• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.134 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

berichten zoals

Goede film 4*

Bagger film 0,5*

maar het is natuurlijk wel handig als men een post plaats met inhoud, ikzelf kijk gewoon bij bepaalde users hun berichten(noem geen namen btw jij bent er 1 van onderhond,) dat geeft mij genoeg info over een film alhoewel ik natuurlijk er zelf uiteindelijk ook een mening over heb.

niethie

• 7319 berichten
  • 7253 stemmen

Post zelf ook altijd een bericht bij de film waar ik op stem ook al ik het lang geleden dat ik hem zag en dat is me tot nu toe bij alle 423 films waar ik op gestemd heb gelukt...

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Co Jackso schreef:

Dat zou dus betekenen dat die gebruikers op elk moment van de dag flashbacks krijgen van tientallen films die hij in het verleden gezien heeft. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.

Hmmm, dit gebeurt mij wel eens, hoor! Dan zie ik in de updates een titel langskomen en denk ik: "o, jaaaah! Die!"

Of als iemand in een recensie refereert aan een titel, of vraagt om een titel in het forum, of als ik bij een regisseur zijn oeuvre bekijk. En dan kan het ineens hard gaan met het stemmen!

Het verbaast me hoeveel films ik al gezien heb in mijn leven (zonder dat ik uitgesproken filmfreak was!).

Ik probeer zoveel mogelijk te recenseren, maar soms doe ik het gewoon bewust niet. Vooral in geval van jeugdfilms die als kind heb gezien. Daarvan weet ik niet altijd meer het naadje van de kous, maar ik heb daarover alleen nog een soort van 'gevoel' van overgehouden hoe ik die als kind vond! Dus wat moet ik dan opschrijven?

Dan kan je eisen om de film nogmaals te gaan zien, maar ik leg me prioriteiten dan toch liever bij films die meer passen bij mijn leeftijd (als de films überhaupt nog te krijgen zijn!). Bovendien zou ik de film dan als volwassene gaan recenseren en dan ben ik ook niet meer de juiste doelgroep! Mijn eerste cijfer lijkt me dan toch sowieso accurater!

Overigens vind ik 100 berichten bij 7000+ stemmen inderdaad ook wel wat weinig............

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Baggerman schreef:

Overigens vind ik 100 berichten bij 7000+ stemmen inderdaad ook wel wat weinig............

Laat staan 9 of 60. Maar goed er zijn 4000+ stemmers met 0 berichten.

Ik vind dat je dat zelf moet weten, maar ik haal de meeste interessante users voor mijzelf uit hun stemgedrag én de berichten die ze posten bij interessante titels en regisseurs. Als je zelf weinig post kom je minder in contact en krijg je minder tips.

Overigens zijn we geloof ik helemaal off topic en hoort dit op "waar gebruik jij het forum voor" thuis

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Hmmm, dit gebeurt mij wel eens, hoor! Dan zie ik in de updates een titel langskomen en denk ik: "o, jaaaah! Die!"

Heb ik in het verleden ook gedaan en nu heb ik daar spijt van. Ik zie liever dat mijn stemmen een accuraat beeld vormen van mijn filmbeleving in plaats van een lijst die enkel aangeeft welke films ik gezien heb. Ik heb al vele stemmen verwijderd, maar zo nu en dan kom ik weer een aantal stemmen tegen, die volgens mij misplaatst zijn. Zo heb ik vandaag mijn stemmen bij de Doctor Dolittle- en Problem Child-films weggehaald. Die films heb ik voor mijn MovieMeter-periode gezien, wat betekent dat ik heel anders naar de films keek. Ik was jong en een film was leuk of niet leuk; vaak was er geen middenweg.

Nu hou ik al tijdens het kijken van een film rekening met mijn stem op moviemeter, waardoor de stem veel betrouwbaarder is. Achteraf is het onvermijdelijk de film met een roze bril te evalueren (of juist andersom), waardoor het oordeel 'gekleurd' is. Nu hoeft dat niet per se verkeerd te zijn. Een film is immers meer dan de som der delen; een beoordeling moet dus berusten op de film als geheel en niet op de afzonderlijke scènes. De intro, het middenstuk en het slot zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, waardoor het goed mogelijk is dat het einde van een film het voorgaande deel naar een hoger niveau tilt. Echter, tegenwoordig is er (helaas?) steeds meer sprake van een plottwist, die er voor zorgt dat het overige deel van de film in de vergetelheid geraakt - de kijkers heeft immers enkel oog voor de schokkende wending. Als tussenweg tracht ik bij de totstandkoming van mijn stem mijn gevoel tijdens het kijken te combineren met mijn gevoel na afloop van de film.

Bij films die ik voor mijn MovieMeter-stem zag - in een periode waarin ik nog niet in stemmen dacht - is die combinatie onmogelijk. Om mijn stemmenlijst toch een coherent geheel te laten vormen, heb ik besloten alle stemmen van voor mijn MovieMeter-periode weg te halen. Ik schat dat zeker negentig procent van mijn huidig aantal stemmen bestaat uit films die ik in mijn MovieMeter-periode zag - dus dat gaat de goede kant op. Toch ben ik nooit volledig tevreden over mijn stemmenlijst - bepaalde stemmen 'vertrouw' ik niet helemaal. Wat kan ik dan met andermans stemmen? Onmogelijk te zeggen. Dan maar recensies lezen.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

ik heb zo juist mijn 3600 bericht gehaald

zijn er al wat

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bij Finding Neverland net mijn 6.000ste stem geplaatst.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Gefeliciteerd! Daar doe ik nog wel twee jaartjes over...

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ik nog een jaartje of 10, 20 Gefeliciteerd overigens.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Prachtige mijlpaal Speedy, gefeliciteerd.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8222 stemmen

Gefeliciteerd beiden.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Gefeliciteerd Speedy Gonzales!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Het gaat weer erg rapido met speedy

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

proficiat Speedy! mooie mijlpaal

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Flinke bagage heb je daar Speedy!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heb men 700ste stem geplaatst.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Gefeliciteerd Speedy, Metalfist en 606!

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Leland Palmer schreef:

Gefeliciteerd Speedy, Metalfist en 606!

dankje je bent de eerste

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

606 schreef:

(quote)

dankje je bent de eerste

Nee hoor, Spetie had je al gefeliciteerd...

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Nee hoor, Spetie had je al gefeliciteerd...

oh ja sorry

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Net (eindelijk) m'n 1000e stem geplaatst.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1829 stemmen

Gefeliciteerd. Toch wel 1 van de mooiste mijlpalen van het aantal stemmen.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Gefeliciteerd makker!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Metalfist & Tommeh, beiden gefeliciteerd. De teller tikt sneller dan je denkt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vandaag mijn 1000ste bericht gehaald.

Ben bezig met het invoeren van mijn volledige dvd collectie en dat zijn er nog vele honderden, dus er komen er nog zat bij

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

606 en Ajax&Litmanen1 gefeliciteerd!!!!!!!!!!

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

gefeliciteerd allemaal en bedankt

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Mijn 800ste stem geplaatst.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

gefeliciteerd

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Proficiat !

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.