- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1829 stemmen
7000 toevoegingen 
Zijn er echt enorm veel.
Mijn complimenten!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Gefeliciteerd Henk met deze prestatie. Is niet niks als je bijna 15 % van alle films op de site zelfstandig hebt toegevoegd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Proficiat !! Serieuze bijdrage. 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
7000 toevoegingen 
Gefeliciteerd! Je bent toch wel de Methusalem van MM! 
(volgers van de serie 'Highlander' weten wat ik bedoel met Methusalem...).
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
mijn complimenten stinissen erg goed
gefeliciteerd
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ben sinds donderdag alweer 4 jaar dit forum aan het 'bevuilen'. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
1550 films gezien met een gemiddelde van 3.00 en ik sta op plaats 200 van de stemmen lijst onder de gebruikers. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8222 stemmen
Gefeliciteerd Macmanus en Stinissen! 
niet alleen Henk's toevoegingen zijn onoverschrijdbaar 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Beetje laat maar toch nog gefeliciteerd Henk!
stinissen (crew films & series)
-
- 23502 berichten
- 77021 stemmen
Beter laat als nooit 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
dit zou mijn 5000ste berichtje op de site moeten zijn 
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Gefeliciteerd Mochizuki Rokuro met het bereiken van de 6e plaats in de gebruikerslijst stemmen. Een topprestatie! Op naar de vijfde!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik denk niet dat Speedy en co daar aan mee zullen werken. 
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Ik denk niet dat Speedy en co daar aan mee zullen werken. 
Als Mochizuki maar de juiste prioriteiten stelt hebben zij weinig keus...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Waarschijnlijk is Mochizuki niet de enige die prioriteiten stelt 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Waarschijnlijk is Mochizuki niet de enige die prioriteiten stelt 
Als Mochizuki de juiste prioriteiten stelt dan kijkt hij gewoon wat hem goede films lijkt en geniet daarvan....
Het is toch geen wedstrijd hoop ik? (of kijken jullie splitscreen fastforward tegelijk naar twee films met de minimaal vereiste speelduren?)
Overigens iedereen met hun mijlpalen gefeliciteerd die ik nog niet heb gefeliciteerd!
En ik wil mijn waardering uitspreken aan eenieder die op deze site bivakkeert, want jullie helpen mij in ieder geval wel enorm door het waarderen en recenseren van films. Hierdoor wordt ik geintroduceerd aan films en regisseurs waarvan ik nog nooit heb/had gehoord en houdt ik een onafzienbare uitdagende 'nog te zien' lijst!
Bovendien zorgen jullie commentaren ervoor dat ik soms een door mij in eerste instantie versmaadde film ineens wèl begrijp of ga waarderen!
Mijn dank daarvoor! 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Als Mochizuki de juiste prioriteiten stelt dan kijkt hij gewoon wat hem goede films lijkt en geniet daarvan....
Het is toch geen wedstrijd hoop ik? (of kijken jullie splitscreen fastforward tegelijk naar twee films met de minimaal vereiste speelduren?)
Ik heb het idee dat een aantal mensen wel splitscreen fastforward films kijken. Hoewel ze stinissen waarschijnlijk nooit inhalen, snap ik echt niet hoe iemand als draai285 aan al die stemmen komt. Gelukkig stemt hij wel neutraal, dus echt gemiddeldes zal het niet aantasten. De andere gebruikerslijsten, en met name de toevoegingenlijst, zijn wat dat betreft eerlijker.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Enige opvallende is dat mensen met een enorm stemmenaantal vaak erg weinig berichten plaatsen. Kijken en stemmen wel, recenseren niet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Enige opvallende is dat mensen met een enorm stemmenaantal vaak erg weinig berichten plaatsen. Kijken en stemmen wel, recenseren niet.
Waarvan acte!
Met alle stemmen op films die ik heb toegevoegd de laatste weken is het posten wat achtergebleven, maar verder loopt dat eigenlijk 1-op-1.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Hoewel ze stinissen waarschijnlijk nooit inhalen, snap ik echt niet hoe iemand als draai285 aan al die stemmen komt.
