- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Newbies
Newbies
T.O.
-
- 2422 berichten
- 2800 stemmen
'Can't we all just get along' is toch een uitspraak van Rodney King uit zijn trial ?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Daar ben ik het mee eens maar ik kan er ook niks aan doen dat ze boos op me zijn en ik weet niet eens waarom ze eigenlijk zo boos op me zijn ik zeg gewoon of ik een film goed of slecht vind en val er verder niemand mee lastig, iniedergeval dat probeer ik dan.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ps. Mijn dag is weer helemaal okeee
lol
T.O.
-
- 2422 berichten
- 2800 stemmen
Ja maar volgens mij is dat een parodiërende grap. Die zin wordt wel vaker gebruikt sindsdien.
ZULU
-
- 4 berichten
- 4 stemmen
Ik vind Danté ook maar irritant. Hij heeft nix zinnigs te zeggen. Maar je mag wel je eigen mening hebben.
Danté
-
- 50 berichten
- 35 stemmen
Jongens ik ben er weer, maar ik zal dit keer als ik ergens wat over zeg wel zeggen waarom ik dat vindt en dus niet meer wat jullie dom vinden zeg dat ik een film goed of slecht vindt ik hoop dat het zo dan goed is want ik wil niet dat iedereen me haat of niet meer wat wil zeggen omdat ik niet van de films houd waar jullie van houden.
Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven en dat we weer vredig verder kunnen gaan en dus niet meer verder hoeven te gaan op wat ik eerst heb gezegt, je kunt de dingen namelijk niet terugdraaien en ik heb nou eenmaal domme dingen neergezet, ik bied jullie hiervoor nog mijn excuses.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Nu nog met wat punten, komma's en hoofdletters werken en we begrijpen je helemaal ! 
Danté
-
- 50 berichten
- 35 stemmen
Okee sorry als ik nix zinnigs heb te zeggen, maar waarom irriteren jullie je zoveel om iets wat ik in het begin heb gedaan het is onderhand al een paar uur verder en ik heb bijna nergens meer over gezeurd of gedaan, dus kunnen jullie me nu alsjeblieft vergeven ik vind het quoten ook wel okee als het maar in bepaalde mate blijft en niet om alles wat ik zeg er weer wordt gequote.
Danté
-
- 50 berichten
- 35 stemmen
Oh sorrie ik zag je bericht te laat pooze, maar ik zal het proberen te doen. Zover ik dat dan kan, want ik suck in nederlands.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik vind het wel prachtig die nieuwe termen....
schit en faag, je zou het als film maar zijn....
Dit was pooze... over en sluiten 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Bij Blade II:
Geplaatst: 16-04-2003 09:54:51
Ja Cornholio heeft gelijk dit is echt een coole film.
Geplaatst: 16-04-2003 12:38:03
Blade II is een zaadfilm........
Geplaatst: 16-04-2003 12:42:53
Ramon K geef dan eens een goede argument waarom deze film volgens jou zo'n saad film is, is het omdat je niet zo van actie films houdt.
Geplaatst: 16-04-2003 12:49:37
Blade II is een zaadfilm want........
1 de film is kut
2 de film kicks no ass
3 de fillum is klote
4 de film wakkert mijn zaad aan
Genoeg argumenten lijkt mij.......
Geplaatst: 16-04-2003 12:53:43
Ramon K dat vind ik geen argumenten dat noem ik gezeur over een film die je waarschijnlijk niet eens hebt gezien.
Wat klopt hier niet?? Oftewel, waarom moet ik hier zo om lachen... oftewel... ZIET hij het gewoon niet !?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...waarom ik dat vindt en ...dat ik een film goed of slecht vindt
maar dan blijken ineens de lagere schooljaren uiteindelijk toch hun vruchten af te werpen
Hoera zomaar in 1 keer goed, maar helaas komt daarna weer:
Als je dan al bewust de simpele weg kiest probeer dan taalkundig de lat op lager schoolniveau te leggen.
Danté
-
- 50 berichten
- 35 stemmen
Waarom quote je mijn foute zinnen, ik zei toch al dat ik niet zo goed ben in nederlands, daar kan ik toch niks aan doen.
Als jij geen engels kan zeur ik daar toch ook niet over.
Danté
-
- 50 berichten
- 35 stemmen
Oh sorry I forgot the "'" in that's I know it was a mistake sorry it won't happen again.
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
You Qoute me whole the time witout a goed reeshon! 
zoiets?
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
Danté the fist member of moviemeter.co.uk?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ok Yak! En excuses Jordy voor het extra weghaalwerk dat we je hebben bezorgd.....
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik stel voor dat Jordy deze hele thread wegmietert en we weer gewoon normaal gaan doen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
alle bovenstaande newbies die zich niet aan de regels denken te hoeven houden hebben hierbij een laatste waarschuwing te pakken, dit is TE vermoeiend
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dante is hierbij geblokkeerd, wie zijn er nog meer vervelend? (geen zin om al die disussies te lezen)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dante is hierbij geblokkeerd
..een heeft inmiddels beterschap beloofd
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Jongens, probéér althans je even in te houden in plaats van Danté steeds maar weer uit te dagen. Dit begint redelijk vermoeiend te worden.
Er moet gewoon voor newbie's een groot pop-up scherm komen (die niet te killen is) en daar moeten ze accoord gaan met wat kleine simpele regeltjes (ik noem een Regel 1. Niet Schelden). Maargoed, dat is helaas niet mogelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.