• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.166 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Ronnievb schreef:

Leuk! erg leuk gemaakt. Veel werk aan gehad dat je hem nu pas op het internet zet?

Dank je.

Nee het was eerder nalatigheid en wat problemen met het juiste type bestand te maken. De beeldkwaliteit werd er bij verschillende programma's flink minder door.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een leuk filmpje. Met wat voor camera geschoten?

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Normale videocamera. Beetje oud. Maar de kwaliteit was zeer goed (niet echt goed te zien op de site).

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Heel leuk gemaakt hoor. Leuk filmpje.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Lijkt wel wat op friday 2

goed filmpje trouwens

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Cool filmpje!!!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Bedankt voor de leuke reacties! Als iemand kan definieren wat hij/zij leuk eraan vond en wat niet, zou ik dat erg op prijs stellen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom heb je dat laatste stukje achter de aftiteling geplakt en niet ervoor?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

salvatore schreef:

Bedankt voor de leuke reacties! Als iemand kan definieren wat hij/zij leuk eraan vond en wat niet, zou ik dat erg op prijs stellen!

Zal het filmpje een dezer dagen eens bekijken en wat "feedback" geven . Heb momenteel te weinig tijd.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Lekker kort filmpje. Halloween zag ik nog even langskomen & de bekende soudtrack ervan. Leuk gedaan salvatore.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Quido schreef:
Waarom heb je dat laatste stukje achter de aftiteling geplakt en niet ervoor?

We wilde na het 'einde' even een rustpauze inlasten (anders was het allemaal iets te vlug achter mekaar) om daarna als extra'tje door te schemeren dat er een vervolg komt. .

film_kaza schreef:
Lekker kort filmpje. Halloween zag ik nog even langskomen & de bekende soudtrack ervan. Leuk gedaan salvatore.

Ja, inderdaad

Misschien een leuk feitje (bij de kenners zal het misschien al opgemerkt zijn) dat de jongen in het begin wakker schrikt door het schrikeffect van het begin van Halloween zelf (bij het stuk voordat michael zijn zus vermoord) en het beeld dat je daarna te zien krijgt is van het einde van de film.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik vond het vrij ok. gemaakt maar helaas wel nogal allemaal cliché en voorspelbaar. Jongen fietst over verlaten weggetje met muziek uit Halloween, ik heb het in driekwart van de amateur horrorfilmpjes voorbij zien komen. Helaas. Het stukje na de aftiteling was dan wel weer wat interessanter. Maar hoezo zat het ná de aftiteling?

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

feanaro surion schreef:

Ik vond het vrij ok. gemaakt maar helaas wel nogal allemaal cliché en voorspelbaar. Jongen fietst over verlaten weggetje met muziek uit Halloween, ik heb het in driekwart van de amateur horrorfilmpjes voorbij zien komen. Helaas. Het stukje na de aftiteling was dan wel weer wat interessanter. Maar hoezo zat het ná de aftiteling?

We hadden ook verder geen intenties om het onvoorspelbaar te maken, gewoon net zoals de oude slashers. Daarom ook een flinterdunne verhaallijn om een aanleiding voor de moorden te hebben.

Is dan inderdaad jammer van het begin. Ik wist zelf niet dat dat al is een keer was gedaan. Wist natuurlijk wel dat er iets in de trend al was gedaan maar niet zo specifiek.

Over het stuk na de aftiteling is gewoon zo voor gekozen, we vonden het zo het beste passen. Tuurlijk hadden we het er ook voor kunnen plakken of tussen maar we wilde gewoon een rustpauze ertussen creëren.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Halcyon schreef:

Zal het filmpje een dezer dagen eens bekijken en wat "feedback" geven . Heb momenteel te weinig tijd.

Ik kijk er naar uit

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

salvatore schreef:

(quote)

Tuurlijk hadden we het er ook voor kunnen plakken of tussen maar we wilde gewoon een rustpauze ertussen creëren.

Oké duidelijk

Midnite

• 27 berichten
  • 0 stemmen

waarom krijgen deze jongens geen kans??

als de film flopt,weten we zeker dat ze het nooit meer doen.

Er zijn sowieso veel te weinig (goede) NL horrorfilms

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Midnite schreef:

Je bedoelt om een volledige budget horrorfilm te maken?

Misschien komt het er ooit nog van. Deze film was ons eerste serieuze project en in 1 dag geschoten met weinig/geen voorbereidingen/budget, kan er alleen maar van dromen wat we allemaal met serieus materiaal kunnen doen.

Fontane

• 51 berichten
  • 46 stemmen

Midnite schreef:

Maar er zijn wel teveel mensen die het proberen! Daarom is er niet altijd budget... Soms helaas, maar sommige projecten hebben ook niet veel toekomst vanaf dag 1

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Salvatore, kan je soms even vertellen welke muziek je precies allemaal hebt gebruikt? Meende ook wat Marco Betrami te horen, maar ik kan het verkeerd hebben.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

neo schreef:

Salvatore, kan je soms even vertellen welke muziek je precies allemaal hebt gebruikt? Meende ook wat Marco Betrami te horen, maar ik kan het verkeerd hebben.

Alle muziek die we gebruikt hebben staat in de aftiteling van de film. We hebben in de meeste gevallen de soundtracks van horrorfilms gebruikt zoals Halloween, The Hills Have Eyes, Texas Chainsaw Massacre. Ik geloof dat we niks van Marco Betrami gebruikt al zou het kunnen dat we iets van Scream hebben gebruikt.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Ok, dank. Het is soms helaas wat moeiljk om het werk van vele componisten te onderscheiden, aangezien vele met dezelfde stijlmiddelen en instrumenten hun muziek voor een bepaalde film componeren. Zie nu dat The Descent ook gebruikt is. Heb die muziek van David Julyan weleens opstaan, maar ik kon het werkelijk niet als zodanig herkennen als van hem. Vond de muziek een goed geheel vormen. Afgezien van Halloween, waar zoals al meerdere zeiden, het toch wel erg vervelend wordt dat het steeds weer gebruikt wordt als hommage.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Ja, ik ben niet bekend met andere amateur hommages/horrorfilms. Maar de Halloween soundtracks zullen iig niet in de volgende film worden toegepast (als die er nog komt dan).

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Sorry maar zelfs voor een amateur filmpje vind ik het niks. Niet grappig, niet spannend echt niks..

Ik moet wel zeggen dat jullie goed met muziek zijn omgegaan.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik kon geen zelfde topic vinden dus open ik het maar

Hebben jullie zelfgemaakte creaties van een film ofzo>?

Deze heb ik van het weekend gemaakt

(afbeelding)

Dak scene van Step Up Wat vinden jullie?

Ik weet alleen niet hoe je doorzichtige tekst op een plaatje kan krijgen

Dat je wat typt en dat je de achtergrond nog gewoon ziet

Daarom heb ik het made by maar aan het eind gedaan maar vind dat helaas niet zo mooi

En heb deze maar is gemaakt met een youtube filmpje dus is niet zo mooi

Krijg de dvd dus dan maak ik hem net zo als die van step up

Is trouwens de regen scene van You Got Served

(afbeelding)

Wat vinden jullie ervan?

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik zal het niet zien omdat ik niet bekend ben met Step Up, maar wat heb je hier zelf gedaan dan?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik heb een vervolg op 'Gegen die Wand' gemaakt.

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

Wow...voortaan maar even een "stunt double" gebruiken!

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Hannibal schreef:

.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ah, je ambieert dus wel naar een carriere als stuntdubbel van (god-hoe-heet-ie-ook-alweer) die gast van Jiskefet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.