Gezien zijn (opgegeven) leeftijd is het volgens mij niet onmogelijk, hoor!
Ik probeer wel zoveel mogelijk films te recenseren, maar soms heb ik helemaal niets toe te voegen aan wat al eerder door anderen is gezegd! Dan moet je -of een loze kreet slaken, -of anderen gaan kopieeren! In dat geval kun je beter niets neerzetten, denk ik.
Anderen hebben dit misschien ook?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Als Mochizuki maar de juiste prioriteiten stelt hebben zij weinig keus...
Het lijkt erop alsof je voorkennis hebt, maar het zal van korte duur zijn neem ik zelf ook aan 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Waarvan acte!
Met alle stemmen op films die ik heb toegevoegd de laatste weken is het posten wat achtergebleven, maar verder loopt dat eigenlijk 1-op-1.
Uhm, jij bent een positieve uitzondering op de regel 
Maar 7000+ stemmen en nog geen 100 berichten is toch opvallend.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zijn genoeg users die ik ken die alleen stemmen en nooit een post plaatsen!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
zijn genoeg users die ik ken die alleen stemmen en nooit een post plaatsen!!
Precies, zit ik niet zo mee. Er zijn ook users die veel berichten en recensies plaatsen en niet stemmen. Halcyon volgens mij is er eentje. Ook prima. En als we alle stemmen bij filmgames weghalen, dan is de constructieve bijdrage van sommige anderen ook ver te zoeken.
Iedereen gebruikt de site en het forum waarvoor hij/zij dat nodig en nuttig vindt toch? Of ben ik weer eens te naief 
Mijn mijlpaal van nu is pas afgerond als ik die laatste 40 films die nog in de database ontbreken (en ik gezien heb) ook zijn toegevoegd en ik mijn eigen archief op alle ontbrekende stemmen heb gecontroleerd. Dat blijken er de afgelopen week ook best een boel te zijn. Bovendien denk ik dat Justice4All zich heeft afgesloten van de buitenwereld om straks ineens 100x te stemmen. Het is m gegund.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Gezien zijn (opgegeven) leeftijd is het volgens mij niet onmogelijk, hoor!
Dat zou dus betekenen dat die gebruikers op elk moment van de dag flashbacks krijgen van tientallen films die hij in het verleden gezien heeft. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Op zich is het jammer, want een goede recensie bij relatief onbekende films, kan andere gebruikers informeren en soms zelfs amuseren.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Iedereen gebruikt de site en het forum waarvoor hij/zij dat nodig en nuttig vindt toch? Of ben ik weer eens te naief 
Spreek mij er verder ook niet positief of negatief over uit, iedereen doet inderdaad waar hij zin in heeft, maar dat doet niets af aan het feit dat het wel opvallend is natuurlijk 
En persoonlijk is een recensie toch altijd handig. Zonder posts van een persoon heb je er als derde erg weinig mee. Kan je discussiëren wat het primaire doel is van deze site maar het blijft daarnaast toch ook een community site.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dat zou dus betekenen dat die gebruikers op elk moment van de dag flashbacks krijgen van tientallen films die hij in het verleden gezien heeft. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
het kan dus ook zo zijn dat hij zelf al sinds hij kijkt lijsten heeft en bijhoudt die hij nu nog stapsgewijs invoert. Ik ben dat archief dat ik nu zo'n 18 jaar heb denk ik (begonnen in een schriftje!) ook weer aan het nalopen. Bleken allerlei titels (Kuifje, Ensayo de un Crimen, Will Penny, etc) te zijn die ik over het hoofd had gezien toen ik mezelf inschreef. Het gaat mij niet zozeer om stinissen in te halen (dat gaat me ook niet lukken hoor), maar een compleet overzicht vind ik toch wel leuk. Waar zouden regisseurs als Fred Kelemen en Jianjun He (om maar eens twee te noemen) zijn zonder mijn stemmen???