- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3295 stemmen
Mijn activiteit hier heeft de afgelopen tijd helaas ook een duikvlucht genomen, dit door drukte op werkgebied maar vooral ook door de geboorte van mijn zoon Liam op 6 Juni j.l. Veel films kijken zit er helaas niet meer in, en als we tijd over hebben houden we het meestal op een serie. Is met 45 minuten iets beter te behappen. 
P.S. Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar mijn kindje is tóch de allermooiste! 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Mijn activiteit hier heeft de afgelopen tijd helaas ook een duikvlucht genomen, dit door drukte op werkgebied maar vooral ook door de geboorte van mijn zoon Liam op 6 Juni j.l. Veel films kijken zit er helaas niet meer in, en als we tijd over hebben houden we het meestal op een serie. Is met 45 minuten iets beter te behappen. 
P.S. Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar mijn kindje is tóch de allermooiste!

Nog gefeliciteerd met de geboorte van Liam!
Heel herkenbaar. Films kijken is er hier ook niet echt meer bij. Wel is uitzending gemist echt een uitkomst tijdens het voeden (vooral in de nachtelijke uurtjes).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Vanaf vandaag ben ik woonachtig in Nijmegen! De laatste 2-3 maanden ben ik nog nauwelijks op MovieMeter geweest, maar nu bespaar ik een dikke 2 uur reistijd per dag en hoop ik weer iets meer tijd te vinden voor deze site. Werk heeft wat de overhand nu, maar ik mis het hier wel een beetje.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Veel plezier in je nieuwe stulpje The One Ring
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Reistijd scheelt altijd, zeker als het niet lekker lui met de trein is. Veel plezier met je nieuwe woning.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Welcome back, en veel plezier in je nieuwe thuis. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nou ja, welcome back. De drukte op het werk neemt toe, dus erg veel tijd lijk ik niet te winnen. Ben alweer een week niet hier geweest 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Maar je bent weer back, dus welcome back...again! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Afgelopen vrijdag ben ik de trotse vader geworden van Tim!
Ondanks de lange bevalling maken moeder en zoon het goed.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Congrats,
dat Tim maar veel geluk en gezondheid mag kennen in zijn leven.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Van harte proficiat aan de troste ouders, veel geluk met jullie zoontje samen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Gefeliciteerd met de geboorte van Tim!
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Gefeliciteerd met Tim. Geniet van 'm!
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Bedankt iedereen!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Bedankt iedereen!
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
soom GTST? Ik wist niet eens dat daar een Tim in speelde. Zijn 2e naam is overigens Jax, waar we zonder Sons of Anarchy waarschijnlijk niet op waren gekomen. Maar daarnaast is Jax ook een afgeleidde van Johannes wat dan weer de namen van beide opa's zijn en ook mijn eigen 2e naam.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Proficiat Jarno en partner! Veel geluk gewenst met jullie zoontje!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Niet ieder kind dat geboren wordt is vernoemd naar iemand uit GTST he ?
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Bedankt iedereen!
Gefeliciteerd jullie beiden en geniet ervan 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Niet geslaagd, niet afgestudeerd, zeker niet bevallen en absoluut niet getrouwd, maar ik ben zo vrolijk dat ik het graag met jullie wil delen: ik heb - sinds echt heel lang - een vriendinnetje! Ontmoet via Tinder en tot onze beider stomme verbazing klikte het meteen en vooral: het voelt alsof we elkaar ontzettend lang kennen. Echt. Oh ja, en ze heet Nicole.
[img]http://postimage.org/ photo hosting sites[/img]