• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.379 stemmen

Wat was je eerste film?

zoeken in:

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Freddy's Dead: The Final Nightmare

Was de eerste bioscoopfilm die ik ooit zag. Met een groep vrienden. Meer lopen kloten met popcorn gooien enzo dan echt opletten, maar evengoed.

Eerste film in het algemeen kan ik me onmogelijk herinerren. Maar zou best wel een The Good, The Bad & The Ugly geweest kunnen zijn gezien mijn vader toen die tijd die film vaak keek.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan het me ook moeilijk herinneren.

Ht enige wat ik me wel herinner dat ik heel vaak 'Watership Down' keek. Maar ik denk niet dat dat mijn eerste film was.

zip

• 119 berichten
  • 236 stemmen

Mijn eerste film ervaring was 'Mon Oncle' van Tati. Trots als een aap was ik dat ik met mijn papa mee naar De Calypso mocht. Een ukkie dat heel graag groot wou zijn. Ik begreep er niets van, maar was wel gefascineerd. (ach, het is een mooi verhaal als je op een filmschool wil binnen geraken, je zag die proffen zo een traantje wegpinken) Mijn tweede was Alladin, die begreep ik wel.

XfofaXX

• 566 berichten
  • 1444 stemmen

Mijn allereerste film in de bioscoop was Mortal Kombat. Ik was 6 denk ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mijn eerste film in de bioscoop was Terminator 2.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Nomak schreef:

Mijn eerste film in de bioscoop was Terminator 2.

Tja met zo een uitmuntende start van je bioscoopcariere is het wel te begrijpen dat je filmfan bent geworden

master_denhaag

• 83 berichten
  • 443 stemmen

mijn eerste film in de bioscoop was heel vroeger, dat was the bluebrothers deel 1

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

zo ver ik me nog kan herrineren was dat Sneeuwwitje of Robin Hood in iedergeval een disney film

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Mijn eerste bioscoop film was Lady & de Vagerbond die weer opnieuw in de bioscoop draaide. Mijn moeder had zich vergist in de titel en wou eigelijk naar 101 echte dalmatiers Ik had er ook een kleurplaat meegenomen en daarmee kaartjes gewonnen voor Hercules, mijn tweede bioscoop film

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Sneeuwwitje..zo rond 1981 denk ik.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Starwars, toen hij uitkwam ('77)

Is nu nummer 4, maar was toen de enige

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Niet mijn eerste film, maar wat mee nog goed bijstaat is Grease in Cinerama in Rotterdam. Toen nog 1 zaal met ruim 1200 zitplaatsen.

Een paar aar later kwam ik er pas achter wat een grote hoeveelheid schuttingtaal er in die film zat.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Mijn eerste film in de bioskoop was The Lion King. Ik weet nog heel goed dat ik een zak met frambozensnoepjes had meegenomen.

Jennifer

• 69 berichten
  • 28 stemmen

Mijn allereerste film in de bioscoop was óf Hair, óf Pinkeltje, ik weet dat ik beide films in mijn vroege jeugd heb gezien. Maar welke eerst weet ik niet meer.. maar gezien het genre van beide films vermoed ik dat het Pinkeltje is

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Mijn eerste bioscoopfilm was Taran en de Toverketel.

kimde

• 54 berichten
  • 10 stemmen

Bambi......

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Ducktales of Sneeuwwitje, kan het me niet precies meer herinneren, was mijn eerste bioscoopfilm toen ik een jaar of 6-7 was.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

echt geen idee, maar het zal wel een kinderfilm zijn geweest. Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel zou het best wel eens kunnen zijn geweest. 'Zwelgje!'

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

De kleine zeemeermin toen ik 6 was met pappie en mammie naar de bios

Matrix88

• 2 berichten
  • 36 stemmen

Mijn eerste film heel lang geleden was Sneeuwitje in een bioscoop met doorlopende vertoning

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Mijn eerste bioscoopfilm, die ik me nog kan herinneren keek ik met mijn ouders, en ik dacht, dat het Pocahontas was, of de Lion King. Ik vond al die Disney's echt zo fantastisch!

Zuiderpark

• 75 berichten
  • 86 stemmen

Taran en de Toverketel in de bios.

Ik vond hem best eng toen

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Eerste film in de bios herinner ik me niet zo 123 maar Oliver & Co staat me nog goed bij. Verder weet ik wel wat mijn eerste horrorfilm was nml Alien Keek ik altijd stiekem op VCC nog toen mn vader op werk was en moeder en broertje zwemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoe kan het ook anders.

De 1e film in de bios die ik zag was ''Titanic'', zover ik nog terug kan denken.

De 1e film op tv is wat lastiger, de 1e actiefilm weer ik wel nog maar de titel is me ff ontglipt.

Help eens ff, met Jean Claude van Damme in de bak samen met de Sandmann volgens mij.

A.S.E.

• 386 berichten
  • 1476 stemmen

Teenage Mutant Ninja Turtles III...

Wat waren die Turtles toch cool toen !!!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Materny schreef:

Help eens ff, met Jean Claude van Damme in de bak samen met de Sandmann volgens mij.

Death Warrant.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Mijn 1e film was Home Alone denk ik.Althans, dat was de enige film die ik keek toen ik nog jong was.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Juist,die ja

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

Ehhm de eerste bioscoop film was Bambi al kan ik me die niet herineren.

de eerste bioscoop film die ik me kan herinneren is de kleine zeemeermin.

de eerste film die ik van mijn eigen geld heb gekocht en ook nogsteeds heb is :Benji the Hunted

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Mijn 1e film was Home Alone denk ik.Althans, dat was de enige film die ik keek toen ik nog jong was.

(afbeelding) En net 16 geworden ben je echt oud.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.