• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Newbies

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

zucht...ik loop weer achter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

hehe kos, beetje opletten he?

T.O.

• 2422 berichten
  • 2800 stemmen

'Can't we all just get along' is toch een uitspraak van Rodney King uit zijn trial ?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Danté schreef:

Daar ben ik het mee eens maar ik kan er ook niks aan doen dat ze boos op me zijn en ik weet niet eens waarom ze eigenlijk zo boos op me zijn ik zeg gewoon of ik een film goed of slecht vind en val er verder niemand mee lastig, iniedergeval dat probeer ik dan.

Zeg dan eens waarom je een film niet goed vondt. En nou niet boos worden dat ik je gequote hebt, want ik wil dat, daar heb jij niks over te zeggen

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ps. Mijn dag is weer helemaal okeee lol

T.O.

• 2422 berichten
  • 2800 stemmen

Ja maar volgens mij is dat een parodiërende grap. Die zin wordt wel vaker gebruikt sindsdien.

ZULU

• 4 berichten
  • 4 stemmen

Ik vind Danté ook maar irritant. Hij heeft nix zinnigs te zeggen. Maar je mag wel je eigen mening hebben.

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Jongens ik ben er weer, maar ik zal dit keer als ik ergens wat over zeg wel zeggen waarom ik dat vindt en dus niet meer wat jullie dom vinden zeg dat ik een film goed of slecht vindt ik hoop dat het zo dan goed is want ik wil niet dat iedereen me haat of niet meer wat wil zeggen omdat ik niet van de films houd waar jullie van houden.

Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven en dat we weer vredig verder kunnen gaan en dus niet meer verder hoeven te gaan op wat ik eerst heb gezegt, je kunt de dingen namelijk niet terugdraaien en ik heb nou eenmaal domme dingen neergezet, ik bied jullie hiervoor nog mijn excuses.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Nu nog met wat punten, komma's en hoofdletters werken en we begrijpen je helemaal !

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Okee sorry als ik nix zinnigs heb te zeggen, maar waarom irriteren jullie je zoveel om iets wat ik in het begin heb gedaan het is onderhand al een paar uur verder en ik heb bijna nergens meer over gezeurd of gedaan, dus kunnen jullie me nu alsjeblieft vergeven ik vind het quoten ook wel okee als het maar in bepaalde mate blijft en niet om alles wat ik zeg er weer wordt gequote.

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Oh sorrie ik zag je bericht te laat pooze, maar ik zal het proberen te doen. Zover ik dat dan kan, want ik suck in nederlands.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik vind het wel prachtig die nieuwe termen....

schit en faag, je zou het als film maar zijn....

Dit was pooze... over en sluiten

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Bij Blade II:

Danté

Geplaatst: 16-04-2003 09:54:51

Ja Cornholio heeft gelijk dit is echt een coole film.

Ramon K

Geplaatst: 16-04-2003 12:38:03

Blade II is een zaadfilm........

Danté

Geplaatst: 16-04-2003 12:42:53

Ramon K geef dan eens een goede argument waarom deze film volgens jou zo'n saad film is, is het omdat je niet zo van actie films houdt.

Ramon K

Geplaatst: 16-04-2003 12:49:37

Blade II is een zaadfilm want........

1 de film is kut

2 de film kicks no ass

3 de fillum is klote

4 de film wakkert mijn zaad aan

Genoeg argumenten lijkt mij.......

Danté

Geplaatst: 16-04-2003 12:53:43

Ramon K dat vind ik geen argumenten dat noem ik gezeur over een film die je waarschijnlijk niet eens hebt gezien.

Wat klopt hier niet?? Oftewel, waarom moet ik hier zo om lachen... oftewel... ZIET hij het gewoon niet !?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Danté schreef:

...waarom ik dat vindt en ...dat ik een film goed of slecht vindt

maar dan blijken ineens de lagere schooljaren uiteindelijk toch hun vruchten af te werpen

...omdat ik niet van de films houd waar jullie van houden.

Hoera zomaar in 1 keer goed, maar helaas komt daarna weer:

...ik eerst heb gezegt

Als je dan al bewust de simpele weg kiest probeer dan taalkundig de lat op lager schoolniveau te leggen.

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Waarom quote je mijn foute zinnen, ik zei toch al dat ik niet zo goed ben in nederlands, daar kan ik toch niks aan doen.

Als jij geen engels kan zeur ik daar toch ook niet over.

Droopy

• 357 berichten
  • 406 stemmen

Let's try in English then.

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Thats fine with me.

Danté

• 50 berichten
  • 35 stemmen

Oh sorry I forgot the "'" in that's I know it was a mistake sorry it won't happen again.

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

You Qoute me whole the time witout a goed reeshon!

zoiets?

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Danté the fist member of moviemeter.co.uk?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ok Yak! En excuses Jordy voor het extra weghaalwerk dat we je hebben bezorgd.....

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik stel voor dat Jordy deze hele thread wegmietert en we weer gewoon normaal gaan doen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

alle bovenstaande newbies die zich niet aan de regels denken te hoeven houden hebben hierbij een laatste waarschuwing te pakken, dit is TE vermoeiend

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Ik sluit mij bij het bovenstaande aan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dante is hierbij geblokkeerd, wie zijn er nog meer vervelend? (geen zin om al die disussies te lezen)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

Dante is hierbij geblokkeerd

..een heeft inmiddels beterschap beloofd

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik beloof ook beterschap!

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Ramon K schreef:

Ik beloof ook beterschap!

Is er iemand ziek dan?

oepzz...

Sorry...

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.

OK, het werd iets te veel van t goede, maar zonder erop te reageren blijven deze persoontjes aan de gang en komt dit soort gedrag nog in lengte van dagen terug....

Er moet gewoon voor newbie's een groot pop-up scherm komen (die niet te killen is) en daar moeten ze accoord gaan met wat kleine simpele regeltjes (ik noem een Regel 1. Niet Schelden). Maargoed, dat is helaas niet mogelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.