte ban.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geen kloon van mij, voor de duidelijkheid 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
"nomis" gaf aan dat een waarschuwing (schelden, spoilers e.d.) niet interessant vond, en is nu geband
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.